سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

آینده ارز اکسی اینفینیتی؛ بررسی بازار دنیای بازی های کریپتویی

یکی از حوزه‌های مورد توجه در دنیای کریپیتو مربوط به بازی‌های بلاک چین است. این بازی‌ها محبوبیت بسیار زیادی دارند و توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی نزد مردم پیدا کنند. اگر کمی بین بازی‌های بلاک چین جستجو کنید با Axie Infinity برخورد خواهید کرد. این بازی مهیج دارای ارز دیجیتال قدرتمند با نام اکسی نیز است که با رشد فوق‌العاده‌ای همراه بوده و در حال حاضر رتبه ۴۰ کریپتو را به خودش اختصاص داده است. در مقالات قبلی توضیح دادیم که ارز اکسی اینفینیتی چیست؟، چه کاربردی دارد و به چه منظور ایجاد شده است. مسئله مهمی که در رابطه با axie وجود دارد مسئله قیمت و آینده اکسی اینفینیتی است چرا که افراد زیادی علاقه‌مند به خریداری و هولد این ارز محبوب هستند. در این مقاله آینده اکسی اینفینیتی را به طور کامل بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

اکسی اینفینیتی چیست؟

Axie Infinity یک بازی محبوب و شناخته شده است که بر بستر بلاک چین و روی شبکه اتریوم ساخته شده است. ترانگ نگوین (Trung Nguyen) و الکساندر لارسن (Aleksander Larsen) طراحی و ساخته شده است و هدفش سرگرم کردن مردم و ایجاد شرایط لازم براس کسب درآمد بوده است. اکسی اینفینیتی یک پروژه قدرتمند با ایده‌های خلاقانه است و کارشناسان بر آینده اکسی اینفینیتی خوش‌بین هستند.

Axie دارای محیطی سرگرم کننده و هیجان انگیز است و به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با پشت سر گذاشتن مراحل و رسیدن به رتبه‌های بالاتر کسب درآمد کنند. سازندگان اکسی به قدری موفق عمل کرده‌اند که کارشناسان به طور دسته جمعی بر این باور هستند که آینده اکسی اینفینیتی جذاب و درخشان خواهد بود.

بازی و ارز دیجیتال اکسی چیست؟

اکسی اینفینیتی تنها به یک بازی خلاصه نمی‌شود بلکه شما می‌توانید ارز دیجیتال مخصوص این بازی با نماد اختصاری axs را نیز خریداری کنید. این ارز جایگاه بسیار خوبی در کریپتو کارنسی به دست آورده است و هم اکنون جزو ارزهای محبوب و کاربردی شناخته می‌شود. با این حال آینده ارز دیجیتال axs به موفقیت پروژه اکسی بستگی دارد.

اکسی اینفینیتی دارای کیف پول اختصاصی است و به شما این امکان را می‌دهد که اکسی‌های خریداری شده را داخل آن نگهداری کنید. کیف پول اکسی اینفینیتی امنیت بسیار زیادی دارد و گزینه بسیار خوبی برای هولد و نگهداری axs به شمار می‌رود. هر چقدر سرمایه گذاری بیشتری روی این ارز انجام شود و پروژه آن موفقیت‌های بیشتری به دست بیاورد، آینده اکسی اینفینیتی بهتر و بهتر خواهد بود.

بررسی بازار اکسی اینفینتی

ارز اکسی اینفینیتی جزو ارزهای پرطرفدار و منحصر به فرد موجود در بازار است که با نماد axs شناخته می‌شود. اکسی در حال حاضر در رتبه ۴۰ام کریپتو قرار دارد و ارزش بازار آن حدود ۱/۵۳ میلیارد دلار است. این ارز پشتوانه بسیار قوی دارد و پروژه قدرتمند آن سبب شده است که افراد زیادی برای سرمایه گذاری روی آن داوطلب شوند.

ارز اکسی در حال حاضر با قیمت ۱۸/۴۵ دلار معامله می‌شود ولی با توجه به پیش بینی‌های کارشناسان می‌توان آینده اکسی اینفینیتی را با قیمت‌های بالاتر تصور کرد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد سرمایه‌گذاری روی این ارز را دارید کافی است نسبت به خرید اکسی در زمان مناسب و قیمت مناسب اقدام کنید.

پیش قیمت ارز اکسی در سال‌های آینده

پیش بینی قیمت یک ارز بر اساس چارت و الگوریتم‌های گذشته انجام می‌شود. بررسی این چارت‌ها کمک می‌کند که بتوانید قیمت ارز اکسی در سال‌های آینده را به طور تقریبی حدس بزنید. این بررسی همچنین باعث می‌شود که دید بهتری نسبت به آینده اکسی اینفینیتی داشته باشید و با اطلاعاتی دقیق‌تر روی آن سرمایه گذاری کنید. پیش بینی قیمت اکسی از نظر کارشناسان خبره این حوزه به صورت زیر است:

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی تا ۱۰ سال آینده

پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال ۲۰۲۲

با توجه به روند فعلی بازار انتظار می‌رود که قیمت ارز اکسی تا دسامبر ۲۰۲۲ به عدد ۲۹ دلار و بالاتر از آن برسد. نقطه حمایتی معتبر برای axie در قیمت ۱۸ دلار است و اگر بالای این قیمت تثبیت شود، می‌توان به رشد و افزایش آن امیدوار بود. به طور کلی پیش بینی می‌شود که این ارز تا پایان سال ۲۰۲۲ به میانگین قیمتی ۲۶/۷۱ دلار و حداقل قیمت ۲۳/۳۸ دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز اکسی در سال  ۲۰۲۳

کارشناسان بر این باور هستند که سال ۲۰۲۳ سال بسیار مهم و حساسی برای آینده اکسی اینفینیتی است. کارشناسان پیش بینی می‌کنند که روند صعودی ارز اکسی در سال ۲۰۲۳ شروع شود و در قیمت متوسط ۳۹ دار تثبیت شود. البته می‌توان قیمت ۴۴/۹۲ دلار را نیز برای این ارز متصور شد.

پیش بینی قیمت  اکسی در سال ۲۰۲۴

طبق پیش بینی‌ها ارز AXS در سال ۲۰۲۴ نیز روند صعودی خود را حفط خواهد کرد. طبق تحلیل‌های صورت گرفته قیمت اکسی در دسامبر ۲۰۲۴ می‌تواند به حداقل ۵۷/۲۴ دلار و حداکثر ۶۷/۲۴ دلار برسد.

پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال ۲۰۲۵

کارشناسان به آینده اکسی اینفینیتی خوش بین هستند و انتظار دارند قیمت AXS در سال ۲۰۲۵ همچنان صعودی باشد. حداقل قیمت اکسی برای سال ۲۰۲۵، ۸۳/۹۱ دلار و حداکثر آن ۱۰۰/۱۴ دلار پیش بینی شده است. به همین دلیل است که افراد زیادی به سرمایه گذاری روی این ارز علاقه‌مند شده‌اند چون اگر طبق پیش بینی جلو برود سود بسیار خوبی برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

پیش بینی قیمت axs در سال ۲۰۲۶

ارز دیجیتال اکسی همچنان روند رو به رشد خود را طی خواهد کرد و انتظار می‌رود که در پایان سال ۲۰۲۶ به قیمت میانگین ۱۲۶/۲۲ دلار برسد. همچنین کارشناسان بر این باور هستند که اکسی پتانسیل لازم برای رسیدن به قیمت ۱۴۵/۹۹ دلار در پایان سال ۲۰۲۶ را نیز دارد.

پیش بینی قیمت اکسی در سال ۲۰۲۷

حداقل قیمت پیش بینی شده برای ارز اکسی در سال ۲۰۲۷ روی ۱۸۸/۱۰ دلار و حداکثر آن ۲۱۴/۰۱ دلار است. پس می‌توان امیدوار بود که این ارز در سال ۲۰۲۷ نیز برای سرمایه گذاران خود سوددهی بسیار خوبی داشته باشد. با توجه به این افزایش قیمت در طول این چند سال می‌توان رقم‌های بالاتری را برای آینده اکسی اینفینیتی متصور شد.

پیش بینی قیمت ارز اکسی در سال ۲۰۲۸

سال ۲۰۲۸ نیز سال خوبی برای ارز اکسی خواهد بود چون بررسی چارت‌ها نشان می‌دهد که این ارز قادر است در پایان سال ۲۰۲۸ به میانگین قیمتی ۲۹۰/۷۱ دلار برسید.

پیش بینی قیمت Axie Infinity در سال ۲۰۲۹

سال ۲۰۲۹ سال بسیار هیجان انگیزی برای اکسی است چون انتظار می‌رود در پایان سال قیمت اکسی حداقل به ۳۸۶/۹۱ دلار و حداکثر به ۴۷۶/۲۶ دلار برسد. آینده اکسی اینفینیتی پس از رسیدن به این قیمت‌ها بسیار دیدنی و لذت بخش خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز Axie  در سال ۲۰۳۰

قیمت ارز اکسی در سال ۲۰۳۰ نیز صعودی خواهد بود و انتظار می‌رود که بتواند تا پایان سال به ۶۷۲ دلار برسد. میانگین قیمتی که برای این ارز در سال ۲۰۳۰ در نظر گرفته شده است ۵۵۶/۹۹ دلار است.

پیش بینی قیمت اکسی در سال ۲۰۳۱

آینده ارز اکسی بسیار روشن است و انتظار می‌رود که قیمت آن در سال ۲۰۳۱ به اوج خود برسد. پیش بینی می‌شود که قیمت ارز اکسی در دسامبر سال ۲۰۳۱ به میانگین قیمتی ۸۴۱/۳۷ دلار برسد. این قیمت‌ها نشان می‌دهد که آینده اکسی اینفینیتی برای هولدرهای آن بسیار رویایی خواهد بود. اما در نظر داشته باشید که این موضوع فقط یک پیش بینی است و دقیق نیست.

آینده قیمتی اکسی اینفینیتی

سرمایه گذاری روی اکسی اینفینیتی، آری یا خیر؟

در این مقاله آینده اکسی اینفینیتی و قیمت آن در طی سال‌های آینده را مورد بررسی قرار دادیم. این پیش بینی بر اساس الگوریتم‌ها و روند گذشته ارز اکسی است و نمی‌توان آن را ملاک سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. لذا قبل از اینکه روی خرید ارز اکسی سرمایه‌گذاری کنید باید به طور کامل درباره آن تحقیق کنید و پس از مطمئن شدن در زمان مناسب وارد معامله شوید. برای همین از شما دعوت می‌کنیم راهنمای خرید اکسی را به دقت بخوانید. 

از طرفی ارز اکسی در طی این چند سال توانسته است عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و همین موضوع سبب می‌شود که افراد زیادی به آینده ارز دیجیتال AXS خوش‌بین باشند و روی آن سرمایه گذاری کنید. برخی از مردم با تماشای چارت اکسی تصور می‌کنند که این ارز یک افت شدیدی را تجربه کرده است، اما این در حالی است که در سال ۲۰۲۲ کل بازار کریپتو افت زیادی را تجربه کرد و اما یقینا بازار کریپتو دوباره به اوج خود بازخواهد گشت.

شما باید گوش به زنگ باشید و با انجام تحقیقات درست و اصولی در زمان مناسب روی این ارز سرمایه گذاری کنید. Axie Infinity پروژه‌ای بزرگ و قدرتمند است لذا اغلب کارشناسان بر این باور هستند که آینده رمز ارز اکسی درخشان خواهد بود. دقت داشته باشید که این یک پیشنهاد خرید نیست، لذا باید ابتدا تحقیقات لازم درباره قیمت و آینده اکسی اینفینیتی را انجام دهید و بر اساس حدس و گمان کاری انجام ندهید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptopolitan
سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا