بازی‌های بلاکچینیهمستر کامبت

آموزش بازی همستر کامبت و کسب درآمد از آن – معرفی کارت ها و کد مورس همستر

همستر کامبت یک بازی مبتنی بر تلگرام است که توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. این بازی با جذب بیش از ۲۳۹ میلیون کاربر در کمتر از ۳ ماه یک رکورد را به ثبت رسانده است. با توجه به موفقیت پروژه نات کوین، انتظار می‌رود بازی همستر نیز بتواند به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست پیدا کند و کاربران را نیز به سود خوبی برساند. از ویژگی‌های جذاب این بازی می‌توان به کد مورس همستر و کارت‌های روزانه اشاره کرد که باعث می‌شوند کاربران به‌سرعت در بازی پیشرفت کنند. با انجام این بازی می‌توانید توکن‌های همستر را به‌صورت رایگان بدست آورید. در این مطلب قصد داریم با آموزش بازی همستر کامبت و معرفی بخش‌های مختلف آن، شما را در انجام این بازی یاری کنیم. با ما همراه باشید.

بازی همستر کامبت چیست؟

بازی همستر کامبت

بازی پرطرفدار همستر کامبت یکی از پربحث‌ترین موضوعات مربوط به بازار ارزهای دیجیتال طی هفته‌های اخیر بوده است. این بازی ایردراپی که از روش تپ تو ارن (Tap to Earn) برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌کند، توانسته در زمان بسیار کمی به محبوبیت بالایی برسد. همستر کامبت یک بازی مبتنی بر تلگرام است که پس از موفقیت پروژه‌ی نات کوین و استقبال کاربران از خرید نات کوین معرفی شد. بخش‌های متنوع این بازی و آپدیت‌های ادامه‌داری که توسط تیم همستر معرفی می‌شود، به جذابیت‌های این بازی افزوده است. با توجه به استقبال بی‌نظیر کاربران از این پروژه‌ی جذاب، روزانه بازی‌های ایردراپی جدید مشابه همستر کامبت معرفی می‌شوند.

نصب و ورود به بازی همستر کامبت

نصب و ورود به بازی همستر

معمولا زمانی که صحبت از انجام یک بازی می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، نحوه نصب کردن آن بازی است. جالب است بدانید که بازی همستر کامبت نیازی به نصب ندارد و برای اجرای آن فقط به یک گوشی موبایل و یک اکانت تلگرام نیاز دارید. در صورتی که در حال حاضر اکانت تلگرام ندارید، لازم است که ابتدا نرم‌افزار تلگرام را روی گوشی خود نصب کرده و سپس اقدام به ایجاد یک اکانت تلگرامی با شماره موبایل خود کنید. پس از انجام این کار کافی است که وارد لینک ربات تلگرامی همستر به آدرس زیر شوید:

پس از ورود به این لینک، می‌توانید مینی اپ مبتنی بر تلگرام همستر کامبت را اجرا کنید و با کلیک روی گزینه Play، وارد بازی شوید.

آشنایی با بخش‌های مختلف بازی همستر کامبت

بخش‌های مختلف بازی همستر کامبت

قبل از آموزش بازی همستر کامبت لازم است با بخش‌های مختلف این بازی آشنا شوید. پس از ورود به بازی با گزینه‌های متنوعی مواجه می‌شوید که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. به‌طوری کلی بازی همستر کامبت شامل ۵ تب اصلی با نام‌های Exchange، Mine، Friends، Earn و Airdrop است که هر کدام از این تب‌ها دارای گزینه‌های متفاوتی هستند. در ادامه با هر کدام از این بخش‌ها آشنا می‌شویم.

بخش Exchange بازی همستر کامبت

تب Exchange صفحه اصلی بازی همستر کامبت است و گزینه‌های مختلفی را در خود جای داده است. مهم‌ترین گزینه‌های موجود در تب Exchange شامل موارد زیر است:

  • Buy Skin

این گزینه که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد، طی روزهای اخیر به بازی همستر کامبت افزوده شده است. با کلیک روی این گزینه، افراد می‌توانند از بین Skin های موجود، با پرداخت سکه یک Skin را خریداری کنند. در حال حاضر اطلاع‌رسانی خاصی از طرف تیم همستر در رابطه با اهمیت خرید Skin داده نشده است.

بخش Skin بازی همستر کامبت
  • Level

این گزینه که زیر گزینه‌ی Buy Skin قرار گرفته نشان‌دهنده لول شما است. لول‌بندی افراد در بازی همستر کامبت با توجه به تعداد سکه‌های آن‌ها صورت می‌گیرد. در شروع بازی شما لول Bronze را در اختیار دارید و با رسیدن به ۲۵ هزار سکه وارد لول Gold می‌شوید. پس از عبور از ۱۰۰ هزار سکه لول شما به Platinum ارتقا می‌یابد و با بدست آوردن ۱ میلیون سکه به لول Diamond می‌رسید. سایر لول‌های همستر کامبت شامل Epic، Legendary، Master، GrandMaster، Lord و Creator است. با کلیک روی گزینه Level می‌توانید پرافیت سایر افراد فعال در بازی همستر را نیز مشاهده کنید.

بخش لول بازی همستر کامبت
  • Profit Per Hour

گزینه پرافیت که بالا و سمت راست بازی همستر قرار دارد، یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بازی است. طبق اعلام تیم همستر در کانال تلگرام رسمی این بازی، پرافیت ساعتی یکی از مهم‌ترین عوامل در نحوه‌ی توزیع ایردراپ همستر است. عددی که زیر عبارت Profit per hour نوشته شده، نشان‌دهنده‌ی تعداد سکه‌ای است که به‌صورت خودکار به بالانس همستر شما افزوده می‌شود. برای فعال ماندن افزایش خودکار سکه‌های همستر، لازم است که حداکثر هر ۳ ساعت یک بار وارد بازی همستر کامبت شوید. یکی از نکات قابل توجه در آموزش بازی همستر کامبت، نحوه‌ی افزایش پرافیت همستر است که از طریق خرید کارت‌های موجود در بخش Earn انجام می‌شود.

  • Daily Reward

با کلیک روی این گزینه، تب Earn بازی همستر باز می‌شود و می‌توانید وارد بخش Daily Reward شوید. این قسمت بازی روزانه تعدادی سکه را به‌صورت رایگان به شما می‌دهد. نکته جالب این‌که اگر ۱۰ روز متوالی وارد این بخش شوید، در روز دهم تعداد ۵ میلیون سکه به بالانس همستر شما افزوده می‌شود. توصیه می‌شود بدست آوردن سکه از این بخش بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بخش Daily Reward بازی همستر کامبت
  • Daily Cipher

با کلیک روی گزینه هیجان‌انگیز Daily Cipher می‌توانید کد مورس همستر را وارد کرده و روزانه ۱ میلیون سکه دریافت کنید. هرشب راس ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران کد مورس همستر تغییر می‌کند و تا ساعت ۲۲:۳۰ روز بعد فرصت دارید با وارد کردن این کد، تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید.

بخش Daily Cipher بازی همستر کامبت
  • Daily Combo

این گزینه که مربوط به کارت‌های روزانه همستر است، یکی از بخش‌های جذاب بازی همستر محسوب می‌شود. کاربران با کلیک روی این گزینه می‌توانند به جست‌وجوی ۳ کارت مربوط به هر روز بپردازند و با پیدا کردن آن‌ها ۵ میلیون سکه دریافت کنند. هر روز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران کارت‌های روزانه جدید تعیین می‌شوند. برای افزایش سریع تعداد سکه‌های خود حتما از این گزینه استفاده کنید.

  • Mini Game

مینی گیم گزینه‌ی جدیدی است که به‌تازگی به بازی همستر کامبت اضافه شده است. در این مینی‌گیم، باید با جا به جا کردن کندل‌ها در حداکثر ۳۰ ثانیه، مسیر خروج برای کلید همستر را باز کنید. در صورت موفقیت در این بازی، به تعداد کلیدهای شما افزوده می‌شود. تعداد کلیدها رو می‌توانید در قسمت بالا و سمت راست بازی همستر کامبت مشاهده کنید. در حال حاضر اطلاعات خاصی در رابطه با اهمیت این کلیدها صورت نگرفته؛ اما پیش‌بینی می‌شود در نحوه‌ی توزیع توکن اثرگذار باشد.

بخش Mini Game بازی همستر کامبت
  • بالانس همستر

در زیر گزینه‌های Daily Reward، Daily Cipher و … بالانس همستر کامبت قرار دارد که تعداد سکه‌های همستر شما را نمایش می‌دهد.

  • سکه‌ی همستر

در وسط صفحه سکه‌ی بزرگی با شکلک همستر وجود دارد که با ضربه زدن روی آن به تعداد سکه‌هایتان افزوده می‌شود.

  • Boost

در این قسمت بازی همستر می‌توانید با پرداخت تعدادی سکه، لول گزینه‌های Multitap و Energy Limit را افزایش دهید. با این کار به ازای ضربه زدن روی صفحه، تعداد سکه‌ی بیشتری به بالانس همستر شما اضافه می‌شود.

بخش Mine بازی همستر کامبت

بخش Mine بازی همستر کامبت

یکی از قسمت‌های مهم در آموزش بازی همستر کامبت، تب Earn است. این قسمت شامل ۵ بخش اصلی با نام‌های Markets، PR & Team، Legal، Web3 و Specials است. هر یک از این بخش‌ها دارای تعدادی کارت هستند که با خریداری آن‌ها می‌توانید عدد پرافیت همستر خود را افزایش دهید. همچنین روزانه ۳ کارت Daily Combo وجود دارد که با پیدا کردن آن‌ها می‌توانید ۵ میلیون سکه دریافت کنید. 

در زمان خرید کارت‌ها باید توجه داشته باشید که کارت مورد نظر ارزش خرید را داشته باشد. هر کارت با دریافت تعدادی سکه از بالانس شما، پرافیت را افزایش می‌دهد. همستر کامبت به شما اجازه می‌دهد که هر کارت را چندین بار خریداری کنید و در ازای این کار لول (lvl) آن کارت افزایش می‌یابد. با این حال پس از افزایش لول یک کارت، معمولا ارزش خرید آن کاهش می‌یابد؛ به این معنی که تعداد سکه‌های بیشتری را باید بپردازید، در حالی که پرافیت شما مقدار کمی افزایش می‌یابد. برخی کارت‌ها نیز قفل هستند و در صورتی قفل آن‌ها باز می‌شود که تعدادی از دوستان خود را به بازی همستر دعوت کنید.

بخش Friends بازی همستر کامبت

بخش Friends بازی همستر کامبت

در قسمت Friends شما می‌توانید با ایجاد لینک ورود اختصاصی خود به بازی همستر، دوستان خود را به این بازی دعوت کنید. دعوت از دوستان دو مزیت مهم دارد:

  • دریافت سکه به ازای دعوت از دوستان
  • باز شدن قفل برخی کارت‌هایی که نیاز به دعوت از دوستان دارد

بخش Earn بازی همستر کامبت

بخش Earn بازی همستر کامبت

در بخش Earn بازی همستر کامبت می‌توانید با انجام چند تسک، سکه دریافت کنید. یکی از مهم‌ترین گزینه‌های این بخش Daily Reward است که قبل از این در مورد آن توضیح دادیم. شما همچنین می‌توانید با سابسکرایب چنل یوتیوب همستر، عضویت در کانال تلگرام همستر، فالو کردن اکانت توییتر (ایکس) همستر و همچنین تعیین صرافی مورد نظر خود، تعدادی سکه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.

بخش Airdrop بازی همستر کامبت

بخش Airdrop بازی همستر کامبت

آخرین بخش که برای آموزش بازی همستر کامبت لازم است با آن آشنا باشید، گزینه Airdrop است. این گزینه به شما امکان می‌دهد که بازی همستر خود را به کیف پول TON متصل کنید. انجام این کار باعث می‌شود در زمانی که توکن همستر لیست شد، با خیال راحت توکن‌های خود را به کیف پول منتقل کرده و به‌راحتی نسبت به فروش همستر اقدام کنید.

پرافیت مهم‌تر است یا سکه؟

حالا که با قسمت‌های مختلف بازی آشنا شدید، نکته خاص دیگری در رابطه با آموزش بازی همستر کامبت نمانده است. تنها چیزی که باید بدانید این است که طبق اعلام تیم همستر در کانال تلگرام رسمی این پروژه، تعداد سکه‌ها در نحوه‌ی توزیع توکن اثری ندارد و بهتر است که تمرکز خود را روی افزایش پرافیت همستر بگذارید. در نظر داشته باشید که گزینه‌های جدید مانند Mini Game نیز می‌توانند اهمیت بالایی داشته باشند و بهتر است از انجام تسک‌های آن‌ها غافل نشوید.

بازی همستر کامبت؛ پروژه‌ای جذاب و وسوسه‌کننده

در پایان باید بگوییم بازی همستر کامبت یک پروژه بسیار موفق در جذب کاربر بوده است. این بازی با ابتکارات خاص خود از جمله کد مورس همستر، کارت‌های روزانه، مینی گیم و … به خوبی توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. انتظار می‌رود توکن همستر پس از لیست شدن در صرافی‌ها با افزایش قیمت‌های قابل توجهی روبه‌رو شود. اگر ترجیح می‌دهید به‌جای خرید و سرمایه‌گذاری روی همستر، این توکن را به‌صورت رایگان بدست آورید، انجام بازی همستر را به شما توصیه می‌کنیم.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا