اخبار NFTاخبار آلت کوین ها

بازی جدید «یوگا لبز» قیمت «ایپ کوین» را افزایش می‌دهد؟

با انتشار خبر شروع به کار بازی Dookey Dash، قیمت تمامی مجموعه‌های NFT یوگا لبز افزایش یافت

در روز پنج‌شنبه (۱۲ ژانویه)، شرکت «یوگا لبز» (Yuga Labs)، سازنده مجموعه NFTهای موفقی همچون باشگاه قایقرانی میمون‌های کسل (BAYC)،‌ برنامه خود برای مینت NFT تازه خود با نام Sewer Pass را اعلام کرد. اعلام این خبر سبب افزایش قابل توجه قیمت مجموعه‌های دیگر این شرکت از جمله MAYC و BAKC شد.

به گزارش والکس و به نقل از Ambcrypto، این مینت با سازوکار تازه‌ای صورت خواهد گرفت. سرنوشت این مینت توسط بازی به نام Dookey Dash تعیین خواهد شد. دارندگان توکن‌های BAYC و MAYC می‌توانند به صورت رایگان در این بازی شرکت نمایند. دیگر افراد علاقه‌مند باید توکن Sewer Pass را از دارندگان آن در بازارهای ثانویه خریداری نمایند.

زمان دریافت این توکن از ۱۷ ژانویه تا ۸ فوریه است. همچنین دریافت‌کنندگان می‌توانند حدفاصل ۱۸ ژانویه تا ۸ فوریه در بازی Dookey Dash شرکت نمایند. بهترین امتیاز کسب شده توسط کاربران ذخیره خواهد شد. بر اساس این امتیازها، توکن‌های NFT «سوئر پس» در تاریخ ۱۵ فوریه بدل به فرمی جدید و اعلام نشده خواهند شد.

با وجود این اعلان، قیمت ایپ کوین که توکن اکوسیستم یوگا لبز است، واکنشی مثبت به همراه نداشت. به عکس، این توکن که روزهای منتهی به این اعلان، افزایشی ۳۲ درصدی داشت، پس از آن کاهشی اندک (۵ درصدی) یافت. همچنین گمان می‌رود که ممکن است اصلاح بیشتری در انتظار ایپ کوین باشد.

تحلیل ایپ کوین نشان می‌دهد که شاخص حرکت جهت‌دار (DMI) این ارز همچنان به شدت تصویری بولیش را علی‌رغم کاهش قیمت ترسیم می‌کند. خطوط سیگنال و DI مثبت هر دو بالای سطح ۲۰ بودند که نشان از پیش‌بینی‌ای صعودی دارد.

افزون بر DMI، شاخص قدرت نسبی یا RSI نیز بالاتر از حد ۷۵ است. اما این شاخص به اشباع خرید بیش از حد APE نیز اشاره دارد.

نمودار قیمت ایپ کوین در کنار شاخص‌های DMI و RSI
نمودار قیمت ایپ کوین در کنار شاخص‌های DMI و RSI

اگر بازی اعلام شده و توسعه اکوسیستم Sewer موفق از آب در آید، ایپ کوین احتمالا در درازمدت از آن منتفع خواهد شد. ممکن است این ارز به عنوان واسطه تبادل در اکوسیستم آتی Sewer به کار رود. اگر این اتفاق رخ دهد، تقاضا برای آن افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا