اخبار آلت کوین هااخبار ارزهای دیجیتال

برداشت توکن ایکس امپایر آغاز شد؛ روش برداشت خود را انتخاب کنید

همان طور که وعده داده شده بود، بخش ایردراپ در ربات ایکس امپایر باز شد و میزان توکن هر کاربر مشخص شده است. اکنون می‌توانید با مراجعه به ربات X Empire میزان پاداش ایردراپ خود را مشاهده کنید.

به گزارش والکس، در حال حاضر، در بخش ایردراپ می‌توانید روش برداشت خود را انتخاب کنید. برای این کار لازم است کیف پول خود را متصل کنید. توکن X در روز پنجشنبه ۳ آبان خواهد شد و امکان برداشت فعال می‌شود.

برداشت توکن ایکس امپایر (X)

اکنون با ورود به ربات ایکس امپایر می‌توانید مقدار توکن‌های دریافتی خود را از ایردراپ X Empire مشاهده کنید. توصیه می‌شود گزینه On-chain را انتخاب کنید و سپس کیف پول خود را یک‌بار دیگر متصل کنید. روش‌های دیگر برداشت و همچنین صرافی EBI پیشنهاد نمی‌شود.

افرادی که گزینه برداشت Off-chain (برداشت به صرافی) را انتخاب می‌کنند نیازی به پرداخت کارمزد ندارند. این قابلیت تا ۲۴ اکتبر (۲ آبان) ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران فعال خواهد بود. این توکن در صرافی‌های اوکی ایکس، بای بیت، گیت، مکسی و کوکوین لیست می‌شود.

برداشت آنچین مستلزم پرداخت کارمزد-حدود ۰.۱ تون کوین (TON)– خواهد بود. در این حالت، کاربران توکن‌های خود را چند ساعت پس از لیست شدن دریافت خواهند کرد که البته این موضوع به ترافیک شبکه تون نیز بستگی دارد.

کاربران برای تغییر روش انتخابی برداشت توکن X تا ساعت ۱۲:۳۰ تاریخ ۳ آبان مهلت دارند.

افرادی که قبلا NFT دریافت کرده بودند می‌توانند بعد از لیست شدن توکن X، یعنی از ساعت ۱۵:۳۰ در تاریخ ۳ آبان، از داخل ربات، NFTهای خود را به توکن X تبدیل کنند. هر NFT معادل ۶۹٬۰۰۰ توکن X است.

توجه: تا یک هفته بعد از لیست شدن توکن X، یعنی تا ساعت ۱۵:۳۰ تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) امکان برداشت توکن فعال خواهد بود.

تغییر لوگوی ایکس امپایر و برنامه‌های آتی

ایکس امپایر لوگوی خود را اندکی تغییر داده و قرار است بعد از لیست شدن و تخصیص ایردراپ به کاربران، به کار خود ادامه دهد و اکوسیستم آن گسترش یابد.

مزایای هولدرهای توکن ایکس:

پروژه ایکس امپایر قرار است همچون نات کوین، همکاری با پروژه‌ها را آغاز کرده و در ازای این مشارکت، عرضه اختصاصی ایردراپ به‌ویژه برای هولدرهای توکن X دریافت کند.

هولدرهای توکن ایکس امتیازات ویژه‌ای مثل دسترسی به پروژه‌های همکاری و اپلیکیشن‌های جدید را دریافت خواهند کرد. افرادی که حداقل ۳۰ روز توکن X را (موجودی همیشه بیشتر از صفر باشد) هولد کنند، هولدر توکن X تلقی می‌شوند. هنگامی که پروژه‌های همکار، ایردراپی را اعلام کنند، هولدرهای توکن X بسته به مقدار توکنی که هولد می‌کنند واجد شرایط دریافت ایردراپ خواهند بود. هولد توکن در صرافی‌ها شامل این امتیاز نخواهد بود. لیستی از پروژه‌های همکار عبارتند از:

  • Hrum
  • Dogiators
  • Staff only
  • Meme Lab
  • Mememe

طبق اطلاعات ربات ایکس امپایر، این لیست به زودی به روزرسانs خواهد شد و پروژه‌های دیگری نیز اضافه می‌شوند.

اپلیکیشن‌های جدید:

پروژه ایکس امپایر چند ماه است که روی اپلیکیشن‌های کاربردی در تلگرام کار می‌کند که جذابیت انبوهی دارند. تمرکز این پروژه بر ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم محصولات مبتنی بر تلگرام است که در آن توکن X عمیقاً یکپارچه خواهد شد. این توکن، قلب محصولات خواهد بود و هولدرهای X امتیازات و فرصت‌های زیادی خواهند داشت.

در حال حاضر، ایکس امپایر در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی یک اپلیکیشن فید خبری، یک برنامه‌ی یادگیری زبان و یک ردیاب خواب است. در همه‌ی این اپلیکیشن‌ها، هولدرهای توکن X نسبت به کاربران عادی مزایایی خواهند داشت.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۳ / ۵. مجموع آرا: ۲۸

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر
امیر
2 روز قبل

لیست کنید بعد نظردهی کنین

دکمه بازگشت به بالا