اخبار ارزهای دیجیتال

راگ پول میم کوین BALD کار سم بنکمن فراید است؟

پس از اینکه یک توسعه دهنده مرموز تمام نقدینگی را از میم کوین BALD در شبکه لایه ۲ اتریوم در روز دوشنبه بیرون کشید، برخی از ناظران بلاکچین می‌گویند کیف پول‌هایی که توسط مجرم استفاده شده است به مدیر عامل سابق FTX سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried) که در حال حاضر در حبس خانگی است، مربوط می‌شود.

به گزارش والکس، آدام کوکران (Adam Cochran)، شریک Cinneamhain Ventures، با اشاره به اینکه همان آدرس کیف پول سال‌ها پیش نیز در جامعه SushiSwap دخیل بود، در توییتی نوشت: به احتمال خیلی زیاد توسعه دهنده BALD به SBF (مخفف نام سم بنکمن فراید) یا یک شخص از Alameda ربط دارد.

بنکمن فراید به واسطه نجات وجوه از Uniswap اعتبار کسب کرد، در حالی که این وجوه را در سپتامبر ۲۰۲۰ به SushiSwap منتقل کرد. با وجود شایعاتی در مورد رابطه مشکوک خالق سوشی سواپ سرآشپز نائومی و سم بنکمن فراید، این موضوع اهمیت پیدا می‌کنند. برخی دیگر به استفاده از عبارات خاصی که توسط حساب توییتر BALD استفاده می‌شود مانند «بسیار خوب» و «نه» اشاره کردند که مشابه پست‌های توییتری SBF است. یکی از فعالین ارز دیجیتال با نام مستعار Hype در توییتی این موضوع را تایید کرد و نوشت: پست‌های DYDX توسعه‌دهنده BALD شبیه SBF هستند.

توییت مربوط به دخالت بنکمن فراید در راگ پول BALD

طبق تحقیقات جمع‌سپاری شده در Reddit، کیف پول توسعه‌دهنده BALD طی بیش از دو سال سپرده‌هایی از FTX و Alameda دریافت کرده است و به نظر می‌رسد تا زمان نگارش این مقاله دارای ۱۲۳۳۱ اتریوم، به ارزش حدود ۲۲ میلیون دلار باشد.

یکی از کاربران توییتر اضافه کرد که آدرسی که اغلب به کیف پول صرافی بایننس BALD مربوط می‌شود، به نظر می‌رسد یکی از کیف‌پول‌هایی باشد که باعث کاهش فاجعه‌بار Terra USD در ماه می سال گذشته شد.

بنکمن فراید از زمانی که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده به هشت فقره توطئه و کلاهبرداری در ماه نوامبر پس از فروپاشی صرافی FTX متهم شد، در بازداشت خانگی به سر می‌برد. تیم حقوقی بنکمن فراید و دادستانی در پیگیری فعالیت اینترنتی وی در دستگاه‌های مختلف در خانه با مشکل مواجه شده‌اند.

هفته گذشته، دادستان‌ها که از تهدید شاهدان توسط بنکمن فراید خسته شده بودند، نامه‌ای ۱۲ صفحه‌ای را به لوئیس کاپلان، قاضی فدرال فرستادند و خواستار لغو وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری بنکمن فراید شدند. در حالی که صفحه توییتر Crypto، انگشت اتهام را به سمت بنکمن فراید نشانه رفت؛ اما برخی اذعان کردند که این اتهام همچنان حدس و گمان است.

این داستان تا زمان نگارش این مقاله همچنان ادامه دارد. پس از چندین ساعت از خالی کردن نقدینگی BALD، توسعه‌دهنده این میم کوین ۱۰۰ اتریوم را به استخر اضافه کرد و باعث شد که ارزش میم کوین از پایین‌ترین حد اخیر خود به بیش از چهار برابر افزایش یابد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا