اخبار آلت کوین ها

کاردانو بالاترین نرخ توسعه نرم‌افزاری را در بین ارزهای دیجیتال به دست آورد

بنا بر گزارش سرویس «کنتورا» که به رصد میزان فعالیت اجتماعی و تکنولوژیک رمزارزهای مختلف می‌پردازد، شبکه کاردانو بیشترین نرخ توسعه نرم‌افزار را در بین ارزهای دیجیتال داشته است.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو گلوب، پس از بروزرسانی رصد پیشرفت توسعه نرم‌افزار، کاردانو مقام نخست را در بین دیگر ارزهای دیجیتال کسب کرد. حساب گیت هاب کاردانو در مدت رصد با ۳۵۷ توسعه‌دهنده متمایز، رتبه نخست را در بین ارزهای دیجیتال کسب کرد. در جریان این رصد، در مجموع ۳۲۲۱ توسعه‌دهنده متمایز بررسی شدند.

نمودار میزان توسعه‌دهنده‌های متمایز شبکه‌های مختلف

تیم کنتورا (Contora) در پست بلاگ خود در خصوص این گزارش نوشته، با بررسی مجدد ریپوهای گیت هاب و بروزرسانی پایگاه داده توسعه‌دهندگان خود، به این نتیجه رسیده است که کاردانو بالاترین نرخ توسعه نرم‌افزاری را در بین رمزارزها دارد.

افزون بر این، گزارش ماه پیشین سرویس CryptoCompare نیز کاردانو را یکی از برترین بلاکچین‌ها در زمینه تمرکز بر روی توسعه‌دهندگان دانست. شبکه کاردانو در حال حاضر انتظار آپگرید واسیل (Vasil) را می‌کشد که بروزرسانی مهمی برای این شبکه تلقی می‌شود.

هارد فورک واسیل شامل چند پیشنهاد بهبود کاردانو (CIP) است. در آستانه این آپگرید، ارزش بازار این شبکه نیز رشد داشته و از مرز ۱۷ میلیارد دلار گذشت. هارد فورک واسیل عملکرد شبکه کاردانو را بهبود می‌بخشد.

گزارش CryptoCompare اذعان می‌دارد که هارد فورک واسیل روز ۲۲ سپتامبر انجام خواهد شد و در آستانه این تغییر، تعداد کامیت‌های گیت‌ هاب کاردانو در ماه آگوست، با رشدی ۱.۴ درصدی نسبت به ماه پیشین به ۶۳۵۷ عدد رسیده است.

تعداد کامیت و star حساب گیت هاب کاردانو طی ماه‌های مختلف

جامعه کاربری کاردانو نسبت به این تغییرات بسیار خوش‌بین است؛ نتیجه پیش‌بینی قیمت توسط ۱۴۰۰۰ کاربر سایت کوین مارکت‌کپ این موضوع را به روشنی نشان می‌دهد. این کاربران اعتقاد دارند که قیمت ADA تا انتهای ماه سپتامبر به ۰.۶۲ دلار می‌رسد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Crypto Globe
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا