اخبار آلت کوین ها

رشد ۲۴ درصدی بیت کوین کش؛ علت چه بود؟

بازار کریپتو امروز به واسطه رشد بیت کوین، در مسیر صعودی قرار دارد و ارزش بازار کل با جهش عظیم ۶ درصدی اکنون به ۱.۱۳ تریلیون دلار رسیده است. بیت کوین کش (BCH) آلت کوینی است که بیشترین رشد را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده و قیمت آن ۲۴ درصد افزایش یافته و به ۱۳۱.۹۹ دلار رسیده است.

به گزارش والکس، رشد امروز بیت کوین کش به این رمزارز کمک کرد تا زیان‌هایی را که در ماه گذشته متحمل شده بود، جبران کند و به رشد ۱۲.۳۴ درصدی در ۳۰ روز گذشته برسد. بیت کوین کش ارز دیجیتال خاصی محسوب می‌شود، زیرا کاربرد کاملاً تعریف شده و محدود به پرداخت دارد. بنابراین، طی چند ماه گذشته شاهد پذیرش چشمگیری بوده است. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، تعداد تراکنش‌های BCH، همانطور که با حجم معاملات آن اندازه‌گیری می‌شود، شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. در واقع حجم تراکنش‌های روزانه این رمزارز به میزان ۴۹۳ درصد رشد داشته است. 

دلیل رشد قابل مشاهده بیت کوین کش در حال حاضر را می‌توان تابعی از نوآوری‌های کلیدی دانست که در اوایل سال جاری در پروتکل معرفی شدند. این ارتقا بر روی صدور CashToken متمرکز است که امکان ایجاد برنامه‌های پیشرفته روی زنجیره مانند خزانه‌های با امنیت بالاتر، صرافی‌های غیرمتمرکز و زنجیره‌های جانبی را فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها شبیه اتریوم هستند اما مقیاس‌پذیرتر و ارزان‌تر. 

این اولین افزایش قابل توجه قیمت پس از این آپدیت بزرگ است و نشان می‌دهد که پروتکل بیت کوین کش چقدر می‌تواند برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب باشد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا