اخبار ارزهای دیجیتال

هنگ کنگ کارگروه ویژه‌ای برای توسعه وب ۳.۰ تشکیل می‌دهد

طبق بیانیه ارائه شده، این کار گروه ویژه‌ در زمینه توسعه “پایدار و مسئولانه” وب ۳.۰ (Web3) در هنگ کنگ مشاوره خواهد داد.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، به عنوان بخشی از تعهد هنگ کنگ برای پذیرش “مگاترند” توسعه وب ۳.۰، گروهی متنوع از نمایندگان صنعتی و دولتی برای نظارت بر پیشرفت وب ۳.۰ در این منطقه تشکیل شده است.

طبق بیانیه‌ای که در تاریخ ۳۰ ژوئن منتشر شده، دولت هنگ کنگ یک کار گروه ویژه‌ متشکل از ۱۵ عضو از جامعه صنعتی و ۱۱ نماینده کلیدی دولتی برای نظارت بر توسعه وب ۳.۰ تشکیل داده و به طور ویژه بر روی ترویج رشد آن به صورت اخلاقی تمرکز خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است:

وزارت مالی در بودجه سال ۲۰۲۴ – ۲۰۲۳ اعلام کرده که یک کار گروه ویژه‌ برای ارائه مشاوره‌هایی در زمینه توسعه پایدار و مسئولانه وب ۳.۰ در هنگ کنگ تشکیل خواهد شد.

توییت درباره دولت هنگ کنگ

پاول چان (Paul Chan)، وزیر مالی هنگ کنگ، گفت که این کار گروه دستیابی این کشور به اهداف خود از جمله پیشرو بودن در حوزه وب ۳.۰ را تسهیل خواهد کرد.

وی اظهار کرد:

هنگ کنگ سعی می‌کند برای پیشرو بودن در کاوش و توسعه نوآورانه، مدل‌های کاربردی جدیدی را ایجاد کند و به دنبال جذب شرکت‌ها و استعدادهای برتر در این حوزه خواهد بود تا به ساخت یک اکوسیستم پویا بپردازد.

چان همچنین افزود:

این کار گروه رهبران و متخصصان در بخش‌های مربوطه را گرد هم جمع می‌کند، و من معتقدم توصیه‌های ارزشمند آنها به هنگ‌ کنگ کمک می‌کند تا به یک هاب وب ۳.۰ تبدیل شود.

همچنین در این بیانیه تاکید شده که بازار به سیاست دولت هنگ کنگ در مورد توسعه دارایی‌های مجازی، که در اکتبر سال ۲۰۲۲ منتشر شد، “پاسخ مثبت” داده است.

در تاریخ ۲۰ مارس امسال، وب‌سایت Cointelegraph گزارش داد که بیش از ۸۰ شرکت فعال در زمینه دارایی‌های مجازی، از زمان انتشار این بیانیه، نسبت به “حضور در هنگ کنگ” ابراز علاقه کرده‌اند.

دولت هنگ کنگ در این اواخر این منطقه را به یک مکان جذاب برای شرکت‌های کریپتویی تبدیل کرده است.

در تاریخ ۱۰ ژوئن، جانی نگ (Johnny Ng)، عضو شورای قانون‌گذاری هنگ کنگ، در توییتر از “تمام پلتفرم‌های تجارت دارایی‌های مجازی جهانی” دعوت کرد تا به هنگ کنگ بیایند و برای دریافت مجوز ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی درخواست دهند.

او به طور خاص به کوین‌ بیس (Coinbase) اشاره کرد، در حالی که چند روز قبل در تاریخ ۶ ژوئن، کمیسیون بورس‌ و اوراق بهادار ایالات متحده علیه این صرافی کریپتویی یک پرونده قانونی تشکیل داده بود.

توییت نگ

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) در ۲۳ می اعلام کرد به زودی به پلتفرم‌های دارای مجوز این امکان را می‌دهد تا به سرمایه‌گذاران غیر تجاری خدمات خود را ارائه دهند.

گفته شده اپراتورهای پلتفرم‌های تجارت دارایی مجازی که مایل به رعایت دستورالعمل‌های پیشنهادی SFC هستند، می‌توانند برای دریافت مجوز درخواست ارسال کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا