اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

آموزش بازی Merge Away و Twerk Race همستر کامبت در بخش پلی گراند

پنجمین بازی همستر کامبت در بخش پلی گراند (Playground) بازی Merge Away نام دارد. بازی Twerk Race نیز ششمین بازی است که به این بخش افزوده شده است. در این مطلب، به آموزش این دو بازی خواهیم پرداخت.

به گزارش والکس، همان طور که همستر کامبت اعلام کرده است، کلیدها یکی از معیارهای دریافت ایردراپ این بازی هستند. بنابراین، آشنایی با انواع بازی‌های ارائه شده در بخش پلی گراند (Playground) همستر به شما کمک می‌کند تا تعداد کلیدهای خود را افزایش دهید.

آموزش بازی Merge Away

گیم پلی این بازی بسیار ساده است. در این بازی در ابتدا شما یک سطل رنگ دارید. با ضربه زدن روی این سطل، قطره‌های بنفش رنگ در فضای بازی پخش می‌شوند. سپس، شما باید قطره‌های به‌وجود آمده را روی هم بگذارید تا یک لکه رنگ تشکیل شود. سپس، لکه‌ها را روی هم می‌گذارید تا آیتم جدید دیگری ایجاد شود. به همین ترتیب، تمام آیتم‌های مشابه را روی هم قرار دهید تا شکل جدیدی ایجاد شود.

 بازی Merge Away همستر کامبت

در نهایت، بازی به شما کلیدهایی خواهد داد که با آن می‌توانید یک صندوق را باز کنید. پس از به دست آوردن چند کلید، کد مربوط به بازی همستر نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این کد را در ربات همستر وارد کرده و کلید را دریافت خواهید کرد.

آموزش بازی Twerk Race

این بازی یکی از متفاوت‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون در بخش پلی گراند همستر کامبت ارائه شده است. در این بازی، شما باید با هدایت کاراکتر در مسیر مسابقه و با عبور از موانع،  با خوردن مواد غذایی ناسالم مانند همبرگر و همچنین امتناع از خوردن غذاهای سالم مانند سبزیجات، حجم بدنی کاراکتر خود را در قسمت پایین‌تنه افزایش دهید.

 بازی Twerk Race همستر کامبت

در این بازی، هر چه حجم بدن کاراکتر بیشتر باشد در انتهای مسیر و مسابقات دوئل دونفره که با ضربه‌زدن به بدن حریف و پرتاب او به دورترین نقطه صورت می‌گیرد، کاراکتر شما برنده‌ چالش بازی شده و امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد.

  • پیشرفت سطح: هر سطح یک نقشه جدید با ویژگی‌های منحصر به فرد و دشمنان قوی‌تر است. وظیفه کاراکتر شما این است که حریف را در انتهای نقشه تا حد ممکن هل دهد. در حالت ایده‌آل، به طوری که او به اندازه‌ای پرتاب شود که یک دیوار آجری بشکند. برای مقابله با حریف‌ها نیز باید به آنها از کنار ضربه بزنید؛ مستقیماً از آنها عبور نخواهید کرد.
  • دریافت کلیدها: کلیدها در مسابقه Twerk معمولاً برای تکمیل سطوح مشخص، تکمیل وظایف یا دستیابی به اهداف خاص داده می‌شوند. به عنوان مثال، می‌توانید یک کلید برای تکمیل یک سطح دریافت کنید.

از سکه‌های به دست آمده در این بازی می‌توانید برای ارتقای حمله خود و حداکثر مسافتی که حریف شما می‌تواند پرتاب شود استفاده کنید.

امتیازات این بازی برای خرید شخصیت‌های جدید و همچنین ارتقای باشگاه بدنسازی استفاده می‌شوند. بعد از ۱۰-۸ دقیقه بازی کردن کد کلید همستر برای شما ظاهر می‌شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۷

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا