اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

قیمت توکن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه کوکوین کمتر از Gate.io است!

طبق آنچه بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین اعلام کرده بود، بالاخره پس از مدتی تاخیر، توکن همستر کامبت (HMSTR) روز گذشته ۲۸ خرداد در Pre-Market کوکوین عرضه شد.

به گزارش والکس، معاملات این توکن با قیمت ۰.۰۰۱ دلار در این بازار انجام می‌شود و قیمت میانگین آن نیز ۰.۰۰۰۰۰۳ دلار است. در حالی که در بازار پیش از عرضه Gate..io با قیمت بالاتری در حال معامله است.

در زمان نگارش این مطلب، توکن HMSTR در پری مارکت Gate.io با قیمت ۰.۲۹ دلار معامله می‌شود. بالاترین قیمت ثبت شده در این بازار به ۱ دلار هم رسیده است.

البته نوسانات قیمتی در بازارهای پری مارکت طبیعی هستند. همچنین، قیمت در این بازارها به احتمال خیلی زیاد با قیمت واقعی توکن در بازارهای واقعی متفاوت خواهد بود. نقدینگی نیز از جمله دیگر عوامل موثر بر قیمت توکن‌ها در بازار پیش از عرضه است. احتمال دارد به دلیل آنکه توکن همستر در بازار پیش از عرضه Gate.io زودتر عرضه شد، بیشتر نقدینگی رد این بازار متمرکز شده باشد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۵

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرش
آرش
2 ماه قبل

سلام،
یک سوال مهم دارم،
باوتوجه براینکه اکثر صرافی های خارجی ایرانو تحریم کردند، آیا کیف پول تون کیپر مستقبم به والکس وصل میشه؟ یعنی می تونیم آدرس ولت والکسمونو بدیم ب تون کیپر و رمز ارز رو انتقال بدیم به کیف پول والکس؟؟ ممنون میسم پاسخ بدید..
تشکر

آرن امیریان
آرن امیریان
2 ماه قبل
پاسخ به  آرش

سلام
فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشه ولی برای اطمینان وی پی ان استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا