اخبار اتریوم

نهنگ اتریوم پس از ۷ سال از خواب بیدار شد

۵۰۰ اتر که از زمان پیش‌فروش اتریوم در سال ۲۰۱۵ دست نخورده بود، برای نخستین بار منتقل شد

بر اساس داده‌های سایت Whale Alerts، نهنگی که در پیش‌فروش اتریوم در سال ۲۰۱۵ شرکت کرده بود، پس از ۷ سال فعال شد و ۵۰۰ اتریوم به ارزش ۶۳۱۰۰۰ دلار را به آدرسی جدید منتقل کرد.

به گزارش والکس و به نقل از U.today، اترهای یاد شده به آدرس ENSای متعلق به ویلیام سوتانتو (William Sutanto)، مدیر ارشد تکنولوژی صرافی اندونزیایی Indodax، منتقل شدند.

کاربران توییتر پیش از آشکار شدن هویت این نهنگ ارز دیجیتال، به شوخی آن را باقی‌مانده اتریوم‌های ویتالیک بوترین در آدرسی که به تازگی پیدا کرده، دانستند. اما ماجرا از چه قرار بود؟

ویلیام سوتانتو در توییتی ماجرا را شرح داد. به گفته او شنیدن خبر فروش ۳۰۰۰ اتر توسط ویتالیک، وی را مجاب کرد که سری به آدرس ایمیل قدیمی خود بزند. به طرزی اعجاب‌آور، سوتانتو دریافت که ۵۰۰ اتریوم در پیش‌فروش این ارز دیجیتال خریداری کرده که آن را دریافت نکرده است. انتقال ۶۰۰ هزار دلاری این اترها، تنها جابجایی این اترهای تازه کشف شده به آدرس اصلی او بود.

توسعه اتریوم به کمک سرمایه جمع‌آوری شده در جریان پیش‌فروش این ارز در سال ۲۰۱۵ ممکن شد. در این رویداد، ۱۸ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد. در زمان لیست شدن اولیه اتریوم در صرافی کراکن، قیمت این ارز تنها ۲.۷۷ دلار بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا