اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

آیگن لیر (EigenLayer) در صرافی والکس لیست می‌شود؛ ایردراپ خود را در والکس معامله کنید

توکن آیگن لیر (EigenLayer) با نماد EIGEN امروز در صرافی‌های بزرگی از جمله بایننس لیست می‌شود. صرافی والکس نیز این توکن را امروز در تاریخ ۱۰ مهر در ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران لیست خواهد کرد.

به گزارش والکس، آیگن لیر (EigenLayer)، پروژه ری استیکینگ اتریوم است که بسیاری از کاربران در ایردراپ آن شرکت کرده‌اند. در حالی که از اردیبهشت ماه کلیم (Claim) توکن‌های مربوط به فصل اول ایردراپ باز شده بود اما امکان برداشت آن‌ها میسر نبود. اکنون قفل توکن‌های فصل اول ایردراپ آیگن لیر باز شده است.

توکن آیگن لیر در صرافی والکس

از آنجایی که بسیاری از کاربران در این ایردراپ شرکت کرده و پس از دوره‌ انتظار نسبتا طولانی اکنون قصد معامله توکن‌های ایردراپ خود را دارند، صرافی والکس امروز این توکن را به فهرست معاملات خود اضافه خواهد کرد.

این توکن در ساعت ۱۵:۰۰ تاریخ ۱۰ مهر در صرافی والکس لیست شده و معاملات آن آغاز خواهد شد. کاربران می‌توانند توکن‌های از ایردراپ خود را به این صرافی منتقل کرده و به راحتی به خریدوفروش آن‌ها بپردازند.

از آنجایی این توکن در صرافی بایننس لیست می‌شود و صرافی بزرگ کوین بیس نیز این توکن را به نقشه راه خود افزوده و احتمالا به زودی آن را لیست خواهد کرد، جامعه کریپتو نسبت به رشد قیمت توکن EIGEN بسیار امیدوار است.

گفتنی است قیمت توکن EIGEN در بازارهای پیش از عرضه حدود ۴ دلار است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا