اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

۴ پیش‌بینی مهم برای بازار کریپتو در سال ۲۰۲۴

ماه می شاهد افزایش فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بود، به طوری که قیمت برخی از دارایی‌ها افزایش داشتند در حالی که برخی دیگر با نوسانات خنثی معامله می‌شدند. در اینجا قصد داریم پیش‌بینی‌های برتر ژوئن ۲۰۲۴ را از سوی تحلیلگران برجسته ارزهای دیجیتال بررسی کنیم.

به گزارش والکس و به نقل از بی این کریپتو، ۴ پیش‌بینی مهم برای قیمت بیت کوین، BONK، پپه و اتریوم
را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

۱- بیت کوین (BTC) در آستانه در یک قدمی اوج قیمت تاریخی

علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در پستی در تاریخ ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) در پلتفرم X اشاره کرد که قیمت بیت کوین (BTC) در آستانه شکست خط مقاومت یک الگوی مثلث متقارن است.

مثلث متقارن زمانی تشکیل می‌شود که قیمت یک دارایی همچنان به ثبت سقف‌های پایین‌تر و کف‌های بالاتر ادامه می‌دهد. این امر نشان می‌دهد که قیمت دارایی در یک محدوده باریک در حال تثبیت است. خریداران برای مواجهه با مقاومت قیمت‌ها را بالا می‌برند و فروشندگان برای یافتن حمایت برای کاهش قیمت تلاش می‌کنند.

هنگامی که قیمت دارایی از خط بالایی الگو شکسته می‌شود، نشان می‌دهد که بر سطوح مقاومت قبلی غلبه کرده است. این امر نشان می‌دهد که خریداران در حال به دست آوردن کنترل هستند و قیمت ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

به همین دلیل است که مارتینز فکر می‌کند بسته شدن کندل قیمت بالاتر از سطح مقاومت ۶۹٬۳۳۰ دلار می‌تواند بیت کوین را به ۷۴٬۴۰۰ دلار برساند.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۴,۳۱۰,۰۰۰,۰۶۰.۰۰ تومان
$ ۶۷,۹۱۱.۷۹۰ ۰.۸۲%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

۲- صعود قیمت Bonk پس از یک اصلاح احتمالی

در تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد)، رکت کپیتال (RektCapital)، تحلیلگر معروف رمزارز در توییتی اظهار داشت که میم کوین بونک (BONK) ممکن است در ماه ژوئن به سقف محدوده قدیمی قیمت خود کاهش یابد.

سقف محدوده (Range High) به بالاترین نقطه قیمت در یک محدوده تعریف شده اشاره دارد که در آن قیمت دارایی نوسانات خنثی (Sideways) داشته است. این سقف به عنوان یک سطح مقاومت عمل می‌کند.

نمودار ماهانه بونک

این تحلیلگر در پست قبلی خود در ۳۱ می، اظهار داشت که Range High محدوده قدیمی ممکن است به عنوان حمایت عمل کند. اگر قیمت میم کوین به آن سطح بازگردد، گاوها باید از آن دفاع کنند.

بنابراین، اگر BONK شاهد اصلاح قیمت به Range High محدوده قدیمی باشد و از آن جهش کند می‌تواند شکست صعودی خود را تأیید کند. این اتفاق یک سیگنال صعودی برای معامله‌گران خواهد بود که روند صعودی احتمالا ادامه خواهد داشت.

این تحلیلگر افزود، با این حال، این آزمایش مجدد فقط گاهی اوقات اتفاق می‌افتد. گاهی، اگر فشار خرید قوی در بازار وجود داشته باشد، قیمت دارایی ممکن است بدون آزمایش مجدد به محدوده قدیمی به افزایش خود ادامه دهد.

۳- صعود قیمت پپه (PEPE) با شکست مقاومت

آمبا (Ameba)، تحلیلگر محبوب کریپتو در تاریخ ۳ ژوئن نموداری را در پلتفرم X منتشر کرد که نشان می‌دهد PEPE اخیرا یک خط روند نزولی را شکسته است.

نمودار ۱۵ دقیقه پپه

خط روند نزولی اغلب به عنوان مقاومت عمل می‌کند. بنابراین، زمانی که قیمت یک دارایی از آن بالاتر می‌رود، یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود. اینامر نشان می‌دهد که حرکت نزولی در حال ضعیف شدن است و خریداران در حال افزایش قدرت هستند.

به گفته آمبا، اگر پپه میانگین متحرک خود را بازیابی کند، قیمت PEPE ممکن است بیشتر افزایش یابد. وقتی قیمت یک دارایی از میانگین متحرک بالاتر می‌رود، افزایش فشار خرید را تایید می‌کند.

این امر نشان می‌دهد ارزش بازار فعلی آن دارایی بالاتر از میانگین قیمت آن در روزهای ارزیابی شده توسط میانگین متحرک است.

قیمت پپه
پپه Pepe (PEPE)
۰.۶۶ تومان
$ ۰.۰۰۰ ۲.۰۵%

خرید و فروش امن، سریع و آسان پپه در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید پپه

۴- تاثیر ETF بر قیمت اتریوم هنوز تمام نشده است

به گفته کریپتو گادجان (CryptoGodJohn)، یک تحلیلگر معروف، ETF اتریوم که اخیرا تأیید شده است، هنوز تاثیر خود را بر قیمت اتریوم نگذاشته است. از این رو ارزش این آلتکوین در ماه‌های آینده به شدت افزایش خواهد یافت.

این تحلیلگر در توییتر نوشت:

ETH به معنای واقعی کلمه زمینه را برای یک رالی هیولا در ۳ تا ۶ ماه آینده فراهم می‌کند.
نمودار ۳ روزه اتریوم در مقابل بیت کوین

این تحلیلگر نموداری را منتشر کرد که نشان می‌دهد ETH نزدیک به کف یک محدوده بزرگ در جفت ارز ETH/BTC قرار دارد. این موقعیت یک پایه قوی برای یک روند صعودی قابل توجه را نشان می‌دهد، زیرا اگر ETH شروع به افزایش در برابر BTC کند، ممکن است رشد قابل توجهی را تجربه کند.

به نظر این تحلیلگر با توجه به افزایش قیمت بیت کوین پس از تایید ETF در ژانویه از ۲۴٬۰۰۰ دلار به بالاترین اوج قیمت تاریخی ۷۳٫۷۵۰ دلار در ماه مارس، ETH هم ممکن است در ماه‌های آینده روند مشابهی را دنبال کند.

قیمت اتریوم
اتریوم Ethereum (ETH)
۱۶۷,۰۲۷,۲۶۱.۰۰ تومان
$ ۲,۶۱۹.۱۴۰ ۰.۳۱%

خرید و فروش امن، سریع و آسان اتریوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید اتریوم

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا