اخبار اتریوماخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین از مرز ۳۰ هزار دلار گذشت

قیمت اتریوم نیز به ۲ هزار دلار نزدیک شد

قیمت بیت کوین (BTC) در روز جاری (۲۲ فروردین) از مرز ۳۰۰۰۰ دلار گذر کرد و به بیشترین میزان خود از ژوئن سال ۲۰۲۲ تا کنون رسید.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoslate، ارزش بازار بیت کوین با افزایش اخیر قیمت به بیش از ۵۸۰ میلیارد دلار رسید. قیمت بیت کوین (BTC) طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد و در هفته‌ای که گذشت ۷.۴۱ درصد رشد داشت.

افزایش قیمت بیت کوین بازار رمزارزها را تحت تاثیر قرار داد؛ مارکت کپ کلی ارزهای دیجیتال با ۴ درصد رشد به ۱.۲۴ تریلیون دلار رسید. حجم کلی معاملات ارزهای دیجیتال نیز ۴۷.۲۶ میلیارد دلار بود.

قیمت اتریوم نیز با تجربه ۳.۱ درصد رشد در روزی که گذشت به ۱۹۱۷ دلار در زمان نگارش این مطلب رسید. ارزش بازار این ارز هم‌اکنون در محدوده ۲۳۰ میلیارد دلار است. اتریوم آخرین بار در آگوست ۲۰۲۲ به مرز ۲۰۰۰ دلار نزدیک شده بود.

این افزایش قیمت در آستانه آپدیت شانگهای اتریوم قابل توجه است. تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که در پی این برزورسانی در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین)، ۱۸ میلیون اتر با ارزش ۳۴ میلیارد دلار آزاد خواهد شد.

با رشد قیمت اخیر، بیت کوین و اتریوم از ابتدای سال تا کنون به ترتیب ۸۱ و ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

سولانا (SOL) با ۹.۶۶ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۲.۲۲ دلار در زمان نگارش این مقاله رسید و بالاترین میزان افزایش را به ثبت رساند. قیمت‌های بایننس کوین(BNB)، کاردانو (ADA) و ریپل (XRP) نیز طی روز گذشته ۴درصد و بیشتر افزایش یافته‌اند. بایننس کوین با ۴.۶۶ درصد رشد، به ۳۲۷.۴۹ دلار رسید در حالی که قیمت XRP با ۴ درصد افزایش به ۰.۵۲ دلار رسید. قیمت Cardano در زمان نگارش مقاله با ۴.۳۲٪ افزایش به ۰.۴۰ دلار رسیده است.

دوج کوین (DOGE) و پالیگان (MATIC) به ترتیب با ۱.۶۵٪ و ۲.۶۶٪ رشد، افزایش اندکی را در روز گذشته به خود دیدند.

این موج صعودی قیمت کریپتو در زمانی اتفاق افتاده است که سرمایه‌گذاران بی‌صبرانه منتظر داده‌های کلیدی تورم ایالات متحده هستند که قرار است اواخر این هفته منتشر شود. معامله گران امیدوارند شاهد توقفی در افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باشند که می تواند قیمت ارزهای دیجیتال را بیشتر افزایش دهد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
Cryptoslate
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا