کیف پول

آموزش اتصال کیف پول لجر به شبکه بایننس اسمارت چین (BSC)

یکی از والت‌های سخت افزاری پرکاربرد و محبوب دنیای ارزهای دیجیتال، کیف پول لجر است که از بلاکچین‌ها و رمزارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. اما شاید برای شما سؤال باشد که هر کدام از این شبکه‌های بلاکچینی چگونه به والت لجر وصل می‌شوند؟ اتصال کیف پول لجر به شبکه بایننس اسمارت چین مراحل سخت و پیچیده‌ای ندارد. اما برای هر فردی که در بازار رمزارزها به عنوان یک تریدر و معامله‌گر فعالیت دارد، امری تقریبا واجب است. در ادامه این مقاله به بررسی نحوه اتصال لجر به شبکه BSC خواهیم پرداخت.

چرا لجر را به بایننس چین متصل کنیم؟

یکی از بهترین نمونه‌های کیف پول ارز دیجیتال امن در بازار رمز ارزها، سری والت‌های لجر است و در دو نوع لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) و لجر نانو اس (Ledger Nano S) ارائه شده است. این والت‌های ارز دیجیتال از چندین بلاکچین مختلف پشتیبانی می‌کند:

  • اتریوم
  • بایننس چین
  • سولانا
  • ترون

شبکه هوشمند بایننس

شبکه هوشمند بایننس یا بایننس اسمارت چین (BSC) یکی از شبکه‌های بلاکچینی محبوب در دنیای کریپتو است که ارزهای دیجیتال آن با استاندارد BEP-20 ارائه می‌شوند. کیف پول سخت افزاری لجر نیز به عنوان یک والت ارزی امن، هیچ دسترسی به کلیدهای خصوصی و عمومی کاربران ندارد. به عبارتی این کلیدهای خصوصی و عمومی کاربران به شکل کاملا آفلاین تولید و ذخیره می‌شود. همچنین خوب است بدانید که به دلیل امنیت بالا، پشتیبانی از شبکه‌های بلاکچین مختلف و صدها ارز دیجیتال، کیف پول لجر، فضایی مناسب برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال است. تمام این موارد در کنار هم می‌تواند دلایل اتصال کیف پول لجر به شبکه بایننس اسمارت چین را توضیح دهد.

شبکه‌های بلاکچینی

راهنمای اتصال لجر به بایننس اسمارت چین

لازمه اتصال کیف لجر به شبکه بایننس اسمارت چین، نصب برنامه Ledger Live است. ابتدا باید نرم افزار لجر لایو را باز کنید و سپس والت سخت افزاری خود را از طریق USB وصل کنید. سپس وارد تب Accounts شوید و گزینه Add Accounts را انتخاب کنید. در این مرحله با عبارت “Binance Smart Chain” مواجه می‌شوید که باید آن را انتخاب و سپس روی گزینه Continue کلیک کنید.

نصب برنامه لجر لایو

حالا شما موفق به اتصال کیف پول لجر به شبکه بایننس اسمارت چین شدید. سپس باید گزینه Receive و بعد حساب BSC خود را انتخاب کنید و در ادامه دوباره روی گزینه Continue کلیک کنید. حال در دستگاه لجر و برنامه لجر لایو آدرس مشابهی را مشاهده می‌کنید که آدرس شبکه بایننس اسمارت چین است. شما باید این آدرس را تایید و سپس گزینه Confirm را بزنید.

نتیجه اتصال لجر به بایننس اسمارت چین به این صورت است که توکن‌های BEP-20 به سه شکل مختلف و با سه شرایط متفاوت نمایش داده می‌شود:

  • توکن‌هایی با پشتیبانی نیمه (نمایش مقدار موجودی و عدم نمایش قیمت آن به فیات)
  • توکن‌های پشتیبانی شده (نمایش مقدار موجودی و قیمت آن به فیات)
  • توکن‌های پشتیبانی نشده (وارد کردن آدرس قرارداد به صورت دستی)

در صورتی که موفق به مشاهد موجودی خود در لجر نشوید (منظور از موجودی در این قسمت، توکن‌های BEP20 است) می‌توانید آن را با کمک جستجوگر سایت BSCscan بررسی کنید. در این بررسی به سایت رسمی bscscan.com مراجعه و سپس آدرس خود را وارد کنید. در ادامه می‌توانید در کادر روبه‌روی گزینه Token موجودی خود را مشاهده کنید.

جستجوگر BSCscan

حل معضل توکن‌هایی که در لجر پشتیبانی نمی‌شوند

اتصال کیف پول لجر به شبکه BEP20 باعث می‌شود تا معاملات خود را در فضای امن و راحتی انجام دهید. اما برای توکن‌هایی که پشتیبانی نمی‌شوند، چه راه حلی خواهید داشت؟ کیف پول متامسک می‌تواند در این مرحله به کمک شما بیاید. کافی است راهنمای اتصال متامسک به BSC را دنبال کنید.

در مرحله بعد باید لجر را به رایانه خود وصل و سپس نرم افزار Binance Smart Chain را باز کنید. حال نوبت به باز کردن برنامه لجر لایو می‌رسد. در قسمت Settings کیف پول متامسک، گزینه Advanced را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Use Ledger Live کلیک کنید. حال می‌توانید آدرس قرارداد توکن مورد نظر خود را در متامسک به عنوان یک توکن سفارشی ثبت کنید.

استفاده از والت متامسک، برای مشاهده توکن‌های BEP20

حال باید ابتدا گزینه Assets و بعد از آن گزینه Add Token را بزنید. Decimal و آدرس قرارداد مورد نظر را وارد کنید و در نهایت گزینه Next را بزنید. در این بخش از می‌بینید که توکن پشتیبانی نشده به کیف پول لجر اضافه می‌شود.

شبکه بایننس اسمارت چین و کیف پول لجر

شبکه بایننس اسمارت چین یکی از شبکه‌های بلاکچینی در دنیای کریپتوکارنسی است. ارزهای دیجیتالی که بر مبنای این بلاکچین راه اندازی شده‌اند به عنوان توکن‌های BEP-20 شناخته می‌شوند. برخی از این توکن‌ها در کیف پول لجر پشتیبانی می‌شوند. اما برای مدیریت دارایی‌ها در این والت کاربردی باید مراحل اتصال کیف پول لجر به شبکه بایننس اسمارت چین را به طور کامل طی کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا