کیف پول

معرفی کیف پول infinity، ابزاری کاربر پسند برای معامله‌گران

کیف پول اینفینیتی در سال ۲۰۲۰ توسط آرون بیلی (aaron Bailey) و جردن واکر (Jordan Walker) معرفی شد. هدف اصلی این  کیف پول نرم افزاری، ارائه یک پلتفرم امن و راحت با برخورداری از یک رابط کاربری مدرن و در عین حال ساده است. در حال حاضر کیف پول infinity از چندین رمزارز ارزشمند و پلتفرم‌های مشهور مثل اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و غیره پشتیبانی می‌کند. وب‌سایت اصلی اینفینیتی، این والت را به‌عنوان دروازه‌ای برای تامین مالی دنیای غیرمتمرکز معرفی می‌کند و ادعا دارد که این کیف پول، تمام نیازهای یک معامله‌گر را رفع می‌کند. برای آشنایی بیشتر با کیف پول infinity با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

معرفی کیف پول Infinity

همان‌طور که از معنای واژه Infinity پیداست، این کیف پول یک پلتفرم نهایی برای دنیای غیرمتمرکز کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. با استفاده از این کیف پول نرم افزاری موبایل می‌توان بازار ارزهای دیجیتال را به‌خوبی رصد کرد و ارزش توکن‌های مختلف را باهم در مقام مقایسه قرار داد. کیف پول اینفینیتی، علاوه بر یک کیف پول دیجیتال، ویژگی‌های شگفت‌انگیزی دارد. برای بهره‌مندی از قابلیت‌های این کیف پول نیازی به ثبت نام یا آموزش خاصی نیست. همچنین کیف پول اینفینیتی، کنترل کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و محیطی امن و مطمئن را در بین پبتفرم‌های غیرمتمرکز فراهم کرده است.

در حال حاضر، این والت برای نسخه‌های ویندوز (Windows)، مک (Mac) و لینوکس (Linux) ارائه شده است. جامعه هدف این کیف پول عموماً معامله‌گران، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، موسسات سرمایه‌گذاری، فریلنسرها و نهادها هستند. ازآن‌جایی‌که هیچ محدودیتی در ساختن حساب کاربری infinity wallet وجود ندارد، می‌توان آن را به‌عنوان یک ابزار امن و بدون دردسر برای کاربران ایرانی هم تلقی کرد.

اینفینیتی از کدام کوین ها پشتیبانی می‌کند؟

کیف پول infinity، یک والت دیجیتال از نوع چندزنجیره‌ای یا Multi-Chain است. با توجه به این ویژگی، امکان پشتیبانی از ارزهای دیجیتال اصلی و همچنین توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC20، توکن‌های BEP20 و توکن‌های Matic با این کیف پول وجود دارد. طبق اطلاعات وب‌سایت اینفینیتی، تعداد دارایی‌های دیجیتال پشتیبانی‌شده توسط این کیف بالغ بر ۱۵۰ هزار رمزارز است. با تمامی این اوصاف، جدول کوین‌های پشتیبانی‌شده (the Table of supported coins) این کیف پول، شامل یک لیست ۳۹ تایی است. در حال حاضر، ۱۰ شبکه بلاکچین و زنجیره توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند که عبارتند از:

  • شبکه بلاکچین بیت کوین (BTC)
  • شبکه بلاکچین اتریوم (ETH)
  • زنجیره هوشمند بایننس (BSC)
  • زنجیره بایننس چین
  • شبکه بلاکین لایت کوین
  • پلتفرم دوج کوین
  • پلتفرم پولیگون
  • متریکس (Metrix)
  • شبکه گروستل کوین (Groestlcoin)

والت infinity، یک توکون حاکمیتی با عنوان SHARD دارد که سقف عرضه آن برابر با ۲۱۰ میلیون توکن است.

قابلیت های کیف پول infinity

با توجه به اطلاعات سایت رسمی infinitywallet.io، قابلیت‌های مهمی در این کیف پول ارز دیجیتال وجود دارد که کاربران می‌توانند روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنند:

۱. کنترل آسان و حرفه‌ای دارایی‌های دیجیتال

تاریخچه تراکنش‌ها در اینفینیتی

دنیای فایننس غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi)، بخش جدیدی از کریپتوکارنسی است که در هر زمان و مکانی در دسترس کاربران قرار دارد. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت کنترل بخش‌های مختلف کریپتوکارنسی (از جمله دیفای)، بازار ارزهای دیجیتال را به‌راحتی رصد کنید و مشغول معاملات شوید.

اپلیکیشن کیف پول infinity (در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS)، تمامی اطلاعات مورد نیاز معامله‌گر را در بخش‌های مختلف دسته‌بندی کرده است. برای مثال، شما برای خرید بیت کوین (BTC)، در بخش مربوط به Wallets، سه گزینه اصلی send (ارسال)، swap (معامله) و Receive (دریافت) را دارید. همچنین می‌توانید از گزینه Transaction History برای بررسی تاریخچه تراکنش‌های گذشته خود استفاده کنید.

۲. انعطاف‌پذیری: امکان معامله چندین ارز دیجیتال

معامله در کیف پول infinity

پورتفولیو یا اصطلاحاً سبد سهامی شما بر اساس تعداد ارزهای دیجیتالی است که می‌توانید در کیف پولتان نگه‌داری کنید. کیف پول infinity، قابلیت پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال مختلف را دارد تا معامله‌گر بتواند روی چند دارایی مختلف سرمایه‌گذاری کند. رابط کاربری این کیف پول به‌نحوی آسان و در دسترس طراحی شده که شما می‌توانید از بخش Wallets وارد بخش My Assets شوید و دارایی‌های دیجیتال مختلف خود را مدیریت کنید.

۳. امکان معامله ارز دیجیتال

ساختار کیف پول Infinity، به‌شکلی است که کاربر می‌تواند در عرض چندین ثانیه و تنها با یک کلیک یا لمس کردن یک گزینه در اپلیکیشن، تراکنش خود را انجام دهد. مطمئناً شما به‌عنوان یک معامله‌گر ترجیح می‌دهید که با استفاده از یک کیف پول دسکتاپ در وقتتان صرفه‌جویی کنید. گاهی پیش می‌آید که برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال باید چندین‌دقیقه به‌دنبال گزینه تراکنش یا معامله در اپلیکیشن بود. کیف پول اینفینیتی، این‌طور نیست و امکان معاملات را بدون نیاز به تجربه خاص  فراهم می‌کند.

۴. امنیت پیشرفته و بی‌نظیر

قابلیت‌های امنیتی اینفینیتی

رمزنگاری سطح بالا (top-tier encryption)، فناوری مورد استفاده در کیف پول Infinity برای تامین امنیت دارایی‌های دیجیتال است. اینفینیتی، مجموعه‌ای از آپشن‌ها و گزینه‌های امنیتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا فرصت مدیریت کلیدهای خصوصی و حساب‌های کاربری وجود داشته باشد. در اینفینیتی، داده‌ها و اطلاعات مربوط به همه کاربران محفوظ می‌مانند و می‌توان از این والت در وضعیت آفلاین هم استفاده کرد.

اگر وارد بخش More در اپلیکیشن کیف پول اینفینیتی شوید، با مجموعه‌ای از گزینه‌های امنیتی (از جمله Wallet auto lock، Hide locked wallet و Wallet Backup) روبه‌رو می‌شوید. هرکدام از این گزینه‌ها امکان قفل کردن کیف پول، گذاشتن پین‌کد روی اپلیکیشن و بک‌آپ گرفتن از اطلاعات حساب کاربری را فراهم می‌کنند.

۵. پشتیبانی از طیف گسترده رمزارزها

کیف پول Infinity، از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و انواع توکن‌ها (از جمله NFT) پشتیبانی می‌کند. تیم توسعه‌دهنده کیف پول اینفینیتی، دائماً روی بازار کریپتوکارنسی متمرکز است تا در صورت ورود یک ارز دیجیتال جدید، از آن پشتیبانی کند. قابلیت‌های مختلف کیف پول اینفینیتی، آزادی مالی را برای همه کاربران و معامله‌گران به‌ارمغان آورده است. معروف‌ترین کوین‌هایی که این کیف پول از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، عبارتند از:

  • بیت کوین (Bitcoin)
  • اتر (Ether)
  • بایننس کوین (Binance Coin)
  • ایکس آر پی (XRP)
  • لایت کوین (Litecoin)
  • انواع آلت کوین‌ها (altcoin)
  • جفت‌ارزهای مبتنی بر دلار (USD coin)

۶. سواپ ارز دیجیتال

نحوه سواپ در infinity wallet

کیف پول Infinity، قابلیت سواپ ارز دیجیتال (sawp) را برای معامله‌گران طراحی کرده است. با استفاده از سوآپ، می‌توان ارزهای دیجیتال را با یکدیگر مبادله کرد. برای مثال، اگر شما بخواهید، چند واحد بیت کوین را با ارز SHARD مبادله کنید، باید وارد بخش swap نرم‌افزار شوید. پس از انتخاب ارزهای دیجیتال مورد نظر برای مبادله، روی گزینه آبی‌رنگ swap assets کلیک کنید.

۷. استفاده از DApp بدون نیاز به مرورگر

اتصال کیف پول اینفینیتی به DApp

یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی کیف پول infinity، امکان دسترسی به برنامه‌های DApp از طریق دسکتاپ و بدون مرورگر است. برای استفاده از این قابلیت، باید ابتدا کیف پول را به DApps وصل کنید. در ادامه، به سایت dapp.com بروید و از بین گزینه‌های موجود در بخش connect to wallet، کیف پول Infinity را انتخاب کنید.

۸. مشاهده آمار بازار و اخبار کریپتوکارنسی

مشاهده اخبار در کیف پول infinity

آمارها، نمودارها و هشدارهای مربوط به انجام معاملات سودآور، بخشی از قابلیت‌های کیف پول اینفینیتی هستند. با ورود به بخش Dashboard و انتخاب هر کدام از گزینه‌های graphs ،stats و alert بازار کریپتوکارنسی را در دستتان بگیرید.

همچنین کیف پول اینفینیتی در نظر دارد تا علاوه بر ارائه قابلیت‌های مختلف، دانش کاربران و معامله‌گران را هم افزایش دهد. شما می‌توانید با استفاده از بخش News & Alert، اخبار و مقالات تحلیلی مربوط به موضوعات کریپتوکارنسی را مطالعه کنید.

۹. خرید و فروش NFT

خرید و فروش NFT در اینفینیتی

امکان مشاهده، مدیریت و خریدوفروش انواع NFT در چندین زنجیره مختلف، در کیف پول اینفینیتی وجود دارد. معامله‌گران، هنردوستان و علاقه‌مندان به NFTها می‌توانند با یک کلیک ساده، به بخش مربوط به توکن‌های غیرقابل تعویض دسترسی داشته باشند.

انتقال رمزارز با استفاده از قابلیت‌های کیف پول infinity

کیف پول infinity، از جمله کیف پول‌های نرم‌افزاری سازگار با موبایل و مرورگر وب است که تقریباً از همه ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این کیف پول، قابلیت‌های متنوعی از جمله امکان سواپ ارز دیجیتال، خرید و فروش NFT، بک آپ گرفتن از اطلاعات و غیره را دارد. شما می‌توانید با استفاده از کیف پول اینفینیتی، چندین ارز دیجیتال را به‌عنوان دارایی‌های خود نگه‌داری کنید و به معاملات کریپتوکارنسی بپردازید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا