اخبار کاردانو

ارزش بازار کاردانو از دوج کوین پیشی گرفت

مارکت کپ شبکه کاردانو از ۱۲ میلیارد دلار گذر کرد

مجموع ارزش بازار شبکه کاردانو (ADA) از ارز دیجیتال محبوب دوج کوین (DOGE) پیشی گرفت. قیمت آدا در جال بهبود از دومین کاهش بزرگ خود از تاریخ تاسیس است.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، در زمان نگارش این مقاله، کاردانو هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار پس از عبور از مرز ۱۲.۰۹ میلیارد دلار است. قیمت کاردانو تنها در هفت روز گذشته بیش از ۸ درصد و در ۳۰ روز گذشته بیش از ۳۱ درصد رشد داشته است.

در همین حال، دوج کوین نهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار با مارکت کپ ۱۱.۱۶ میلیارد دلار است که قیمت آن طی هفت روز گذشته ۷.۱۴ درصد افزایش یافته است. در طول ماه قبل، DOGE حدود ۹٪ افزایش ارزش را تجربه کرده است که به طور قابل توجهی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به کاردانو است.

مقایسه عملکرد دو ارز کاردانو و دوج کوین
مقایسه عملکرد دو ارز کاردانو و دوج کوین

اکثر دارندگان میم کوین نخست بازار، علی‌رغم وجود بازار نزولی یک ساله در فضای ارزهای دیجیتال که شاهد سقوط ارزش اکثر دارایی‌های دیجیتال بوده‌ایم، همچنان در وضعیت سود قرار دارند.

بر اساس داده‌های سایت IntoTheBlock، ۵۷ درصد آدرس‌های حاوی دوج «در سود» هستند؛ بدین معنی که قیمت خرید آن‌ها پایین‌تر از قیمت لحظه‌ای دوج کوین است. ۴۱ درصد دارندگان در زیان هستند و مابقی در نقطه سر به سر قرار دارند.

قیمت کاردانو طی سال جاری میلادی بهبود قابل توجهی یافته است. پس از از دست رفتن ۸۱.۲ درصد از ارزش کاردانو طی سال گذشته، قیمت این ارز وضعیت بسیار بهتری در سال ۲۰۲۳ پیدا کرده است.

شرکت IOG، شرکتی که مسئولیت تحقیق و توسعه کاردانو را عهده‌دار است، اخیرا ابزاری نرم‌افزاری معرفی کرده که به توسعه‌دهندگان این مکان را می‌دهد تا زنجیره‌‌های جانبی (Sidechain) خود را به راحتی راه‌اندازی کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Cryptoglobe
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا