اخبار آلت کوین ها

تحلیل‌گر ارز دیجیتال از احتمال سقوط ۵۰ درصدی قیمت کاردانو خبر داد

جیسون پیتزینو همچنین از احتمال کاهش قیمت سولانا و فانتوم در روزهای آتی گفت.

یک تحلیل‌گر مشهور رمزارزها، به دارندگان ADA هشدار داد که ممکن است در آینده نزدیک، شاهد اصلاح ۵۰ درصدی قیمت این دارایی باشند.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، جیسون پیتزینو (Jason Pizzino)، تحلیل‌گر برجسته بازار ارز دیجیتال، در تازه‌ترین ویدیوی خود خطاب به ۲۷۶ هزار دنبال‌کننده‌اش در یوتیوب این هشدار را صادر کرد. طبق نظر وی، علی‌رغم رشد بنیادین ناشی از افزایش دپ‌ها و قراردادهای هوشمند در این شبکه، وضعیت نمودار قیمت او را متقاعد کرده است که فروش گسترده بزرگی، در صورت از دست رفتن سطح مقاومت کلیدی در راه خواهد بود.

او در این باره گفت: ناحیه تسلیم نهایی [سرمایه‌گذاران] نزدیک است. ما این ناحیه را برای کاردانو بین ۰.۱۷ و ۰.۳۳ دلار می‌دانیم و هم‌اکنون حداقل قیمت کاردانو در حوالی ۰.۳۵ دلار است. اگر نتواند سطح ۰.۳۸ دلار را نگه دارد – هم‌اکنون قیمت ۰.۳۷۸ دلار است – آن گاه بله، احتمالا شاهد ادامه روند در محدوده ۰.۲۶ و ۰.۳۸ دلار خواهیم بود. باید به سرعت از محدوده ۰.۳۸ تا ۰.۴ دلار خارج شود، در غیر این صورت، شاهد دوره دشواری خواهیم بود و احتمالا قیمت طی ماه‌های آتی حتی پایین‌تر هم خواهد آمد.

نمودار قیمت کاردانو
نمودار قیمت کاردانو

اگر کاردانو به قیمت‌های مشخص شده پیتزینو برسد، شاهد نزول ۵۳ درصدی نسبت به قیمت فعلی آن خواهیم بود.

پیتزینو در ادامه تحلیلش، به شبکه سولانا پرداخت. او هشدار داد که اگر قیمت سولانا به زیر ۲۹ دلار نزول کند، دردسرهای تازه‌ای در انتظار رقیب اتریوم خواهد بود. او در این باره گفت:

اگر کندل پایانی سولانا زیر سطح ۲۹ دلار بسته شود، احتمالا دردسرهای بیشتری در پیش خواهد بود و به سمت کف‌ قبلی ۲۵-۲۶ دلاری حرکت خواهیم کرد.

او افزود: بنابراین چیزی که باید به آن توجه کنید، بسته شدن کندل روزانه و هفتگی سولاناست. در غیر این صورت، اوضاع سولانا مشابه وضعیت کلی بازار خواهد بود.

قیمت سولانا هم‌اکنون ۲۹.۹۳ دلار است.

پیتزینو برای دارندگان فانتوم نیز خبر خوشی نداشت؛ او معتقد است که این آلت‌کوین نیز می‌تواند مشابه دیگر آلت‌کوین‌ها سقوط قیمت را تجربه کند. او در این باره گفت: فانتوم به تازگی کف جدیدی را تجربه کرده است (۰.۲۰۶۲ دلار)… چارت قیمت آن ضعیف به نظر می‌رسد. با این وجود، از زمان اوج تا کنون، این آلت‌کوین ۹۴.۶ درصد سقوط را تجربه کرده است. من فکر می‌کنم که هنوز کمی سقوط بیشتر برای اکثر آلت‌کوین‌ها در راه است و اگر این اتفاق بیافتد، می‌تواند تا ۰.۱۰ دلار نیز پایین برود که خود کاهشی ۵۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی فانتوم است.

قیمت فانتوم در زمان نگارش این مطلب ۰.۲۰ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا