اخبار کاردانو

پیش بینی قیمت آدا؛ روند نزولی احتمالا ادامه دارد

با گذر از حمایت ۲۸ سنتی، روند کاهش قیمت آدا شتاب گرفته است

قیمت ارز دیجیتال کاردانو پس از ناتوانی در عبور از مقاومت ۳۲ سنت، شروع به کاهش کرد. ریسک نزول قیمت این ارز به زیر ۰.۲۵ دلار وجود دارد.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، کوین آدا (ADA) طی چند روز گذشته روندی نزولی از محدوده مقاومت ۰.۳۲ دلار به سمت پایین داشته است. قدرت فروشندگان این ارز دیجیتال سبب شد تا مقاومت‌های ۳۰ و ۲۸ سنتی بر سر راه، یکی پس از دیگری شکسته شوند.

با گذر از سطح ۰.۲۶۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ واحدی (در چارت ۴ ساعته)، شتاب کاهش قیمت ADA فزونی گرفت. آدا در نهایت کف خود را در ۰.۲۴۸۱ دلار تشکیل داد. بر خلاف وضعیت بیت کوین و اتریوم، تحلیل قیمت کاردانو نشان می‌دهد که نشانه‌های نزولی در این محدوده فراوان است.

در سمت صعودی، مقاومت نخست در منطقه ۰.۲۵۵ دلار واقع است. همچنین خط روند نزولی مهمی تشکیل شده است که در ۰.۲۵۶۰ دلار با نمودار تقاطع دارد. نخستین مقاومت کلیدی در نزدیکی ناحیه ۰.۲۶۴ دلار در حال تشکیل است. این ناحیه، نزدیک سطح کلیدی ۲۳.۶ درصدی اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی (رسم شده بین قله و کف ۰.۳۱۸۸ – ۰.۲۴۸۱ دلار) است.

نمودار قیمت ADA به همراه سطوح کلیدی قیمت
نمودار قیمت ADA به همراه سطوح کلیدی قیمت

مقاومت اصلی در سطح ۰.۲۸۴۰ دلار است. این ناحیه، در میانه راه اصلاح روند فیبوناچی قرار دارد. اگر شاهد شکست این مقاومت باشیم، روند قیمت می‌تواند معکوس شود و دوباره به محدوده ۰.۳۲ دلار برسد.

اما اگر کاردانو نتواند به بالای ۰.۲۵۵ و ۰.۲۶۴ دلار بازگردد، ادامه روند نزولی محتمل به نظر می‌رسد. نخستین سطحی که ممکن است بتواند سبب کاهش قیمت شود در قیمت ۰.۲۴۸ دلار است.

پس از آن به ترتیب سطوح ۰.۲۴۵ و ۰.۲۲۰ دلار بر سر راه نزول بیشتر قرار گرفته‌اند. در قیمت ۰.۲۰۰ دلاری، سفارش‌های خرید پرشماری برای حمایت از این رمزارز وجود دارد.

شاخص MACD چهار ساعته این ارز در ناحیه «بیریش» قرار دارد و در حال شتاب گیری است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
newsbtc
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا