آموزش تریدمنتخب سردبیر

آموزش شرکت در لیگ ترید والکس

اگر برای یک ماراتن ۱۰ روزه آماده‌ هستید، در لیگ ترید والکس شرکت کنید. در این مسابقه ۲۰٬۰۰۰ دلاری، هر روز به ۳ نفر که بیشترین درصد سود را از معامله تعهدی کسب کنند، ۲٬۰۰۰ تتر جایزه تعلق می‌گیرد. برای برنده شدن، ۱۰ روز فرصت دارید!

اگر به معاملات همستر، بیت کوین و پپه علاقه‌مند هستید از شرکت در این مسابقه هیجان‌انگیز جا نمانید. با شرکت در لیگ ترید والکس با رعایت شرایط مسابقه می‌توانید جوایز خود را در کیف پولتان دریافت کنید.

آموزش شرکت در لیگ ترید والکس 

انجام یک معامله‌ی تعهدی در والکس شامل چند مرحله بسیار ساده است که در ادامه به صورت گام به گام آن‌ها را شرح می‌دهیم. برای شروع در قسمت شرکت در مسابقه، شماره همراه خود را وارد کرده و روی دکمه شرکت در مسابقه کلیک کنید.

موقعیت تعهدی لانگ در والکس

اگر انتظار رشد قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را دارید می‌توانید برای آن یک موقعیت لانگ تعهدی باز کنید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید.
۱- در صفحه‌ی اصلی والکس از تب «معامله» وارد بخش «معامله تعهدی» شوید.

آموزش معامله تعهدی والکس

۲- در صفحه جدید و در صورتی که برای اولین بار به بخش معامله تعهدی والکس وارد شده باشید، پاپ‌آپ آزمون معامله تعهدی والکس به شما نمایش داده می‌شود. این آزمون کوتاه را به‌منظور آشنایی با مزایا، معایب و قوانین والکس کامل کنید. در صورت کلیک روی گزینه ضربدر، این پاپ‌آپ بسته خواهد شد اما مجددا هنگام اجرای معامله نشان داده می‌شود.

۳- از بخش «تعهدی»، رمزارز خود را در هریک از بازارهای تومان یا تتر انتخاب کرده یا از نوار جستجو، پیدا کنید. در آخر دقت کنید تنظیمات صفحه در قسمت پایین سمت راست روی سربرگ «تعهدی» قرار داشته باشد.

انتخاب ارز و بازار معاملاتی والکس

۴- در سربرگ «تعهدی»، نسبت معامله خود را تعیین و آن را تایید کنید. هرچه نسبت معامله بالاتری را انتخاب کنید، احتمال سود یا زیان شما و نیز خطر لیکویید شدن بیشتر خواهد بود.

انتخاب نسبت اعتبار در معاملات تعهدی والکس

۵- مطابق تصویر زیر، کادرهای بعدی شامل قیمت مورد نظر و میزان وثیقه را تعیین کرده و مقدار اعتبار دریافتی خود را مشاهده کنید. به‌منظور مدیریت بهتر ریسک می‌توانید روی تنظیمات پیشرفته کلیک کرده و حد ضرر و حد سود خود را نیز مشخص نمایید. در آخر روی تب «باز کردن موقعیت لانگ» کلیک کنید.

انتخاب مبلغ معامله در والکس

۶- در پنجره باز شده پس از مرور شرایط موقعیت خود، روی گزینه «تایید» کلیک کنید.

تایید معامله در والکس

۷- با اسکرول صفحه به سمت پایین و مطابق تصویر زیر، موقعیت خود را در لیست خریداران مشاهده کنید. همچنین در بخش «موقعیت‌ها»، می‌توانید تنظیمات سفارش خود مانند حد سود یا ضرر را تغییر داده یا در صورت انصراف آن را ببندید.

جزئیات معامله تعهدی والکس

۸- با کلیک روی «سفارش‌های باز تعهدی» می‌توانید وضعیت آن مانند مقدار پر شده‌اش را مشاهده کنید.

سفارش های باز تعهدی والکس

باز کردن موقعیت تعهدی شورت در والکس

اگر انتظار افت قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را دارید، باید یک موقعیت شورت برای آن باز کنید. برای این منظور مطابق آنچه در بخش قبل توضبح داده شد، وارد صفحه موقعیت تعهدی والکس و سپس سربرگ «تعهدی» شده و مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- نسبت اعتبار و مقادیر معامله شامل قیمت و مقدار وثیقه را تعیین کنید. در موقعیت شورت، اعتبار دریافتی شما بر حسب ارز دیجیتال مورد نظر خواهد بود. در آخر روی «باز کردن موقعیت شورت» کلیک کنید.

باز کردن معامله شورت در والکس

۲- در پنجره باز شده، پس از مرور شرایط معامله روی گزینه «تایید» کلیک کنید.

تایید جزئیات معامله والکس

۳- مانند موقعیت لانگ، در پایین صفحه، موقعیت‌های باز تعهدی شورت شما نشان داده می‌شود. امکان ویرایش یا لغو آنها نیز مانند آنچه برای موقعیت لانگ توضیح داده شد وجود دارد.

جزئیات معامله تعهدی والکس

یک مثال از کاربر برنده روز چهارم

داستان ما از زمانی آغاز می‌شود که این کاربر، تصمیم به شرکت در لیگ ترید والکس می‌گیرد. با آشنایی نسبی که از قبل با ارزهای دیجیتال و به‌ویژه معاملات مارجین داشت، این رقابت را فرصتی بی‌نظیر برای برنده شدن در لیگ ترید والکس و کسب سود دید.

تحلیل بازار و انتخاب استراتژی لانگ در بازار پپه/تتر

این کاربر، بازار را به دقت تحت نظر داشت و به دنبال الگوها و نشانه‌هایی بود که تغییرات قیمتی را پیش‌بینی کند. او متوجه شد که برخی عوامل بنیادی و تکنیکال نشان دهنده افزایش احتمالی قیمت‌ پپه در آینده نزدیک است. بنابراین، تصمیم گرفت از استراتژی لانگ در معاملات تعهدی خود استفاده کند.

اجرای پوزیشن لانگ

استراتژی او در معاملات تعهدی والکس، استفاده از موقعیت لانگ بود. در این روش، او با قیمت  0.00000859 تتر پوزیشن لانگ با نسبت معامله ۱۰ برابر باز کرد. به محض ایجاد موقعیت لانگ کاربر ما وضعیت بازار را به دقت پیگیری می‌کرد تا در لحظه مناسب بتواند پوزیشن خود را بسته و سود مورد نظر را کسب کند.

جدول رتبه بندی والکس

مدیریت ریسک و استفاده از اعتبار

یکی از مهم‌ترین بخش‌های موفقیت این کاربر، استراتژی مدیریت ریسکی بود که در معاملات تعهدی پپه/تتر اتخاذ کرد. هرچند که افزایش اعتبار می‌تواند به سود بیشتری منجر شود، اما به همان اندازه، خطرات بیشتری نیز دارد. به همین دلیل، او از ابزارهای مدیریت ریسک مانند تعیین حد ضرر و تعیین نقاط خروج بهره گرفت تا از زیان‌های احتمالی جلوگیری کند.

تحقق سود و جشن موفقیت

پس از مدتی که وضعیت بازار مطابق پیش‌بینی‌های او پیش رفت، در زمان مناسب اقدام به بستن پوزیشن لانگ خود کرد و در بازار پپه/تتر ۹۶ درصد سود کرد. با توجه به وضعیت سایر کاربران و درصد سود‌ آن‌ها، کاربر مورد نظر ما نفر اول لیگ ترید والکس در روز چهارم شد و علاوه بر سودی که از موقعیت لانگ به دست آورد، ۱۰۰۰ تتر نیز در مسابقه لیگ ترید والکس برنده شد.

شما هم می‌توانید برنده باشید!‍

داستان این کاربر، یک نمونه موفق است از این‌که چگونه می‌توان با تحلیل دقیق، مدیریت ریسک مناسب و استفاده از استراتژی‌های هوشمند در معاملات ارز دیجیتال به خصوص معامله تهدی به موفقیت دست یافت. شما هم می‌توانید با شرکت در لیگ ترید والکس، برنده بعدی ما باشید!

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۴ / ۵. مجموع آرا: ۱۶

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا