اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

مدیر عامل تلگرام همستر کامبت را «سریع‌ترین سرویس دیجیتالی در حال رشد» نامید

پاول دوروف (Pavel Durov)، بنیان‌گذار و مدیر عامل تلگرام گفت که بازی تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) قبل از عرضه توکن خود در عرض ۸۱ روز به ۲۳۹ میلیون کاربر رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از دکریپت، پاول دوروف، از بازی همستر کامبت که پلتفرم تلگرام را به عنوان «سریع‌ترین سرویس دیجیتال در حال رشد در جهان» تسخیر کرده، تمجید کرد.

تمجید مدیرعامل تلگرام از همستر کامبت

برنامه‌های کوچک (Mini app) مانند Hamster Kombat را می‌توان بدون خروج از برنامه تلگرام بازی کرد. بسیاری از آنها، از جمله همستر و نات کوین، با The Open Network، شبکه بلاکچین انتخابی تلگرام، ادغام شده‌اند تا بازیکنان را با وعده‌های پاداش کریپتو در قالب ایردراپ توکن جذب کنند.

دوروف روز پنجشنبه در کانال تلگرامی خود گفت:

عصر جدیدی در حال فرا رسیدن است و ما شاهد ورود آن هستیم.

او همستر کامبت را به عنوان رهبر فعلی یک «موج جدید» از اپلیکیشن‌های کوچک توصیف کرد که معتقد است برای ارائه فناوری بلاکچین به توده‌ مردم آماده است.

پست تلگرامی دوروف در مورد همستر کامبت

در حالی که همستر کامبت هفته‌ها ادعا می‌کرد که پایگاه کاربری آن گسترده و به سرعت در حال رشد است، دوروف این ادعاها را برای اولین بار در روز پنج‌شنبه تایید کرد و گفت که این مینی اپلیکیشن در عرض تنها سه ماه به رقم خیره‌کننده ۲۳۹ میلیون ثبت‌نام رسیده است.

دوروف در ادامه اظهار داشت که این بازی به طور متوسط ​​روزانه چهار تا پنج میلیون بازیکن جدید به دست می آورد و طبق تخمین وی، در حال حاضر این بازی به سریع‌ترین سرویس دیجیتال در حال رشد در دنیا تبدیل شده است.

شایان ذکر است، دوروف پیش از این پست تلگرامی، در پست تلگرامی دیگری در۲ جولای، ویدویی را از صفحه گوشی خود منتشر کرده بود که در آن علاوه بر اپلیکیشن‌های مرتبط با تلگرام و شبکه تون، مینی اپلیکیشن همستر کامبت نیز به چشم می‌خورد. همستر نیز در حساب کاربری خود در پلتفرم X این پست را منتشر کرد و گفت که به نظر می‌رسد دوروف هم همستر بازی می‌کند!

تاکنون مدیرعامل تلگرام از دو بازی تپ سواپ و همستر کامبت رسما تمجید کرده است.

همستر کامبت چه زمانی توکن خود را راه‌اندازی می‌کند؟

نقشه راه رسمی این پروژه در وب سایت آن نشان می‌دهد که توسعه زیرساخت‌های شبکه و اجرای کیف پول درون بازی در ماه ژوئن تکمیل شده است.

پس از پست دوروف، همستر کامبت اعلام کرد که یک سطح (Level) نهایی را برای رسیدن به آواتارهای همستر بازیکنان اضافه کرده است. سطح «خالق (The Creator)» از کاربران می‌خواهد که ۱۸ میلیارد سکه درون بازی جمع کنند تا به این سطح برسند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا