اخبار آلت کوین ها

معیارهای اولیه و ثانویه ایردراپ X Empire اعلام شد؛ توکنومیک X تغییر می‌کند!

پروژه ایردراپ XEmpire پس از پایان یافتن فاز استخراج، در پستی تلگرامی در تاریخ ۱ اکتبر (۱۰ مهر) بار دیگر معیارهای دریافت این ایردراپ را به صورت شفاف اعلام کرد. در این پست، این معیارها به دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم شده‌اند. همچنین، در آخرین اطلاعیه این پروژه اعلام شده است به دلایلی توکنومیک این پروژه تغییر خواهد کرد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش والکس، پروژه X Epmire که بارها اعلام کرده قصد دارد همه چیز برای کاربران شفاف باشد، نحوه محاسبه ایردراپ را توضیح داد.

معیارهای اولیه و ثانویه ایردراپ X Empire

طبق این پست اعلام شده که در این فاز قرار است ۷۰٪ از عرضه کل ۶۹۰ میلیاردی توزیع شود. این بدان معناست که ۴۸۳ میلیارد توکن X توزیع خواهد شد. این میزان عرضه بر اساس توکنومیک قبلی است که پیش از این اعلام شده بود.

اصل کلیدی ساده است: هر چه ارزش بیشتری برای جامعه به ارمغان بیاورید، ایردراپ بیشتری دریافت خواهید کرد.

معیارهای ایردراپ X Empire به دو قسمت تقسیم شده‌اند:

معیارهای اولیه

طبق اطلاعیه این پروژه، با تقسیم معیارها به دو دسته، سهم هر شرکت‌کننده به‌طور عینی ارزیابی شده و بر اساس آن توکن‌ها تخصیص داده می‌شوند. بر این اساس، معیارهای اولیه عبارتند از:

  • تعداد و کیفیت دوستان دعوت شده
  • پرافیت ساعتی
  • تعداد تسک‌های تکمیل شده

در این پست تاکیده شده که X Empire مساوی با جامعه است. هرکسی که افراد جدیدی را به جامعه این پروژه اضافه کند، کمک بزرگی کرده که باید از آن قدردانی شود. در عین حال، پرافیت ساعتی و ماموریت‌های تکمیل شده نیز به طور مستقیم نشان‌دهنده مشارکت و تعهد نسبت به این پروژه هستند.

معیارهای ثانویه

معیارهای ثانویه عبارتند از:

  • اتصال کیف پول
  • تراکنش تون کوین (TON)، خریدها و کمک های مالی (اجباری نیست)
  • اکانت پریمیوم تلگرام

در این اطلاعیه خاطرنشان شده خریدها و کمک‌های مالی در بازی هرگز اجباری نبوده و عامل تعیین کننده‌ای در دریافت ایردراپ نیست، اما به عنوان یک پروژه جوان، به X Empire کمک زیادی کرده است تا قدرت بسازید، تیم خود را با اعضای قوی گسترش داده و پایه و اساس آینده را پی‌ریزی کند.

در مورد اکانت پریمیوم در این اطلاعیه توضیحی داده نشده که اجباری بوده یا خیر. اما به نظر می‌رسد این مورد نیز تنها به عنوان گزینه‌ای برای دریافت پاداش بیشتر در نظر گرفته خواهد شد.

این پروژه در پایان گفت که ما توکن‌ها را بی‌طرفانه توزیع می‌کند تا هر شرکت‌کننده‌ای که به جامعه کمک کرده و زمانی را صرف کرده است، پاداش سخاوتمندانه‌ای دریافت کند.

این یک اصل بسیار ساده است: هر چه ارزش بیشتری برای جامعه به ارمغان بیاورید، جامعه به شما پاداش بیشتری خواهد داد.

تغییر توکنومیک توکن X

پروژه X Empire همچنن در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر ماه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بنا به دلایل خاصی، مجبور شده مقدار توکنومیک و عرضه توکن برای جامعه را تغییر دهد. تمام جزئیات و توضیحات کامل متعاقبا ارائه خواهد شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا