کیف پول

راهنمای جامع کیف پول موبایل اج (Edge Wallet)

کیف پول Edge یک کیف پول رمزنگاری چند ارزی فقط برای موبایل است که توسط تیم سابق Airbitz توسعه داده شد و در فوریه ۲۰۱۸ منتشر شد. کیف پول اج نوعی کیف پول ارز دیجیتال و دارای ویژگی‌های کاملی است که نیاز هر کاربری را رفع می‌کند و بر سهولت استفاده و امنیت تمرکز دارد.

این ولت از هر دو دستگاه تلفن همراه اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. یکی از نقاط قوت آن پشتیبانی از ذخیره سازی، ارسال و دریافت ۲۱ آلتکوین مختلف و همچنین تمامی توکن‌های ERC-20 است. این فناوری همچنین با توجه به اینکه کیف پول Airbitz در ابتدا به عنوان یک کیف پول بیت کوین در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، بسیار عالی و حرفه‌ای به نظر می‌رسد. 

فهرست مطالب

آیا Edge کیف پول موبایل مناسب شماست؟

در این مقاله به بررسی کیف پول اج می‌پردازیم، همه آنچه را که باید در مورد ویژگی‌ها، امنیت و پشتیبانی توسعه‌دهنده بدانید نیز آورده‌ایم. همچنین راهنمای گام به گام نحوه راه اندازی و شروع استفاده از کیف پول اج را به شما ارائه می‌دهیم.

معرفی کیف پول اج 

Edge یک کیف پول ارزهای دیجیتال قدرتمند و با کاربری ساده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی کلیدهای خصوصی خود را با همان روش آشنا و سهل بانکداری تلفن همراه کنترل کنند. با Edge، فقط شما به وجوه یا داده‌های تراکنش خود دسترسی دارید. نه Edge و نه هیچ شخص ثالثی نمی‌توانند به پول یا داده‌های شما دسترسی داشته باشند. 

کیف پول Edge یک کیف پول ارز دیجیتال موبایل است که برای اندروید و iOS در دسترس است. این کیف پول ویژگی‌های مختلفی مانند خرید و فروش درون برنامه‌ای، تبادل درون برنامه‌ای بین ارزهای دیجیتال و امنیت پیشرفته را ارائه می‌دهد.

درباره شرکت سازنده کیف پول Edge

شرکت AirBitz توسعه‌دهنده کیف پول Edge

Edge که مقر آن در سن دیگو کالیفرنیا است، در سال ۲۰۱۴ با نام “AirBitz” تاسیس شد. در ابتدا، این شرکت یک کیف پول برای ارز دیجیتال بیت کوین بود و یک فهرست وب سایت ارائه داد که کسب و کارهایی که بیت کوین را می‌پذیرفتند را فهرست می‌کرد.

از آن زمان، این شرکت یک پلتفرم امنیتی را به خدمات خود اضافه کرده است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های ایمن بسازند تا داده‌های کاربران را در “The Edge” (یعنی سمت مشتری) ایمن کند. به همین دلیل، این شرکت به “Edge” تغییر نام داد. 

ویژگی‌های کیف پول اج 

در ادامه لیستی از ویژگی‌های کیف پول اج آمده است که با بررسی آنها بیشتر متوجه کاربردی بودن این ولت می‌شوید.

۱. پشتیبانی چند ارزی

برخلاف بسیاری از کیف‌پول‌های موبایل که بیشتر از بیت کوین و اتریوم و چند ارز رهبر بازار پشتیبانی می‌کنند، این کیف پول با چندین ارز دیجیتال کار می‌کند. همچنین، دائما در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید است و سخت در تلاش است تا از کوین‌های بیشتری پشتیبانی کند.

 2. بسیار امن

کیف پول اج ممکن است به اندازه یک کیف پول سخت افزاری ایمن نباشد، اما دارای ویژگی‌های امنیتی نوآورانه‌ای است که قبلاً در یک کیف پول رمزنگاری موبایل، مبتنی بر وب یا دسکتاپ دیده نشده بود.

 3. رابط کاربری بصری

رابط کاربری با در نظر گرفتن قابلیت استفاده طراحی شده است و بنابراین استفاده از آن بسیار آسان و ساده است. کاربران می‌توانند کیف پول‌های متعددی را ایجاد و استفاده کنند که از صفحه اصلی داشبورد قابل دسترسی هستند. مشاهده موجودی و مدیریت سبد رمزارز آسان است. تنظیمات پیشرفته از بقیه برنامه جدا شده و از طریق یک پین چهار رقمی قابل دسترسی است.

۴. طراحی بصری زیبا 

پالت رنگی آن بسیار حرفه‌ای طراحی شده است و چشم را اذیت نمی‌کند. همچنین، طراحی ساده و تمیزی دارد که تجربه کاربری ساده‌ای را موجب شده است. این قابلیت در تراست ولت هم چشمگیر است.

۵. کیف پول چند منظوره

کیف پول چندمنظوره اج

کاربران نه تنها می‌توانند ارزهای دیجیتال را در کیف پول خود ذخیره، ارسال و دریافت کنند، بلکه می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری شده را در حین حرکت با یکدیگر مبادله کنند. این ویژگی تبادل، به کاربران این امکان را می‌دهد که اولین کسانی باشند که در بازارها فعالیت می‌کنند. اگر مشکوک هستید که یک ارز دیجیتال در شرف سقوط است، به سادگی آن را با ارز دیجیتال دیگری که فکر می‌کنید ارزش آن حفظ می‌شود یا افزایش می‌یابد، مبادله کنید. این یک راه نوآورانه و آسان برای مدیریت بهتر سرمایه شماست.

۶. موبایلی بودن

شاید این ویژگی در ابتدا واضح به نظر برسد چراکه کیف پول اج یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند است اما نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. با یک کیف پول رمزارز موبایل، هر کجا که بروید به کوین‌های خود دسترسی خواهید داشت.

۷. سازگاری با سیستم عامل

کیف پول اج با تمام دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند از جمله iOS و Android سازگار است. اپلیکیشن موبایل برای دانلود از اپ استور اپل و فروشگاه گوگل پلی در دسترس هستند. این کیف پول برای هر دو سیستم عامل یکسان است و به گونه‌ای بهینه سازی شده است که با مجموعه‌ای از سایزهای صفحه نمایش موبایل مطابقت داشته باشد. در مجموع، کیف پول اج یک کیف پول نرم افزار موبایلی کاملا سازگار است.

۸. حفظ حریم خصوصی توسط والت اج 

کیف پول Edge از یک معماری امنیتی با دانش صفر استفاده می‌کند که به این معنی است که آنها هیچ یک از اطلاعات شخصی شما را جمع آوری نمی‌کنند یا به آن نیاز ندارند. کاربران Edge کاملاً ناشناس نگه داشته می‌شوند، حتی برای ایجاد یک حساب کاربری با Edge نیازی به ایمیل نیست. کیف پول اج حتی توسط پروژه Open Bitcoin Privacy Privacy Project به عنوان یکی از خصوصی‌ترین و امن‌ترین کیف پول‌های موبایلی رتبه بندی شد.

۹. بررسی ویژگی‌های پشتیبان گیری خودکار والت Edge

از آنجایی که کیف پول اج یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین کیف پول‌های موبایل است، علاوه براین ویژگی پیچیده پشتیبان‌گیری نیز دارد. Edge دارای پشتیبان‌گیری خودکار از داده‌های رمزگذاری شده کاربران در سرورهای ابری همتا به همتای اضافی آنهاست. 

سرویس پشتیبان گیری خودکار تنها زمانی از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند که به طور کامل رمزگذاری شده باشد تا از اطلاعات کاربر در برابر حملات سرور محافظت کند. اگر اتفاقی برای دستگاه تلفن همراه شما بیفتد، Edge نمی‌تواند به دارایی‌ها یا اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد. بنابراین، تنها شما می‌توانید کیف پول Edge خود را با دانلود برنامه Edge در یک دستگاه جدید و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود بازیابی کنید. 

بررسی امنیت کیف پول اج 

امنیت در والت اج

اگرچه کیف پول اج یک کیف پول سخت افزاری نیست، اما همچنان بسیار امن است و شاید بتوان گفت که یکی از امن‌ترین کیف پول‌های موبایلی است. کیف پول اج به جای آنکه روی ویژگی‌های زیادی کار کند، اساس کار خود را روی امنیت آن قرار داده است. کد آن منبع باز بوده و توسط کارشناسان امنیتی برتر پروژه حریم خصوصی بیت کوین باز تایید شده است. برخی از جنبه‌های کلیدی امنیت کیف پول Edge را در زیر ببینید.

رمزگذاری سمت مشتری

این بدان معناست که تمام داده‌های شما قبل از رسیدن به سرورهای کیف کاملا روی دستگاه شما رمزگذاری می‌شوند. این به کیف پول اج اجازه می‌دهد تا ۱۰۰٪ در برابر هک‌های سمت سرور و بدافزار مقاوم باشد. همچنین این مزیت کلیدی به این معنی است که فقط شما اطلاعات حساب خود را در اختیار دارید و کنترل می‌کنید. کلیدهای خصوصی و عمومی شما فقط در دسترس شما هستند و به شما کنترل کامل بر دارایی‌های رمزنگاری خود را می‌دهند. 

همچنین، Edge هیچ یک از اطلاعات هویتی شما را نمی‌داند یا به آنها دسترسی ندارد. کاربران از حریم خصوصی کامل بهره می‌برند، Edge برای ایجاد حساب کاربری نیازی به ایمیل، شماره تلفن، شناسه یا هر اطلاعات شخصی دیگری ندارد.

ابزارهای امنیتی قدرتمند

کاربران حساب‌های خود را با رمز عبور یا پین ایمن می‌کنند، درست مانند هر سرویس کیف پول یا نوع حساب دیگری، اما می‌توانند با احراز هویت دو مرحله‌ای (۲FA) می‌توانند حساب‌های خود را بیشتر ایمن کنند. کیف پول Edge از روش محبوب Google 2FA به علاوه تأیید هویت اثر انگشت/لمسی پشتیبانی می‌کند. به این معنی که حتی اگر شخصی نام کاربری و رمز عبور شما را در اختیار داشته باشد، نمی‌تواند به حساب شما دسترسی داشته باشد. 

یکی دیگر از ابزارهای امنیتی، مدیریت بازیابی رمز عبور است که هنگام ایجاد رمز عبور، باید آن را تنظیم کنید. تنها چیزی که برای تنظیم آن مورد نیاز است، یک آدرس ایمیل و دو سوال است که فقط شما پاسخ آنها را می‌دانید.

با بررسی تمام ویژگی‌های امنیتی کیف پول اج و بررسی کد منبع باز، می‌توان با اطمینان گفت که Edge یک کیف پول موبایل بسیار امن و مطمئن است. حتی اگر Edge از کار بیفتد و سرویس خود را خاموش کند، وجوه شما همچنان قابل دسترسی است زیرا تمام داده‌های شما در دستگاه شما رمزگذاری شده است و شما کلید خصوصی خود را نگه داشته و کنترل می‌کنید.

بررسی معایب والت Edge

چالش‌های والت اج

تا اینجا مزایا و ویژگی‌های این والت را بررسی کردیم، اما در این بخش می‌خواهیم معایب آن را نام ببریم که شاید دانستن آن‌ها برای هر کسی که به فکر امتحان کردن کیف پول است، بسیار مهم است.

کیف پول انحصاری برای موبایل است (بدون نسخه دسکتاپ)

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت کیف پول، شاید بزرگترین ضعف آن باشد. 

همانطور که قبلا گفتیم Edge یک کیف پول موبایلی است، بدون دستگاه سخت افزاری و بدون پشتیبانی دسکتاپ.

برای برخی از دارندگان کریپتو بر این اعتقاد هستند که این ویژگی بسیار عالی است. در واقع کسانی که به طور فعال ارزهای دیجیتال خود را معامله می‌کنند یا مقدار کمی رمزارز دارند. 

اگرچه اکثریت بر این باور نیستند. تنها دسترسی به تلفن همراه به این معنی است که شما به یک دستگاه متصل هستید واقعاً نمی‌توانید برای مرور آسان‌تر (سریع‌تر) و انجام اقدامات خاص از دسکتاپ خود استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که تا آنجا که به کیف پول‌های رمزارز مربوط می‌شود، ذخیره‌سازی مبتنی بر موبایل نیز به عنوان امن‌ترین گزینه در نظر گرفته نمی‌شود. مطمئناً، اگر برای مدت کوتاهی به یک کیف پول نیاز دارید، یا مقدار کمی ارز دیجیتال دارید و فقط در حال سعی و خطا در بازار هستید شاید این کاستی برایتان اهمیت نداشته باشد. 

با این حال، اگر در مورد کریپتو جدی هستید، باید به دنبال سرمایه گذاری در برخی جایگزین‌های امن‌تر باشید.

ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی نمی‌کند 

اکنون، در ابتدای بررسی کیف پول Edge، به شما گفتم که کیف پول مورد نظر از چندین ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند.

با این حال، به نظر می‌رسد که این تعداد برای برخی از کاربران آن بسیار کم است.

می‌بینید! حتی اگر اج بیش از ۱۱ دارایی رمزنگاری مختلف دارد که از آنها پشتیبانی می‌کند، افراد ممکن است تعداد بسیار بیشتری ارزهای رمزنگاری را در اختیار داشته باشند. در زمان نگارش این مقاله، بیش از ۵۰۰۰ ارز دیجیتال مختلف در جهان وجود دارد. 

شما باید در زمان انتخاب این کیف پول به این معایب توجه داشته باشید. 

کیف پول اج از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟ 

پشتیبانی والت اج از چندین ارزدیجیتال

کیف پول Edge تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند که شامل تنها ۷ کوین هستند. این شاید بزرگترین ایراد کیف پول اج باشد زیرا اکثر کیف پول‌های موبایل دیگر حداقل از ۱۰ رمزارز پشتیبانی می‌کنند. 

تعداد ارزهای رمزنگاری شده موجود امروز بیش از هزار است و این تعداد دائما در حال افزایش است. در حالی که بسیاری از ارزهای دیجیتال حتی ارزش نگهداشتن ندارند، مطمئناً بیش از ۱۱ کوین وجود دارد که مردم به آنها علاقه‌مند هستند. بنابراین، اگر کیف پول اج بخواهد از رقبا جلوتر باشد، باید از کوین‌های بیشتری پشتیبانی کند. 

خوشبختانه تیم توسعه دهنده آن، برنامههایی برای حمایت از کوین‌های بیشتری دارند. Edge با برخی از بهترین خدمات بلاک چین از سراسر جهان از جمله Kraken ،Bity ،WageCan و Bitrefill همکاری کرده است. با این مشارکت‌ها، اج مطمئناً تعداد کوین‌هایی را که پشتیبانی می‌کند را افزایش می‌دهد. در حال حاضر، لیست کوین‌های پشتیبانی شده آن در زیر آمده است. 

  • Bitcoin
  • Bitcoin Cash
  • Bitcoin SV
  • Litecoin
  • Dash
  • Ethereum
  • Stellar 
  • Monero 
  • Digibyte 
  • EOS 
  • Ripple/XRP

هزینه‌ها و کارمزد داینامیک کیف پول اج 

دانلود، نصب، راه‌اندازی و استفاده از کیف پول ارز دیجیتال Edge کاملا رایگان است. این ویژگی باعث شده است که هر کسی می‌تواند آن را در هر زمان امتحان کند.

از نظر کارمزد معامله، اوضاع کمی متفاوت است. کیف پول، ۱ درصد از تراکنش کارمزد دریافت می‌کند که می‌توان گفت عادلانه است. علاوه بر این، خود صرافی نیز هزینه مشخصی را دریافت می‌کند که میزان آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما اکثر کاربران گفته اند که در حدود ۴ تا ۶ درصد است.

چگونه از کیف پول اج استفاده کنیم؟

به عنوان آخرین بخش این مقاله برویم به سراغ نحوه استفاده از این والت. با خواندن این بخش باید متوجه شوید که آیا این کیف پول برای شما مناسب است یا خیر. 

مرحله ۱ – فرآیندهای نصب و راه اندازی

برنامه را از فروشگاه مورد نظر خود دانلود و نصب کنید به عنوان مثال برای گوشی موبایل Android به Google Play بروید.

نصب برنامه والت اج

مرحله ۲- ایجاد حساب کاربری 

پس از نصب و راه اندازی آن، امکان ایجاد یک حساب کاربری خواهید داشت. برای ادامه دکمه “Create account” را فشار دهید.

ایجاد حساب کاربری در کیف پول اج

مرحله ۳- دریافت کلید خصوصی 

در این بخش، Edge توضیح می‌دهد که چگونه مالک رسمی نام کاربری و کلیدهای خصوصی خود خواهید بود، و بنابراین مسئولیت کامل حفظ آن بر عهده شماست بنابراین آن را یادداشت کنید.

دریافت کلید خصوصی در کیف پول اج

مرحله ۴: ایجاد نام کاربری 

نام کاربری دلخواه خود را ایجاد کنید و ادامه دهید.

ایجاد نام کاربری در والت Edge

مرحله ۵ – تعیین رمز عبور 

یک رمز عبور ایجاد کنید و آن را تأیید کنید. مطمئن شوید که تمام این اطلاعات را یادداشت برداری کرده‌اید و از رمز عبور جدیدی استفاده کنید که هیچ جا از آن استفاده نکرده‌اید.

تعیین رمز عبور در والت اج

مرحله ۶ – ایجاد پین کد سفارشی

در نهایت، از شما خواسته می‌شود پین کد پین سفارشی ایجاد کنید. این کار باعث ایجاد یک لایه امنیتی اضافی می‌شود و در عین حال خوش آمدگویی نیز هست.

ایجاد پین کد برای برنامه اج

مرحله ۷- چند تایید دیگر 

چند تأییدیه اضافی به شما داده می‌شود، همه موارد را انجام داده و روال را ادامه دهید.

تایید هویت والت اج

مرحله ۸-  اتمام مراحل 

شما اکنون یک حساب کیف پول اج دارید!

اتمام مراحل ثبت نام والت اج

در حالی که فرآیند ایجاد این کیف پول ممکن است طولانی‌تر از سایر برنامه‌های کیف پول تلفن همراه باشد، اما باز هم نمی‌توان این را از معایب دانست. 

نحوه ارسال و دریافت وجوه در کیف پول Edge 

اکنون که یک حساب کاربری دارید، بیایید نگاهی به فرآیند واقعی انتقال دارایی‌های کریپتو بیندازیم.

مرحله ۱: از صفحه اصلی برنامه کیف پول Edge، به کیف پول خود بروید. می‌توانید این کار را با ایجاد یک کیف پول جدید و سفارشی یا استفاده از یک کیف پول موجود که برای شما ایجاد شده است، انجام دهید. در این مثال از کیف پول اتریوم استفاده شده است. 

مرحله ۲: در اینجا، دو دکمه “Request” و “Send” را مشاهده خواهید کرد.

مرحله دوم انتقال دارایی به والت اج

مرحله ۳: در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود، آدرس کیف پول تولید شده خود و یک کد QR را خواهید دید. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که آن آدرس را کپی کنید، مقدار ETH را که قرار است دریافت کنید را وارد کرده و آدرس را برای فرستنده ارسال کنید.

ایجاد کد برای انتقال اتریوم به کیف پول اج

انتقال (دریافت) دارایی‌های کریپتو با کیف پول Edge در واقع کار بسیار ساده‌ای است. فرآیند انتقال به هیچ وجه طولانی نیست.

چگونه با کیف پول Edge ارز دیجیتال بخریم؟

نهایتا بیایید نگاهی به فرآیند خرید کریپتو در کیف پول مورد نظر بیندازیم.

مرحله ۱: در صفحه اصلی برنامه، دکمه “Buy” را در انتهای پایین صفحه فشار دهید.

مرحله ۲: از شما خواسته می‌شود کشور محل اقامت خود را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، چند گزینه مختلف در مورد نحوه پرداخت برای کوین‌های کریپتو جدید به شما ارائه می‌شود. به عنوان مثال می‌توان به انتقال بانکی، کارت‌های اعتباری و نقدی و پرداخت‌های نقدی اشاره کرد.

نحوه خرید با کیف پول اج

مرحله ۳: با انتخاب روش پرداخت، به طور خودکار واسطه‌ای را که در تراکنش شما شرکت خواهد کرد تعیین می‌شود. در این مثال، پس از انتخاب خرید ETH از طریق کارت اعتباری/دبیت، آن واسطه Simplex خواهد بود. پس از چند تایید، از شما خواسته می‌شود که کیف پول مقصد را انتخاب کنید و مقدار رمزارزی که می‌خواهید خریداری کنید را وارد نمایید.

انتخاب درگاه انتقال پول در والت اج

مرحله ۴: پس از بررسی مجدد همه چیز، به Simplex هدایت می‌شوید، جایی که باید تمام جزئیات پرداخت خود را وارد کنید. پس از آنکه تسویه حساب و پرداخت را انجام دادید، کار تمام شده است؛ تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که منتظر بمانید تا کوین‌های رمزنگاری جدیدتان به کیف پول شما برسد!

مرحله آخر انتقال دارایی به کیف پول Edge

اج کیف پولی امن و کم دردسر

در این مقاله از مجله والکس به بررسی کامل کیف پول Edge پرداختیم و راهنمای کامل نصب آن را به‌صورت گام‌به‌گام توضیح دادیم. حالا نوبت شماست تا برای نگهداری و ذخیره ارزهایتان بهترین ولت را انتخاب کنید.

سوالات متداول

اگر نام کاربری یا رمز عبور کیف پول اج را گم کنم چه اتفاقی می‌افتد؟

گذرواژه خود را با استفاده از پین امنیتی ۴ رقمی بازیابی کنید. سؤالات بازیابی را از داخل برنامه تنظیم کنید. اگر قبل از فراموش کردن گذرواژه خود این کار را انجام داده اید، می‌توانید از یک رمز بازیابی برای بازنشانی رمز عبور خود استفاده کنید.

اگر Edge از کار بیفتد چه اتفاقی برای کیف پول من می‌افتد؟

شما می‌توانید در هر زمانی به کلیدهای خصوصی خود در کیف پول Edge دسترسی داشته باشید و وجوه خود را به هر کیف پول دیگری که می‌خواهید منتقل کنید. بنابراین حتی اگر شرکت به طور ناگهانی فعالیتش متوقف شود، شما همچنان به کوین‌های خود دسترسی خواهید داشت. 

آیا Edge متن باز است؟

بله Edge کاملا متن باز است و توسط کارشناسان امنیتی برجسته از جمله پروژه حریم خصوصی بیت کوین باز، بررسی شده است. 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین قره قلی
حسین قره قلی
1 ماه قبل

آیا به زبان فارسی و ریال هم پشتیبانی میکند؟

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  حسین قره قلی

سلام
خیر هیچ کیف پول ارز دیجیتال معتبری از زبان فارسی و پرداختهای ریالی (به دلیل تحریم‌ها) پشتیبانی نمیکند.

دکمه بازگشت به بالا