اخبار اتریوم

قیمت اتریوم می تواند دوباره اوج گیرد

در صورت شکست مقاومت ۱۶۲۰ دلاری، احتمال رشد مجدد قیمت اتر تا ۱۷۵۰ دلار وجود دارد

اتریوم نشانه‌های مثبتی برای صعود در ناحیه ۱۵۵۰ دلار از خود نشان می‌دهد. در صورتی که حمایت ۱۵۵۰ دلار شکسته نشود، اتر می‌تواند رالی صعودی تازه‌ای را آغاز کند.

به گزارش والکس و به نقل از newsBTC، قیمت اتریوم در حال تثبیت در بالای محدوده حمایت ۱۵۵۰ دلار است. مثلث فشرده‌ای شکل گرفته است و مقاومت در نزدیکی ۱۶۰۰ دلار واقع شده است. اگر اتر موفق به عبور از ۱۶۰۰ و ۱۶۲۰ دلار شود، امکان شروع روند صعودی مجددی وجود دارد.

حمایت خوبی از قیمت اتریوم صورت گرفت

با اصلاحی که با رسیدن به ناحیه ۱۶۶۵ دلار انجام پذیرفت، قیمت اتریوم به ۱۵۸۰ دلار و پایین‌تر رسید. اما در ۱۵۵۰ دلار تقاضای خوبی برای خرید وجود داشت که به سطح حمایت بدل شد.

قیمت اتر سطح ۶۱.۸ درصدی بازگشتی فیبوناچی (مطابق نمودار پایین) را آزمود. خریداران در این ناحیه و در تقاطع با میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته از آن دفاع کردند و حالا قیمت بالاتر از ۱۵۸۰ دلار و در حال تثبیت است.

نمودار قیمت اتریوم
نمودار قیمت اتریوم

نخستین مقاومت‌های کلیدی در نزدیکی ۱۶۲۰ و ۱۶۲۵ دلار قرار دارند. اگر از این محدوده گذر کنیم، رسیدن دوباره به ۱۶۶۵ دلار ناممکن نخواهد بود. شکست واضح سطح ۱۶۶۵ دلار می‌تواند منجر به شروع رالی صعودی تازه‌ای شود. در این صورت، قیمت حتی می‌تواند سطح ۱۷۵۰ دلار را بیازماید. مقاومت بزرگ بعدی در نزدیکی ۱۸۰۰ دلار قرار دارد.

اگر قیمت سقوط کند چه رخ می‌دهد؟

اگر اتریوم موفق به شکست مقاومت ۱۶۰۰ دلاری نشود، قیمت به آرامی پایین خواهد آمد. حمایت اولیه در نزدیکی ۱۵۷۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

حمایت بزرگ نخست در ۱۵۵۰ دلار است. شکست رو به پایین این حمایت می‌تواند سبب سقوط قیمت تا سطح ۷۶ درصد فیبوناچی (محدود ۱۵۲۵-۱۵۳۰) شود. اگر این حمایت نیز نتواند سبب متوقف شدن روند نزولی شود، پایین آمدن تا محدوده ۱۴۸۵ دلار نیز دور از ذهن نیست.

اندیکاتور MACD ساعتی هم‌اکنون در حال از دست دادن مومنتوم در ناحیه خرسی است. در سوی دیگر اندیکاتور RSI ساعتی هم‌اکنون بالای ۵۰ است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا