اخبار آلت کوین ها

پروتکل «سایفر» مورد حمله هکرها قرار گرفت

در پی این حمله به پروتکل سایفر در شبکه سولانا، قراردادهای هوشمند این پروژه برای جلوگیری از آسیب بیش‌تر به حالت تعلیق درآمد

صرافی غیرمتمرکز «سایفر» (Cypher) که مبتنی بر شبکه سولانا است، در روز گذشته (دوشنبه ۱۶ مرداد) به واسطه وجود آسیب‌پذیری امنیتی مورد حمله هکرها قرار گرفت. در جریان این حمله، مهاجمین موفق به سرقت نزدیک به یک میلیون دلار دارایی دیجیتال از این پلتفرم شدند.

به گزارش والکس و به نقل از Coindesk، فعالیت قراردادهای هوشمند این صرافی برای جلوگیری از زیان بیشتر متوقف شده است. اعضای تیم این پروژه سعی در برقراری ارتباط با هکرها و مذاکره برای بازگرداندن مبالغ به سرقت رفته دارند.

صرافی غیرمتمرکز سایفر اخیرا به واسطه کمپین تشویقی خود رشدی سریع را در شبکه سولانا تجربه کرد. در طول این برنامه حمایتی، امتیازاتی به فراهم‌آورندگان نقدینگی و تریدرهایی که از این سرویس استفاده می‌کردند، اعطا شد که بسیاری بر این باور بودند که پیش‌زمینه‌ای برای ایردراپ آتی این پلتفرم خواهد بود.

این حمله همزمان با برگزاری رویداد دوسالانه mtnDAO پروتکل سایفر با همکاری پلتفرم Marginfi در شهر سالت لیک سیتی رخ داد. در این رویداد، این دو پلتفرم با حمایت مالی از هکرهای کلاه سفید، زمینه همکاری و تعامل این افراد با یکدیگر را فراهم می‌کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
CoinDesk
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا