اخبار ارزهای دیجیتال

صرافی Bittrex US برداشت فیات و کریپتو خود را باز کرد

Bittrex US، صرافی رمزارزی که در حال حاضر دیگر در ایالات متحده فعالیت نمی‌کند، اخیراً طرحی را معرفی کرده است که به مشتریان آمریکایی اجازه می‌دهد در صورت رفع ملاحظات نظارتی مورد نیاز، ارزهای دیجیتال و فیات خود را از این پلتفرم برداشت کنند. این طرح برداشت در روز سه‌شنبه، ۱۳ ژوئن توسط دادگاه ورشکستگی آمریکا در دلویر تأیید شد.

به گزارش والکس و به نقل از news.bitcoin، در تاریخ ۸ می ۲۰۲۳، Bittrex US با استناد به بدهی‌هایی از ۵۰۰ میلیون دلار تا ۱ میلیارد دلار و داشتن بیش از ۱۰۰ هزار بستانکار، درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ خود را ثبت کرد. پیش از ورشکستگی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از Bittrex به علت فعالیت به عنوان یک صرافی ثبت نشده، کارگزار، آژانس تسویه حساب و لیست کردن اوراق بهادار رمزارزی ثبت نشده شکایت کرد.

بیترکس

Bittrex این هفته و پس از تأیید دادگاه ورشکستگی آمریکا در مورد فعال‌سازی برداشت‌ها، ایمیل‌هایی را به مشتریان آمریکایی خود ارسال کرد. با این حال، یک شرط برای برداشت وجود دارد: کاربران باید اطلاعات احراز هویت (KYC) خود را بروزرسانی، و با شرایط خدمات جدید موافقت کنند. Bittrex ادعا می‌کند که این مرحله برای پایبندی به مقررات ایالتی و فدرال “ضروری است”.

برداشت‌های این صرافی در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ باز شد و این شرکت منابعی را برای تأیید هویت، دستورالعمل‌های برداشت و دستورالعمل‌های انتقال وجه الکترونیکی ارائه داده است. Bittrex اعلام کرد:

مشتریان تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ فرصت دارند تا هرگونه موجودی باقیمانده در حساب خود را برداشت کنند.

با وجود اینکه برداشت رمزارزها نسبتاً ساده است، اما برداشت فیات نیازمند ثبت درخواست برای اتصال به حساب بانکی است. در ضمن، برای مشتریانی که پول خود را از طریق حواله بانکی Bittrex منتقل می‌کنند، کارمزد انتقال وجه ۲۵ دلاری لحاظ می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
news.bitcoin
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا