اخبار ارزهای دیجیتال

قانونگذاران آمریکایی برای اخراج رییس SEC لایحه ارائه دادند

نماینده وارن دیویدسون (Warren Davidson) در ارتباط با گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار نوشت:

بازارهای سرمایه آمریکا باید در برابر روسای مستبد، از جمله رئیس فعلی، محافظت شوند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، نماینده وارن دیویدسون از ایالات متحده آمریکا در تاریخ ۱۲ ژوئن، “قانون ثبات SEC” را به مجلس نمایندگان تقدیم کرد. یکی از مفاد اصلی این قانون، اخراج رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، گری گنسلر (Gary Gensler) است.

دیویدسون در بیانیه‌ای گفت:

باید بازارهای سرمایه آمریکایی در برابر روسای مستبد، از جمله رئیس فعلی، محافظت شوند. به همین دلیل، من قانونی را برای پایان سوءاستفاده مستمر از قدرت و تضمین حفاظت از منافع بازار برای سال‌های آینده، معرفی می‌کنم. زمان آن رسیده که اصلاحات واقعی صورت گیرند و گری گنسلر از ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار برکنار شود.

گنسلر و دیویدسون

دیویدسون از برنامه خود برای معرفی این قانون در اوایل امسال صحبت کرده بود. او این خبر را در پاسخ به توییت پاول گروال (Paul Grewal)، رئیس بخش حقوقی صرافی کوین بیس (Coinbase) اعلام کرد. نماینده تام امر (Tom Emmer) نیز یکی از نویسندگان این قانون است. امر گفت:

قانون ثبات SEC، یک سری تغییرات منطقی ایجاد خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود اولویت‌های SEC سرمایه‌گذارانی است که مسئولیت حفاظت از آنها را دارند، و نه رئیس بی‌پروای آن.

به گزارش فاکس نیوز، این قانون گری گنسلر را از سمتش برکنار، و قدرت را مجدداً بین رئیس کمیسیون مستقل انتخابات و کمیسیونرها توزیع می‌کند. همچنین یک کمیسیونر ششم به کمیسیون اضافه می‌شود، به هیچ حزبی اجازه نمی‌دهد که اکثریت قدرت را در کمیسیون داشته باشد و یک سمت مدیر اجرایی نیز ایجاد خواهد شد.

اگرچه نمایندگان در بیانیه‌های خود از ارزهای دیجیتالی یاد نکردند، اما هم دیویدسون و هم امر به عنوان حامیان همیشگی ارزهای دیجیتالی شناخته شده‌اند و از رهبری گنسلر در SEC ناراضی هستند. به عنوان مثال، امر، گنسلر را یک “مقام ریاکار” خوانده است و دیویدسون نیز نایب رئیس جدید کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در مورد دارایی‌های دیجیتال، فناوری مالی و مشارکت است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا