اخبار دوج کوین

دوج کوین جایگاه سولانا را گرفت

دوج کوین همچنان جایگاه بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار را حفظ کرده است و هر چند وقت یکبار نشانه‌هایی از شور و شوق تازه را نشان می‌دهد. این هفته بیش از یک میلیارد دلار به ارزش بازار این ارز دیجیتال اضافه شد و آن را به نهمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل کرد. این نتیجه‌ی افزایش بیش از ۱۰ درصدی قیمت دوج کوین بود که ارزش بازار آن را در عرض چند ساعت به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رساند.

Dogecoin از زمان راه‌اندازی، به عنوان یک شوخی راه درازی را پیموده است. به دلیل استقبال کاربران در رسانه‌های اجتماعی؛ این رمزارز طی ساعاتی به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ مارکت از نظر ارزش بازار تبدیل شد. قیمت دوج کوین اخیراً از سطح مقاومت ۰.۰۷۰ دلار عبور کرده است و تا ۰.۰۷۶ دلار افزایش یافت. از طرفی بیش از یک میلیارد دلار به ارزش بازار آن اضافه شد که از ۹.۶۷ میلیارد دلار به ۱۰.۶۶ میلیارد دلار افزایش یافت.

اگرچه قیمت آن در زمان نگارش این مقاله به ۰.۰۷۲ دلار کاهش یافته است، اما دوج کوین همچنان دارای ارزش بازار ۱۰.۱۷۵ میلیارد دلاری است که ساعاتی سولانا را به رتبه ۹ بازار فرستاد. از سوی دیگر قیمت سولانا در یک بازه زمانی ۷ روزه ۷ درصد کاهش یافته و بیش از ۱.۴ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داده است.

دلیل افزایش قیمت دوج کوین

بخش بزرگی از موفقیت‌های گذشته Dogecoin بخاطر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و افراد و گروه‌های مشهوری است که آن را تبلیغ می‌کنند. ایلان ماسک، یکی از تأثیرگذارترین آنها است. از زمانی که ماسک شروع به توئیت کردن در مورد میم‌کوین ها کرد، دوج کوین توجه بیشتری را از سوی سرمایه‌گذاران کریپتو به خود جلب کرد و توییت‌های او در تمجید از کریپتو منجر به افزایش شدید محبوبیت و در نتیجه رشد قیمت دوج شد.

توییت پذیرش دوج کوین به عنوان روش پرداخت در تسلا

به نظر می‌رسد آخرین افزایش قیمت Dogecoin ناشی از شایعات مربوط به حفظ این رمزارز به عنوان روش‌های پرداخت تسلا است. دوج کوین دومین ارز دیجیتالی است که بعد از بیت کوین توسط تسلا به عنوان یکی از روش‌های پرداخت پذیرفته شد. با این حال تسلا از آن زمان گزینه پرداخت با بیت کوین را متوقف کرده است.

تحلیل قیمت DOGE

دوج کوین در حال حاضر با قیمت ۰.۰۷۲ دلار معامله می‌شود که بین ۰.۰۶۵ تا ۰.۰۷۵ دلار در هفته گذشته نوسان داشته است. اگر مقاومت ۰.۰۷۵ دلار شکسته شود، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت DOGE تا قیمت ۰.۰۹۶ دلار در فوریه باشیم.

نکته جالب این است که این دارایی از آگوست ۲۰۲۲ چندین بار نسبت به سطح حمایت ۰.۰۶۰ دلار واکنش مثبت نشان داده که این نکته، این حمایت را به حمایتی تاثیرگذار بدل کرده است. بنابراین شکست حمایت ۰.۰۶۰ دلار می‌تواند منجر به سقوط DOGE به پایین‌ترین حد خود در بیش از یک سال شود.

اگر قصد سرمایه‌گذاری و تحلیل دوج کوین را دارید باید توجه کنید که این رمزارز فاقد مزیت نایابی بیت کوین یا قابلیت‌های قرارداد هوشمند اتریوم است، ولی جامعه مشتاقی از حامیان را به خود جلب کرده و در طول سال‌ها نسبتاً پایدار بوده است. با این حال، این رمزارز هنوز یک سرمایه‌گذاری بسیار بی‌ثبات است و ارزش آن تا حد زیادی بر اساس تبلیغات رسانه‌های اجتماعی است تا کارکرد و قابلیت‌های نوآورانه.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا