اخبار کاردانو

زمان عرضه استیبل کوین کاردانو مشخص شد؛ واکنش بازار چه خواهد بود؟

استیبل کوین تازه شبکه کاردانو با نام Djed در هفته آتی عرضه خواهد شد

پس از مدت‌ها انتظار، زمان حدودی عرضه استیبل کوین کاردانو – Djed – اعلام شد. قیمت کاردانو اما امروز، ۲۵ ژانویه با کاهش روبرو شد، با این حال این خبر ممکن است سبب احیا آن در هفته آینده شود.

به گزارش والکس و به نقل از Beincrypto، شبکه COTI در روز ۲۵ ژانویه خبر راه‌اندازی استیبل کوین Djed را اعلام کرد. روز مشخصی برای این کار اعلام نشده است اما پست‌های پیشین این بلاگ موید این است که این رویداد پیش از پایان ماه ژانویه صورت خواهد گرفت.

در این پست، تنها عامل عدم راه‌اندازی، فرایند همگام‌سازی اندیس زنجیره (Chain Index Syncing) معرفی شده است. این فرایند از هفته گذشته آغاز شده و تقریبا ۱۴ روز به طول می‌انجامد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که راه‌اندازی در حوالی ۱ فوریه صورت گیرد.

شبکه COTI همچنین اعلام کرد که استیبل کوین Djed و توکن متعادل‌کننده آن، SHEN، در صرافی Bitrue لیست خواهند شد.

شبکه COTI، شبکه لایه یک مقیاس‌پذیر و تجاری است که وظیفه توسعه استیبل کوین Djed را برعهده دارد. کاربران می‌توانند با فرستادن کاردانو (ADA) به قراردادی هوشمند، در ازای آن Djed دریافت کنند. توکن سومی به نام SHEN، نقش پایدارکننده قیمت در زمان نوسان قیمت کاردانو را برعهده خواهد داشت. این استیبل کوین بیش وثیقه‌گذاری شده است و کاربران باید ۴ تا ۸ برابر معادل دلاری دریافتی، کاردانو واریز نمایند.

در این حین، صرافی غیرمتمرکز Minswap، خبر تشکیل چندین استخر نقدینگی برای این استیبل کوین جدید را اعلام کرد.

قیمت کاردانو در حال حاضر یک پول‌بک بزرگ را تجربه می‌کند. قیمت ADA در روزی که گذشت ۶.۴ درصد کاهش یافت و به سطوح حمایت رسید.

نمودار قیمت کاردانو (ADA)
نمودار قیمت کاردانو (ADA)

کاردانو در روز ۲۲ ژانویه به قیمت ۰.۳۸۴ دلار رسید که بیشترین قیمت آن طی ۱۱ هفته اخیر بود اما همراه با دیگر اعضای بازار، در روز جاری سقوط ارزش را تجربه کرد. هم‌اکنون قیمت این ارز در حوالی ۰.۳۵ دلار است. تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که اصلاح فعلی می‌تواند فرصت خوبی برای خرید، پیش از ایجاد نخستین استیبل کوین اکوسیستم دیفای این شبکه باشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا