اخبار کاردانو

کاردانو به نسبت بازار خرسی قبلی عملکرد بهتری داشته است

در دنیای همواره در حال تحول ارزهای دیجیتال، انعطاف‌پذیری در بازار اغلب به‌ عنوان یکی از عوامل کلیدی تعیین‌کننده‌ ارزش و رشد درازمدت مطرح می‌شود. بنجامین کوون (Benjamin Cowen)، مدیرعامل و بنیانگذار ITC Crypto، به تازگی با تاکید بر این موضوع، عملکرد کاردانو را در بازار خرسی ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار داده است.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، کوون در یک رشته توییت، مقایسه‌‌ای از عملکرد فعلی ADA نسبت به مسیر پیشین آن را به همراه بررسی کلی این رمزارز انجام داده و به این نتیجه رسیده که این مقایسه برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به کاردانو اهمیت دارد.

چشم‌اندازی تاریخی؛ عملکرد کاردانو در بازار خرسی

کوون در تحلیل خود به یک نکته مهم اشاره کرده است. به گفته‌ او، انعطاف‌پذیری کاردانو در بازار خرسی فعلی، نسبت به دوره‌ نزولی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ بیشتر بوده است. او از شاخص بازگشت سرمایه‌ (ROI) کاردانو برای اثبات این موضوع استفاده کرده که در آن دو روند متمایز را مشاهده می‌کنیم.

توییت کوون

در این نمودار، خط آبی بازار خرسی را از ژانویه ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۲۰ را نشان داده و خط نارنجی بازار خرسی فعلی را از سپتامبر ۲۰۲۱ نشان می‌دهد. نکته جالب توجه اینجا بود که خط نارنجی روند کاهش زیان را در طول زمان نمایش داده است.

حرکت در بازار خرسی؛ انعطاف پذیری بهبودیافته کاردانو

مشاهدات کوون نشان می‌دهند که نرخ کاهش قیمت ADA در بازار نزولی فعلی در مقایسه با چرخه قبلی کمتر است. برآوردها از قیمت در پایان چرخه فعلی یعنی احتمالاً در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳ انجام می‌شوند، زمانی که پیش‌بینی می‌کنیم طول خط نارنجی با خط آبی یکسان شود. با این‌ حال، علیرغم کاهش قیمت ADA در طی ۲۴ ساعت گذشته، تحلیل کاردانو بیشتر به افزایش مقاومت آن در بازار اشاره دارد.

چارت کاردانو

با وجود کاهش قیمت در روز گذشته، ADA در طی هفته‌ گذشته به‌صورت صعودی رفتار کرده و تقریباً ۱۰٪ افزایش قیمت داشته‌ است. در حال حاضر، ADA با حجم معاملاتی بیش از ۱۸۵ میلیون دلاری و مارکت کپ ۹/۸ میلیارد دلاری در حدود ۰/۲۸ دلار معامله می‌شود.

در طی هفته‌ گذشته، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار به مارکت کپ ADA اضافه شده‌ و نسبت به ۹/۱ میلیارد دلار روز سه شنبه، شاهد رشد قابل توجهی بوده‌ایم. همچنین، حجم معاملات ADA افزایش یافته و فعالیت معاملاتی نیز بیشتر شده است.

توانایی کاردانو در مدیریت بازار خرسی با کاهش ضررها، نشانگر انعطاف‌پذیری و ارزش ذاتی آن است. با وجود اینکه روند فعلی منعکس‌کننده رکود است، اما پیش‌بینی بلندمدت ADA حاکی از الگوی پایداری است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا