اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین در زیر ۳۴۵۰ دلار معلق است، همانطور که بقیه ارزها در نزول هستند

در روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، تمامی ۲۰ ارز برتر شاهد سقوط متوسط و سنگین بوده‌اند. در زمان نوشتن این مقاله قیمت بیت کوین دوباره به زیر ۳۴۵۰ آمده‌ است و در حالت معلق قرار دارد (با توجه به Coin۳۶۰).

سقوط سنگین 20 ارز برتر

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین ۱ درصد نسبت به روز قبل سقوط داشته‌ است و بر اساس سایت کوین مارکت کپ، در قیمت ۳۴۴۹ معامله می‌شود. این قیمت از قیمتی که بیت کوین در اول هفته شروع کرد، بسیار پایین‌تر است (۳۵۹۳ دلار در اول هفته).

 

بیت کوین در کوین مارکت کپ

 رمزارز ریپل

ریپل(XRP) نزدیک به ۳.۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افت داشته‌ است و در حال حاضر، در قمیت ۰.۳۰۸ دلار معامله می‌شود. قیمتی که ریپل با آن هفته را شروع کرده‌ است،  ۰.۳۱۶ دلار است. همچنین، قیمت ریپل در این هفته به ۰.۳۳۳ دلار نیز رسیده است که قیمت فعلی بسیار از بالاترین قیمت آن در طول هفته پایین‌تر است.

 رمزارز اتریوم

رمزارز اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی‌ نیز در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲ درصد از ارزش خود را از دست داده‌ است و در قیمت ۱۰۶ دلار در حال معامله است. اتریوم با قیمت ۱۱۶ دلار هفته را شروع کرده‌ است ولی در حال حاضر سقوط ۱۰ دلاری داشته است.

 

ارز دیجیتال نم

از ۲۰ تا ارز دیجیتال اول بازار، نم (NEM) بیشترین سقوط را داشته‌ است و چیزی در حدود ۱۱ درصد سقوط کرده‌ است. بعد از آن، ارزهای Tron و BitcoinSV  بیشترین افول را داشته‌اند که در حدود ۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته است.

اگر به کل بازار ارزهای دیجیتال توجه کنیم، ۱۱۳.۴ میلیارد دلار ارزش دارد که نزدیک به ۶ میلیارد دلار کمتر از مقداری است که در هفته گذشته ارزش داشته‌ است (۱۱۹.۸ میلیارد دلار در هفته گذشته).

پایین‌ترین ارزش ارزهای دیجیتال در یک ماه اخیر برابر با ۱۱۱ میلیارد دلار بوده‌ است.

 

نمودار بیت کوین

با توجه به گزارش Cointelegraph، انجمن نم (Nem Foundation)، روند کاری موسسه خود را به دلیل مشکلات اقتصادی و کمبود منابع مالی به طور گسترده تغییر داده‌ است. این موسسه در ماه‌های گذشته بودجه ای داشته است که Burn Rate (نرخی که شرکت برای تبلیغات و سایر نیازهای شرکت خرج می‌کند) آن به عدد ۹ میلیون XEM یا معادل آن ۳۹۲۰۰۰ دلار می‌رسد، اما در حال حاضر برنامه کنترل بودجه را در پیش دارد و مخارج را به شدت کنترل می‌کند.

همچنین در کره جنوبی ممنوع بودن ICO ها ادامه خواهد داشت و اقدامات اخیر ناشی از قوانین معوقی است که در سال ۲۰۱۷ وضع شده‌ است.

با وجود اصرار بازار ارزهای دیجیتال به نزول و ایجاد حالت خرسی، بسیاری از استارتاپ‌های حوزه کریپتوکارنسی در معرض موجی از سرمایه‌گذاران قرار دارند. همین امروز crypto staking startup نزدیک به ۴.۵ میلیون دلار از موسسه سرمایه‌گذاری Pantera، سرمایه‌گذاری Coinbase و غیره، سرمایه جذب کرده‌ است.

همانطور که در این مقاله مشخص شد، با وجود اینکه بازار در حال سقوط نامحسوس است، اما سرمایه‌گذاران در حال سرمایه‌گذاری بر روی پروژه های ارزهای دیجیتال هستند و همچنین خبرها حاکی از این است که کشورها در حال ایجاد بسترهای قانونی برای پشتیبانی از ارزهای دیجیتال هستند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا