اخبار آلت کوین ها

شبکه کاردانو وارد مرحله نهایی هارد فورک واسیل شد

با پایان یافتن مرج، حال نوبت فورک واسیل است تا توجهات را به خود برانگیزد.

با ارائه و پذیرش درخواست اجرای هارد فورک در شبکه کاردانو، انجام هارد فورک «واسیل» در مرحله نهایی خود قرار گرفت.

به گزارش والکس و به نقل از u today، پروسه خودکار بهروزرسانی شبکه کاردانو به دوره واسیل (Vasil) هم‌اکنون آغاز شده است. چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو در این باره گفت:

همگی به تماشای پرتاب موشک واسیل خواهیم نشست. این پرتاب انجام شده است و واسیل {اکنون} در هواست… دیگر بازگشتی در کار نیست. فرایند آغاز شده است.

فورک واسیل پس از ماه‌ها انتظار در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) انجام خواهد شد. هاسکینسون در ادامه افزود که برخی از بهبودهای ناشی از این بروزرسانی، از تاریخ ۲۷ سپتامبر اجرایی خواهند شد. هاسکینسون دلیل این امر را برخی از دلایل فنی ذکر کرد.

او همچنین جامعه کاربری کاردانو را تشویق کرد تا هر چه سریع‌تر کیف پول‌های ددالوس (Daedalus) خود را به نسخه ۵.۰.۰ آپدیت کنند. این آپگرید، مقیاس‌پذیری و قابلیت‌های قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو را بهبود می‌بخشد.

آپگرید شبکه کاردانو چرا «واسیل» نام گرفته است؟

هاسکینسون در ادامه سخنانش، بر خاص بودن این بروزرسانی برای خود تاکید کرد. نام این هارد فورک از نام واسیل دابوف (Vasil Dabov)، دوست و همکار هاسکینسون گرفته شده است. دابوف که ریاضیدانی مجارستانی و عضوی تاثیرگذار در جامعه توسعه‌دهندگان کاردانو بود، ماه دسامبر سال گذشته گذشته فوت کرد.

هاسکینسون در این خصوص گفت، «خوشحالم که بدین وسیله می‌توانیم یاد او را تا ابد در اکوسیستم کاردانو جاودانه کنیم.» او همچنین کاردانو را یکی از قوی‌ترین ارزهای دیجیتال موجود دانست و افزود که پایانی قدرتمند برای آدا (ADA) در سال فعلی میلادی متصور است.

وضعیت آخرین تحولات شبکه کاردانو پیش از فورک واسیل

وضعیت آخرین تحولات شبکه کاردانو پیش از فورک واسیل

در آخرین اطلاعیه شرکت IOG (بنیاد مادر شبکه کاردانو)، اطلاعات جدیدی از این شبکه منتشر شده است. طبق این داده‌ها، مجموع تعداد تراکنش‌های شبکه کاردانو به ۵۰ میلیون عدد و تعداد توکن‌های بومی شبکه نیز با رشدی مشابه، به ۶ میلیون عدد رسیده است. در سوی دیگر، تیم‌های توسعه مارلو (Marlowe) و ددالوس (Daedalus) مشغول تست و بررسی نهایی آپدیت‌های محصولات خود هستند.

با وجود توسعه شبکه، قیمت آدا (ADA) ثابت مانده است؛ در واقع در بازه یک هفته‌ای، کاردانو کمی کاهش قیمت نیز داشته است. در زمان نگارش این مطلب، قیمت کاردانو با کمی رشد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۰.۴۹ دلار است.

آدا رشد می‌کند؟

در فاصله کمتر از یک هفته به هارد فورک واسیل، چند معیار مختلف نوید از روزهای بهتر برای این ارز می‌دهند. به عنوان مثال، نرخ توسعه نرم‌افزاری در این شبکه در طول ماه گذشته همواره صعودی بوده است.

از سوی دیگر نسبت MVRV (ارزش بازار به ارزش تحقق یافته)، رشدی اندک داشت که می‌تواند منجر به افزایش قیمت شود. شاخص سلطه اجتماعی (Social Dominance) ارز دیجیتال آدا نیز در طول هفته گذشته بهبود یافت. این افزایش موید افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و کاربران به این توکن است.

وضعیت کاردانو در آستانه فورک واسیل
قیمت با رنگ سبز، سلطه اجتماعی با قرمز، نرخ توسعه نرم‌افزاری با رنگ بنفش و شاخص MVRV با رنگ زرد در تصویر مشخص شده است.

شاخص RSI (قدرت نسبی) و اندیکاتور استوکاستیک برای آدا در وضعیت خنثی قرار دارند. با توجه به جمیع موارد ذکر شده و هارد فورک واسیل در آینده نزدیک، می‌توان انتظار عملکردی مثبت از کاردانو داشت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا