اخبار بیت کوین

خروج بیت کوین از صرافی‌های متمرکز به ۸۵۵ هزار واحد رسید

بر اساس داده‌های موجود، در حال حاضر حدود ۲,۰۸۶,۰۳۴ بیت کوین در صرافی‌ها نگهداری می‌شود. این رقم ۱۵۴,۱۶۰ بیت کوین کمتر از تعداد موجود در صرافی‌های متمرکز در ۳۰ آوریل است. لازم به ذکر است که در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰، نزدیک به ۳ میلیون بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز نگهداری می‌شد.

به گزارش والکس، داده‌های cryptoquant نشان می‌دهد که تعداد بیت‌ کوین‌های نگهداری شده در صرافی‌ها طی دو سال و ۱۱ ماه گذشته به‌طور پیوسته کاهش یافته است. در ۳۱ جولای ۲۰۲۰ تعداد ۲,۹۴۱,۶۵۵ بیت کوین در صرافی‌ها نگهداری می‌شدند که در حال حاضر این تعداد به ۲,۰۸۶,۰۳۴ بیت کوین کاهش یافته است. این بدان معناست که در ۱۰۷۵ روز گذشته، مشتریان ۸۵۵۶۲۱ بیت کوین را از پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز خارج کرده‌اند.

چارت خروج بیت کوین از صرافی ها

از ۳۰ آوریل ۲۰۲۳، تقریباً ۱۵۴۱۶۰ بیت کوین از صرافی‌ها خارج شده است. داده‌های سایت coinglass نشان می‌دهد که بایننس طی ۳۰ روز گذشته کاهش ۱۸۵۶۶.۷۱ بیت کوین را تجربه کرده است. در طی این دوره زمانی، کوین بیس و OKX شاهد برداشت ۳۸۲۵۳.۵۹ و ۹۴۰۳ بیت کوین بوده‌اند. طبق گزارش این سایت، صرافی کراکن مستقر در سانفرانسیسکو در ماه گذشته با خروج ۸۵۴۴ بیت کوین مواجه بوده است.

زمانی که بیت کوین‌های کمتری برای خرید در صرافی‌ها موجود باشد، در واقع عرضه کاهش یافته و با ثابت ماندن یا افزایش تقضا، قیمت افزایش می‌یابد. علاوه بر این با هالوینگ بیت کوین در ۲۸۹ روز بعد، عرضه بیشتر از اینها کاهش پیدا خواهد کرد.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که باقی‌مانده عرضه در گردش BTC که توسط صرافی‌ها نگهداری نمی‌شود در اختیار بازارسازان، متولیان شخص ثالث که از خدمات ذخیره‌سازی سرد برای مشتریان سازمانی استفاده می‌کنند، راه‌حل‌های لایه دو مانند شبکه لایتنینگ و کیف پول شخصی سرد یا گرم قرار دارد. در واقع فروپاشی پلتفرم‌هایی مانند FTX و Voyager، باعث تشدید خروج بیت کوین از این پلتفرم‌ها شده است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا