اخبار آلت کوین ها

موج صعودی دیگری در انتظار BNB است؟

پیش‌بینی قیمت تحلیل‌گران نشان می‌دهد که بایننس کوین می‌تواند تا قیمت ۳۰۰ دلار اوج گیرد

قیمت بایننس کوین (BNB) پس از افزایشی شدید پس از گذر از محدوده ۲۶۰ دلار، هم‌‌اکنون در نزدیکی ۲۷۰ دلار در حال نفس‌گیری است و به زودی ممکن است روند صعودی تازه‌ای را تا ۳۰۰ دلار آغاز کند.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، در هفته گذشته بایننس کوین حمایت تازه‌ای کمی بالاتر از ۲۴۰ دلار تشکیل داد. سپس موج صعودی قدرتمندی آغاز شد که مقاومت ۲۵۰ دلاری را پشت سر گذاشت.

شکست این مقاومت با گذر از خطر روند نزولی بزرگی که در نمودار ۴ ساعته در نزدیکی همان قیمت وجود داشت، همراه شد. با گذر قیمت بایننس کوین (BNB) از ۲۵۵-۲۶۰ دلار، روند افزایشی شدت گرفت. روز گذشته (۹ ژانویه)، تلاش‌هایی به تبعیت از دیگر ارزهای بزرگ بازار برای گذر از مقاومت ۲۷۰ دلاری صورت گرفت.

BNB به حداکثر قیمت ۲۸۳ دلار رسید و در حال حاضر در حال تثبیت و اصلاح قیمت است. این رمزارز هم‌اکنون بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ شمعی و نزدیک سطح ۲۳.۶ درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی (رسم شده بین کف ۲۴۰ دلاری تا سقف ۲۸۳ دلاری) معامله می‌شود.

نمودار قیمت بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته
نمودار قیمت بایننس کوین در تایم فریم ۴ ساعته

در صورت تداوم بازار گاوی، تحلیل بایننس کوین نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح ۲۸۰ و ۲۸۵ دلاری سعی در ممانعت از این کار خواهند کرد. مقاومت بزرگ بعدی در نزدیکی ۲۹۲ دلار است که جهشی فراتر از آن، ما را به سوی ۳۰۰ تا ۳۲۰ دلار سوق خواهد داد.

در سویی دیگر، در صورت عدم گذر از ۲۸۰ دلار، اصلاح تازه‌ای ممکن است آغاز شود. صف‌های خریدی در سطوح ۲۶۵، ۲۶۲ و ۲۵۵ دلار برای بایننس کوین وجود خواهد داشت که در نقش حمایت عمل خواهند کرد. به خصوص سطح ۲۶۲ دلار که در نیمه راه فیبوناچی بازگشتی یاد شده قرار دارد. در صورت شکست حمایت‌ ۲۵۵ دلاری، مانع چندانی تا ۲۴۰ دلار بر سر راه BNB نیست.

شاخص MACD بایننس کوین در چارت ۴ ساعته در حال شتاب‌گیری در ناحیه بولیش و اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) بالای ۵۰ است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا