اخبار کاردانو

کاردانو به ۴ دلار می‌رسد؟ نظر تحلیلگران درباره قیمت ADA در سال ۲۰۲۴

نهنگ‌های کاردانو در دو هفته گذشته بیش از هشت میلیون دلار ADA خریده‌اند. پیش‌بینی برخی تحلیل‌گران حاکی از احتمال رشد قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۴ تا چهار دلار است.

به گزارش والکس و به نقل از Newsbtc؛ گای ترنر (Guy Turner) تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده که قیمت کاردانو (ADA) ممکن است به زودی افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

ترنر در ویدیویی در کانال یوتوب خود عنوان کرده که کاردانو می‌تواند تا ارزش یک دلار که سطح مقاومت بعدی آن است، افزایش قیمت داشته باشد. پیش‌بینی وی بر اساس نمودار هفتگی ADA صورت گرفته که به‌نظر می‌رسد در حال تشکیل الگوی پرچم گاوی است.

با این حال به اعتقاد ترنر، رسیدن کاردانو به یک دلار، موفقیت چندان بزرگی برای آن به‌ویژه در مقایسه با رشد قیمت سولانا محسوب نمی‌شود. او عملکرد ضعیف ADA در ماه‌های گذشته را به مواردی مانند فشار فروش از سوی مدیران و سرمایه‌گذاران این شبکه برای تامین نقدینگی آن مرتبط می‌داند. بااین‌حال به نظر ترنر، ADA با وجود این فشارها و نقاط ضعف، عملکرد قابل قبولی در ماه‌های گذشته داشته و فشار نرخ بهره روی آن در حال کاهش است.

پیش بینی قیمت کاردانو

این تحلیلگر اضافه کرد، ثبت رکورد تازه قیمت برای کاردانو در سال جاری میلادی به موفقیت این شبکه در دستیابی به هدف‌گذاری‌های پیش رویش بستگی دارد. اجرای موفقیت‌آمیز پروپوزال CIP 1694‌ که در سال‌های اخیر در مرکز توجه اکوسیستم کاردانو بوده، یکی از این اهداف است. اگر این پروپوزال پس از رای‌گیری، تصویب شود، می‌تواند همراه با هاردفورک Chang که برای امسال برنامه‌ریزی شده است، اجرا شود.

اما از نظر این تحلیلگر، مهم‌ترین هدف کاردانو در سال جاری، معرفی اولین استیبل کوین با پشتوانه فیات کاردانو است. ترنر توضیح داد که رشد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) بدون کمک استیبل کوین‌های فیات لیکوئید، بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین معرفی یک استیبل کوین برای شبکه کاردانو می‌تواند نقطه عطف مهمی در مسیر آن باشد باشد.

در این حین، یک تحلیلگر دیگر ارزهای دیجیتال به نام علی مارتینز (Ali Martinez) در تاریخ چهارم ژانویه گزارش داد که نهنگ‌های کاردانو، طی دو هفته اخیر، بیش از ۱۴ میلیون توکن ADA را با ارزشی معادل ۸٬۴ میلیون دلار خریداری کرده‌اند. خریدهای قابل توجه سرمایه‌گذاران بزرگ، معمولا به‌عنوان یک سیگنال صعودی در قیمت یک ارز تعبیر می‌شود.

این در حالی است که کاردانو، این هفته شاهد یک افت ۲۰ درصدی بوده و قیمت آن تا ۰٬۵ دلار پایین آمده است. این کاهش قیمت در پی افت ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین در پی انتشار گزارش‌ها ناامیدکننده پیرامون تایید EFT اسپات بیت کوین، اتفاق افتاد.

پیش بینی تحلیلگر کاردانو

با این همه در حال حاضر قیمت ADA، امروز با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به کمترین قیمت روز گذشته روبه‌رو بوده و هم‌اکنون با قیمت ۰٬۵۲۷ دلار معامله می‌شود. مارتینز نیز معتقد است ADA در مرحله تثبیت قرار دارد. روندی که به نظر او ممکن است تا اواسط جولای ۲۰۲۴ ادامه پیدا کند. به اعتقاد او، با پایان این دوره تثبیت، قیمت کاردانو می‌تواند با یک افزایش خیره‌کننده ۶۰۰ درصدی به مرز چهار دلار نیز برسد.

در حال حاضر کارشناسان منتظرند تا کاردانو سطح مقاومت ۰٬۶۷ دلاری را بشکند که در این صورت می‌تواند تا ارزش ۰٬۷۰ دلار بالا برود. عددی که در ۱۷ ماه گذشته بی‌سابقه خواهد بود. اگر این ارز بتواند الگوی مثلث متقارن فعلی را بشکند، پیش‌بینی می‌شود بتواند تا سطح ۰٬۸۰ دلار نیز رشد کند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲۳

منبع
newsbtc.comzycrypto.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میترامنتظری
میترامنتظری
3 ماه قبل

باسلام وخسته نباشیدوتشکربابت مطلب مفیدتون.
من وهمسرم حدودا ۳یا۴سال پیش مبلغ ۱۰میلیون تومن ادا خریدیم وزیرگروه یکی از دوستان همسرم شدیم.متاسفانه یکی دوسال بعدش گوشیم که توش کیف پول ادا نصب شده بود سوخت.رمز ومشخصات کیف رو دارم ولی خودکیف رو دیگه ندارم.میخواستم ببینم راهی هست که بتونم بهش دسترسی داشته باشم؟به‌پولمون میرسیم یا..؟
ممنون میشم بهم جواب بدین

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  میترامنتظری

سلام
کیف پول رمزارزی شما چه نام دارد؟ اگر از نوع خودحضانتی است، با داشتن عبارات بازیابی آن میتوانید مجددا دارایی خود را روی کیف پول دیگری ایمپورت کنید.

بابک
بابک
3 ماه قبل
پاسخ به  میترامنتظری

سلام،کیف پول رو نصب کنید،حروف بازیابی را وارد کنید و به دارایی خود دسترسی پیدا کنید.

ارشاد
ارشاد
3 ماه قبل

کاردانو چند سال پیش ۳دلار بود ، هر وقت دوباره سه دلار شد بیایید گزارش کارشناسی بدهید ، الان هیچ خبری نیست .

دکمه بازگشت به بالا