اخبار کاردانو

کاردانو چقدر با مارکت کپ ۵۰۰ میلیارد دلاری فاصله دارد؟

تحلیلگری معتقد است که رمزارز کاردانو (ADA) می‌تواند به قیمت ۰/۷ دلار و مارکت کپ ۵۰۰ میلیارد دلاری برسد. اما هولدرهای بلندمدت ADA با عدم فروش دارایی‌های خود مصمم باقی مانده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، دستیابی به مارکت کپ ۵۰۰ میلیارد دلاری بدون شک یک دستاورد قابل توجه برای کاردانو خواهد بود که در رشد ارزش آن نقش دارد. اما به گفته دن گامباردلو (Dan Gambardello)، این نقطه عطف فعلاً قابل دستیابی نیست.

با این حال، اینکه این هدف قابل دستیابی است یا درواقع یک نظریه‌پردازی محسوب می‌شود، به عوامل مختلفی از جمله احساس سرمایه‌گذاران، پذیرش توکن و به‌ویژه شرایط بازار بستگی دارد.

امیدوار به هدف

در حال حاضر، مارکت کپ کاردانو برابر با ۱۲/۷۳ میلیارد دلار است. با این حال، گامباردلو، بنیانگذار Crypto Capital Venture، صرفاً مبتنی بر تعصب شخصی اظهار نظر نکرده است.

او ویدیویی را در صفحه یوتیوب خود به اشتراک گذاشته و در آن با اشاره به عملکرد تاریخی کاردانو و پتانسیل این توکن در نمودارها، بیشتر در این باره توضیح داده است. به گفته او، قدرت‌نمایی ADA در بازار نزولی سال گذشته، مدرکی دال بر این بود که کاردانو به شدت کمتر از ارزش واقعی خود قیمت‌گذاری شده است.

علاوه بر این، او نمودار شش ساعته کاردانو در تایم فریم نه ماهه را بررسی کرده و متوجه سیگنال‌های این رمزارز در بازار صعودی قبلی شده که دوباره در حال شکل‌گیری هستند.

در همان ویدیو، او به نمودار روزانه کاردانو اشاره کرده که به تازگی یک الگوی کنج نزولی در آن تشکیل شده است. این الگو زمانی ایجاد می‌شود که قیمت یک دارایی در روند صعودی حرکت می‌کند و سپس یک اصلاح قیمت در آن رخ می‌دهد.

بیشتر مواقع، الگوی کنج نزولی به یک بازگشت صعودی اشاره دارد. بنابراین، گامباردلو با تعیین هدف ۰/۷ دلاری برای ADA، گفته که احتمال بازگشت قیمت کاردانو به روند صعود خود در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.

آیا هولدرها تحت تأثیر قرار گرفته‌اند؟

در داده‌های آنچین، مشاهده شده که واگرایی قیمت و آدرس‌های فعال روزانه (DAA) به ۳۲/۴۴ درصد کاهش یافته است. این معیار همبستگی بین آدرس‌های ارسال و دریافت و پرایس اکشن توکن را منعکس می‌کند.

کاردانو DAA

این معیار به تنهایی ممکن است تأثیر مطلوبی در شبکه نداشته باشد، اما کاهش آن می‌تواند سرمایه‌گذاران را به سوی ارزش‌گذاری بالاتر برای خرید ADA سوق دهد. افزایش انباشت به نو به خود می‌تواند منجر به رشد ارزش یک دارایی شود و چنین چیزی مارکت کپ کاردانو را افزایش می‌دهد.

اما برای دستیابی به مارکت کپ ۵۰۰ میلیارد دلاری، ADA به رشد قابل توجه و جریان سرمایه پایداری به سمت اکوسیستم کاردانو نیاز دارد. یکی از معیارهای مورد استفاده برای ارزیابی وفاداری سرمایه‌گذاران به یک پروژه، گردش سرمایه غیرفعال است.

وقتی این معیار رشد می‌کند، به وضعیتی اشاره دارد که هولدرهای بلندمدت دارایی خود را به فروش می‌رسانند. با این حال، گردش سرمایه غیرفعالی که ثابت بماند، نشان‌دهنده تصمیم احتمالی هولدرها برای هودل دارایی‌های خود است.

در زمان نگارش این خبر، گردش سرمایه غیرفعال ۳۶۵ روزه به ۴۶۴ کاهش یافته است. علاوه بر این، این معیار از تاریخ ۱۶ مارس به بعد تغییر چندانی نداشته است. بنابراین، چنین چیزی نشان می‌دهد که گروهی از هولدرهای ADA تا زمانی که فروش دارایی‌ها سود قابل توجهی را برای آنها به همراه نداشته باشد، به کاردانو پایبند می‌مانند.

جریان سرمایه خاموش

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
ambcrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا