اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

اطلاعیه همستر کامبت در مورد بخش جدید پلی گراند (Playground)

روز گذشته، ۲۹ جولای (۸ مرداد)، همستر کامبت در کانال رسمی تلگرام و پلتفرم X خود توضیحاتی را در مورد بخش جدید پلی گراند (Playground) ارائه داد.

به گزارش والکس، به نظر می‌رسد پس از آنکه راکی ربیت در مورد ایردراپ خود شفاف‌سازی کرد، همستر کامبت نیز مجبور شد در پاسخ به درخواست‌های کاربران توضیحاتی را ارائه دهد.

توضیح همستر کامبت در مورد بخش پلی گراند

اطلاعیه جدید همستر کامبت شامل موارد زیر است:

ما نظرات زیادی در مورد بخش جدید Playground دریافت کرده‌ایم و می‌خواهیم به آنها بپردازیم.

اولین مورد: شرکت در فعالیت‌های مختلف بر میزان توکن‌های دریافتی در ایردراپ آینده تأثیر می‌گذارد، نه روی خود ایردراپ، همه بازیکنان (اما نه ربات‌ها) توکن‌ها را دریافت خواهند کرد.

همچنین می‌خواهیم توضیح دهیم که انجام هیچ‌یک از بخش‌های بازی اجباری نیست. فلسفه بازی مشارکت در هیچ فعالیتی را تحمیل نمی‌کند. هدف از معرفی ویژگی‌های جدید مانند Playground، ارائه شانس برابر به بازیکنان واقعی، بازیکنان جدید و بازیکنان با سبک‌های مختلف بازی برای به دست آوردن سهم خود از توکن‌هاست. تنها بخش اجباری برای دریافت توکن‌های شما این است که کیف پول TON خود را متصل کنید.

اما ما می‌خواهیم به صراحت بگوییم که حرف‌های شما را می‌شنویم و بازخورد شما برای ما بسیار مهم است و به همین دلیل است که به زودی رویکرد خود را نسبت به بازی‌ها در بخش Playground به‌روزرسانی خواهیم کرد. برای لذت بردن شما، تمرکز خود را از بازی‌های تبلیغاتی به بازی‌هایی با گیم‌پلی آرام‌تر تغییر می‌دهیم.

و اکنون، در مورد قسمتی که بیشتر از همه پرسیده اید، ایردراپ: ما فعالانه در حال کار برای تحقق انجام آن هستیم.

به خاطر داشته باشید که این یک کار فنی بسیار پیچیده برای همه پلتفرم‌هاست، زیرا همستر کامبت یکی از بزرگترین پروژه‌های این صنعت است و می‌تواند به بزرگترین ایردراپ در تاریخ تبدیل شود. این امر بار اضافه‌ای را بر شبکه‌های درگیر در این فرآیند تحمیل می‌کند. ما برای شما ارزش زیادی قائل هستیم و می‌خواهیم ایردراپ برای تک تک شما تا حد امکان بدون مشکل انجام شود و همه بتوانند توکن‌های خود را دریافت کنند.

در حال حاضر ما با تیم بلاکچین TON کار می‌کنیم تا کارآمدترین راه حل فنی را برای ایردراپ خود ایجاد کنیم.

کاربران توجه داشته باشند، به نظر می‌رسد بخش کلیدها برای این منظور اضافه شده است که کاربران واقعی از ربات‌ها تشخیص داده شوند. لذا توصیه می‌شود اگر موفق به دریافت تمام کلیدها نشدید حتما نسبت به دریافت آن‌ها اقدام کنید تا جزء اکانت‌های غیرفعال یا ربات محسوب نشوید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا