اخبار ارزهای دیجیتال

پشتیبانی والکس از فرآیند تغییر شبکه، تغییر ارزش و تغییر نام بیت‌تورنت

والکس از فرآیند تغییر شبکه، تغییر ارزش و تغییر نام بیت‌تورنت پشتیبانی می‌کند!

ارز دیجیتال بیت تورنت از شبکه‌ی قدیمی خود یعنی TRC10 به شبکه‌ی بومی خود یعنی بیت تورنت چین منتقل خواهد شد. والکس نیز همراه با سایر صرافی‌های معتبر دنیا از این تغییر پشتیبانی می‌کند. 

در این فرآیند نام قدیمی بیت تورنت (BTT) به (BTTC) تبدیل می‌شود و هر ۱ توکن BTT به ۱۰۰۰ توکن BTTC  تبدیل خواهد شد. اگر مایلید ارز جدید BTTC را دریافت کنید، نکات زیر را دنبال کنید:

۱- اگر تا امروز از والکس بیت تورنت خریده‌اید و آن را به کیف پول شخصی خود بر بستر BEP2 ارسال کرده‌اید، تا ساعت ۲۳ روز ۲۶ دی ماه آن را دوباره به کیف پولتان در والکس واریز کنید.

۲-  در روز ۲۶ دی ماه ساعت ۲۳، واریز ، برداشت و معاملات ارز BitTorrent بسته می‌شود. پس از انجام تغییر، بازار جدید BitTorrent-BTTC آغاز به کار می‌کند. اگر قصد دارید ارز جدید BitTorrent را دریافت کنید، حتما پیش از ساعت و روز اعلام شده ارز BitTorrent خود در شبکه‌ی BEP2 را به والکس واریز کنید. 

۳- واریز و برداشت ارز و معاملات ارز BitTorrent راس ساعت ۲۳:۰۰ روز ۲۶ دی ماه در والکس متوقف می‌شود. توصیه می‌کنیم قبل از این ساعت موجودی BitTorrent خود را در کیف پول‌تان نهایی کنید. 

۴- همه‌ی کاربرانی که BitTorrent old دارند با نسبت ۱ به ۱۰۰۰ یعنی به میزان هزار برابر موجودی BitTorrent old، توکن جدید بیت تورنت، BTTC تعلق می‌گیرد.

در نظر داشته باشید:

شبکه‌ی قدیمی بیت تورنت، ترون با استاندارد TRC10 است و بسیاری از صرافی‌ها از بیت تورنت در همین استاندارد پشتیبانی می‌کنند. بیت تورنت همزمان در شبکه‌های بلاکچینی دیگر نیز مانند BEP2  و BEP20 نیز فعالیت می‌کند. 

دقت کنید والکس از بیت تورنت فقط بر بستر BEP2 پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر موجودی BTT شما بر بستر TRC10 یا شبکه‌های دیگر است، آن را به کیف پول والکس واریز نکنید. با این کار موجودی شما برای همیشه از بین خواهد رفت و این تراکنش اشتباه قابل بازیابی نیست. 

اگر درباره‌ی فرآیند تغییر BTT به BTTC سوالی دارید، می‌توانید آن را با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته‌ی والکس مطرح کنید. اگر تا زمان تعیین شده نتوانستید ارز بیت خود را به والکس واریز کنید، راه حل‌های بعدی از طریق همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
13 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یوسف ساری
یوسف ساری
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر مقداری بی تی تی بر بستر BEP2 تویه کیف پول دارم خواستم بفروشم کسی هست راهنماییم کنه

امیر
امیر
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر
من در کیف پولم مقداری bttold دارم می خواهم به btt تبدیل کنم در ضمن مقداری هم ارز ترون استیک کرده ام
انرژی و bandwich هم به مقدار کافی دارم ودر موقع تبدیل confirm می شود ولی متاسفانه fail می شود

آرن امیریان
آرن امیریان
2 ماه قبل
پاسخ به  امیر

سلام وقت بخیر
مراحل رو میگم به ترتیب انجام بدید.
۱. در مرحله اول شما نیاز به کیف پول ترون لینک دارید.
۲. کلمات بازیابی رو همراه با پسورد یه جا یادداشت کنید که داشته باشید.
۳. وقتی کیف پول رو ساختید، bttold رو ارسال کنید به آدرستون.
۴. وارد سایت رسمی بیت تورنت بشید و کیف پول رو متصل کنید.
۵. مقدار bttold که می‌خواید تبدیل به btt کنید رو مشخص کنید.
۶. ترون لینک رو باز کنید و در قسمت All Assets روی علامت + کلیک کنید.
۷. کلمه BTT را تایپ کنید و در لیست BTT (TRC20) را انتخاب کنید.
۸. به صفحه All Assets برگردید تا توکن BTT جدید رو مشاهده کنید.

لیدا نعمت اللهی
لیدا نعمت اللهی
3 ماه قبل

سلام
من مقدار قابل توجهی بیت تورنت قدیمی دارم و اصلا نمیدونستم باید تبدیل کنم.الان هرچی سعی میکنم از طریق شبکه ترون تا مرحله swap پیش میرم،ولی از اونجا به بعد مقدار ترون لازم برای fee رو میسوزونه ولی btt رو تبدیل نمیکنه.ترون لینک مشکل داره یا زمان به پایان رسیده؟
ازتون خواهش میکنم راهنمایی کنید🙏

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل

سلام
طبق گفته شبکه بیت تورنت، فرایند تبدیل توکن‌های قدیمی به جدید همواره میسر است و کاربران می‌توانند هر زمان اقدام به سواپ توکن‌های قدیمی خود به توکن‌های جدید کنند. لطفا اگر از انجام صحیح فرایند سواپ توکن های خود اطمینان دارید، در صورت امکان کیف پول خود را به آخرین نسخه آن بروزرسانی کنید.
به این نکته توجه داشته باشید که امکان سواپ بیت تورنت قدیمی در شبکه ترون وجود دارد و اگر توکن بیت تورنت شما در شبکه اسمارت چین است، میتوانید در پنکیک سواپ آنها را به BNB تبدیل کنید.

مهدی کیهانیان
مهدی کیهانیان
9 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
من یه کم btt بر بستر bep2 داخل تراست ولت دارم،میشه راهنماییم کنید الان شما پشتیبانی میکنید؟

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل

سلام
مهدی جان صرافی والکس از btt در بستر شبکه ترون (trc20) پشتیبانی می‌کند.

صادق احمدی
صادق احمدی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
متاسفانه من مطلع نشدم که باید btt های قدیم رو به جدید تبدیل کنم و فکر میکنم زمانش به پایان رسیده, الان راه حلی هست که این کار رو انجام بدم؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  صادق احمدی

سلام
وقت شما به خیر
برای تبدیل BTT OLD به BTT از کیف پول ترون لینک یا متا مسک مطابق آموزش زیر استفاده کنید.
آموزش تبدیل BTT در ترون لینک نسخه تلفن همراه

سپاس از همراهی شما

sajad
sajad
2 سال قبل

سلام وقت بخیر،میشه تاریخ دقیق راه اندازی مجدد بیت تورنت اعلام کنید،متشکرم

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل
پاسخ به  sajad

سلام
وقت به خیر
در حال حاضر زمان دقیق آن مشخص نیست. شما می‌توانید سایر سوالات خود درخصوص تغییر شبکه بیت تورنت را با تیم پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته والکس مطرح کنید. در صورت ارایه راهکار یا راه‌اندازی مجدد بیت تورنت، توسط بلاگ و شبکه‌های اجتماعی رسمی والکس اطلاع رسانی خواهد شد.

سپاس از همراهی شما

کوروش
کوروش
2 سال قبل

سلام دوستان، من اطلاعیه شما را در مورد رمزارز btt(بیتورنتbep2) امروز مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۱ مشاهده کردم؛ میشه لطفا برای تبدیل btt امکان واریز را موقتاً فعال کنید، و در صورت عدم امکان واریز لطفا راهنمایی کنید که از چه طریقی btt bep2 را میشه به bttc تبدیل کنم… ممنون از پیگیریتون

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل
پاسخ به  کوروش

سلام
وقت به خیر
بر اساس آخرین اطلاعیه والکس، اگر در زمان تعیین شده نتوانستید بیت تورنت (bep2) خود را به والکس واریز کنید، راه حل‌های بعدی از طریق اطلاع رسانی وبسایت و کانال رسمی والکس انجام خواهد شد. همچنین اگر درباره‌ی فرآیند تغییر BTT به BTTC سوال دیگری دارید، می‌توانید آن را با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته‌ی والکس مطرح کنید.

سپاس از هعمراهی شما

دکمه بازگشت به بالا