کیف پول

کیف پول مث ولت؛ راهنمای تصویری گام به گام نصب و راه اندازی + لینک دانلود

با گسترش روزافزون محبوبیت ارزهای دیجیتال اکنون بیش از هر زمان دیگری بازار ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه امکانات ذخیره‌سازی ارزها دارد. دارندگان و معامله‌گران ارزهای دیجیتال تمایل دارند از یک کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنند که امن‌ باشد. کیف پول مث ولت با بیش از یک میلیون کاربر یکی از بزرگترین پلتفرم‌های کیف پول در دنیای ارزهای دیجیتال است. در این مقاله یک نمای کلی از کیف پول Math Wallet را به شما ارائه می‌دهیم که ویژگی‌ها، نقاط قوت و ضعف آن را پوشش می‌دهد.

کیف پول مث ولت چیست؟

کیف پول Math Wallet به عنوان یک کیف پول چند پلتفرمی ایمن در بین بهترین کیف پول ارز دیجیتال شناخته می‌شود. می‌توان آن را بر روی موبایل، دسکتاپ یا به صورت افزونه مرورگر نصب کرد و همچنین با اتصال به کیف پول سخت افزاری استفاده کرد. کیف پول مث ولت در دو نوع ارائه می شود: کیف پول افزودنی و کیف پول ابری . مث ولت مدعی است  که یک راه حل مدیریت کلید مبتنی بر SecretStore است اما تنها چیزی که در Math Wallet وجود ندارد مجموعه‌ای قوی از مستندات فنی است. بررسی نشان می‌دهد که کیف پول افزودنی غیرحضانتی است ولی کیف پول ابری نگهدارنده است و مالکیت کلیدهای شما را حفظ می‌کند.

مث ولت یک کیف پول رمزنگاری چند زنجیره‌ای است که می‌توان دارایی‌های رمزنگاری مختلف را در آن ذخیره، منتقل کرد و یا به اشتراک گذاشت. ذخیره سازی بیش از ۳۰۰۰ توکن از جمله مهم‌ترین آنها BTC، ETH، Polkadot، Filecoin، EOS، Solana، Avalanche، Polygon و غیره در آن امکان پذیر است که علاوه بر آن از اضافه کردن توکن‌هایی که در لیست آن نیستند نیز پشتیبانی می‌کند.

مث ولت بیش از ۱۰۶ بلاکچین عمومی از جمله تمام شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM)، پاراچین‌ها، شبکه‌های Tendermint، بیتکوین، سولانا، فایل کوین و تقریباً هر شبکه قابل توجه دیگری را پشتیبانی می‌کند. 

کیف پول مث بخش از پلتفرمی با اکوسیستم بزرگ رمزنگاری است که بسیاری از عملکردهای اضافی مانند مرورگر برنامه‌های غیرمتمرکز، کنترل کارمزدهای شبکه و استخر فارمینگ را ارئه می‌دهد.

شرکت math توسط کی کیائو در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و در کشور سنگاپور به ثبت رسیده است. تیم ارشد بنیان‌گذار آن از مدیر اجرایی بنیاد مث فرانک فو و و مدیر ارشد فناوری اریک یو تشکیل شده است.  در سال ۲۰۱۷، این پروژه ۱۲ میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B که توسط بایننس انجام شد، سرمایه جمع آوری کرد. مث ولت توانست در دو دور تأمین مالی در نوامبر و دسامبر ۲۰۲۰، ۱۹.۸ میلیون دلار سرمایه دیگر کسب کند. سرمایه‌گذاران اصلی آن عبارتند از Binance Lans، Amber Group، و Sam Bankman-Fried’s Alameda Research.

کیف پول mathwallet

ویژگی‌های پلتفرم مث ولت

کیف پول چند زنجیره‌ای مث ولت محصول شاخص اکوسیستم شرکت math است، با این حال خدمات شرکت بسیار گسترده تر بوده و موارد زیر را ارائه می‌دهد.

شبکه مث ولت

MathChain مث ولت

MathChain: شبکه مث یک پاراچین است که با استفاده از پروتکل‌های Substrate بر روی زنجیره Polkadot ساخته شده است. اگرچه این شبکه از نظر فنی یک راه حل لایه دوم نیست، اما کارکرد یکسانی دارد. البته MathChain عمدتاً بر روی کیف پول‌های هوشمند و همچنین بر روی برنامه‌های انحصاری بلاکچین متمرکز است و امکان تبادل آسان با اتریوم، پولکادات، BSC، Filecoin، Rollups، زنجیره‌های جانبی EVM را فراهم می‌کند. MathChain از مزایای پشتیبانی چند زنجیره‌ای که در مث ولت وجود دارد بهره‌مند خواهد شد. با راه اندازی MathHub، دارایی‌های بیش از ۵۰ زنجیره عمومی پشتیبانی شده توسط مث ولت به اکوسیستم پولکادات متصل خواهند شد. توسعه‌دهندگانی که برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) را روی MathChain می‌سازند، می‌توانند از لایه اجماع Polkadot استفاده کرده و در عین حال از هزینه‌های تراکنش کمتر و توان عملیاتی بالاتر بهره ببرند.

اهداف زنجیره math عبارتند از:

  • پشتیبانی از چند زنجیره و امکان اتصال به تمام شبکه‌های لایه دو
  • کاهش کارمزد تراکنش‌ها به منظور آسانتر کردن آنها برای دسترسی کاربران عادی
  • کاهش هزینه های ایجاد حساب و ایجاد قرارداد اصلی
  • رفع محدودیت معامله قرارداد هوشمند مانند بلوک صرافی سپرده قرارداد هوشمند
  • رفع محدودیت ارتقای قراردادهای هوشمند

مرورگر برنامه‌های غیرمتمرکز مث ولت

فروشگاه dapp در مث ولت

Math dApp store: همانطور که انتظار می‌رفت، کیف پول مث دارای یک مرورگر برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) است. این یک بازار جامع برای دانلود برنامه‌های غیرمتمرکز در تمام بلاکچین‌های اصلی است. این فروشگاه dApp چند زنجیره‌ای، تبادل توکن بینازنجیره‌ای را امکان پذیر می‌کند. شما می‌توانید با مختصری آموزش کیف پول مث ولت خود را با این dApp ها متصل کنید و توکن‌ها را مبادله نمایید. برخی از dApp‌ هایی که می‌توانید در افزونه مرورگر Maths dApp پیدا کنید عبارتند از OpenSea ،Uniswap Curve ،‌NFT Stats ،‌NFTGO و بسیاری دیگر. مث والت این پلتفرم‌ها را از جهت کاربرد و یا شبکه‌ای که روی آن قرار گر‌فته‌اند، تحت دسته بندی‌های مختلف در رابط کاربری خود نمایش می‌دهد تا تجربه کاربری آسان‌تری داشته باشید.

یکی دیگر از بخش‌های شگفت انگیز این پلتفرم کریپتو Math DApp Factory نام دارد. می‌توان آن را به عنوان کارخانه با ابزارهای غیرمتمرکز تعریف کرد. Math DApp Factory در واقع انواع ابزارهای مختلف بلاکچین را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که می‌توانند توسعه صرافی‌ها، بازی‌ها و سایر برنامه‌های غیرمتمرکز را ساده کنند.

پلتفرم سهام مث ولت با گزینه های ترکیبی

استیک در کیف پول مث ولت

Math Vault یک ماژول برای استیکینگ ارزهای رمزنگاری شده با استفاده از اکوسیستم Filecoin است. امکان استیک کردن در ولت‌هایی مانند کیف پول اکسودوس هم فراهم است. در پلتفرم MathVPoS v2 نوعی استخر سهام وجود دارد که می‌توانید انواع مختلفی از کوین‌ها را با نرخ درصد سود سالانه بسیار خوب و رقابتی (APR) سپرده کنید. کاربران می‌توانند بیتکوین، اتر، تتر و EOS را به اشتراک بگذارند. البته سود و پاداش استخر با توکن‌های MATH پرداخت می‌شود و بر اساس پروتکل آن هر دو سال یکبار به نصف کاهش پیدا می‌کند. اساساً هر چه مقدار بیشتری را در استخر قرار دهید، قدرت استخراج شما بالاتر خواهد بود و توکن‌های math بیشتری دریافت خواهید کرد. در سال ۲۰۲۲ قرار است ۳۰ میلیون توکن math به عنوان پاداش پرداخت شود.

علاه براین MathStaking زیرساخت اعتبارسنجی را برای شبکه‌های مختلف فراهم می‌کند. تیم Maths مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف رسد را برای بلاکچین‌های مختلف توسعه داده است. می‌توانید مث ولت خود را در اعتبارسنجی شریک کرده و سود کسب کنید. شرکای Math vaulet pool شامل موسسات برجسته‌ای مانند ،Fenbushi Capital Amber AI و FundamentalLabs است.

صرافی غیرمتمرکز مث ولت

پلتفرم dex مث ولت

MathSwap صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر مبادله توکن ایمن فوری به عنوان بخشی از سیستم رمزنگاری math بود که که به کاربران اجازه می‌داد تا سبدهای رمزنگاری را با یک سیستم معاملات کوانت خودکار بسازند. امکان تبادل بیش از ۳۰۰۰ توکن را در زمان خود فراهم می کرد که همه این توکن‌ها را با استفاده از MathSwap مبادله کنند. بخش دیگر اکوسیستم مث Math smart Pay ترکیبی از کیف پول هوشمند مث، ماشین مجازی اتریوم و DID است. به سادگی یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال با اسکن کردن کد QR یا وارد کردن دستی آدرس کیف پول، تراکنش در ارز دیجیتال را مجاز کرده و امکان پرداخت را فراهم می‌کند.

با همه این‌ها Math Wallet غیرفعال شد و راه حل برنامه ریزی شده MATH Pay برای نقطه فروش نیز کنار گذاشته شد. در آگوست ۲۰۲۱ MathChain با مشارکت پروتکل Coinversation برای استقرار صرافی غیرمتمرکز DEX Kaco اقدام کرد.

MathGas:

برنامه mathgas

در نهایت برنامه‌ mathgas در مث ولت برای ردیابی هزینه‌های گس در سراسر بلاکچین‌های اصلی در زمان پردازش است.

توکن MATH

ارز MATH

رمزارز MATH بر اساس پروتکل ERC20 در اکتبر ۲۰۱۹ راه اندازی شد. این توکن برای پرداخت هزینه‌های شبکه استفاده می‌شود. زیرساخت اعتبارسنجی را برای شبکه‌ها فراهم می‌کند و به کاربران خود پاداش ارائه می‌دهد. امکان استیکینگ را فراهم می‌کند، برای توزیع سود آن نیز استفاده می‌شود.

MATH دارای حداکثر عرضه ۲۰۰ میلیون توکن است که ۱۱۴,۳۵۶,۱۶۴ آن در گردش است. هنگامی که توکن MATH در اکتبر ۲۰۱۹ کاهش یافت، ۶۰ درصد از عرضه برای توزیع پاداش‌ها در فارم‌های MathVault گرو گذاشته شد. در ابتدا با توزیع ۶۰ میلیون توکن در سال آغاز کرد که طبق برنامه پروتکل شبکه آن هر دو سال پاداش‌ها ۵۰ درصد کاهش یافت. سرمایه گذاران حرفه‌ای ۳۰ درصد از عرضه را به دست آوردند، در حالی که ۱۰ درصد باقیمانده به یک ایردراپ عمومی اختصاص یافت. توزیع طولانی‌مدت MathVault Farm به کنترل تورم کمک می‌کند، علاوه بر این هر سه ماه یکبار رویدادهای خرید توکن و سوزاندن آن را انجام می‌دهد. این شرکت ۲۰ درصد از درآمد سه ماهه خود را به سوزاندن توکن اختصاص می‌دهد.

در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ جفت معاملاتی MATH/USD و MATH/USDT در کوین‌بیس لیست شدند. این لیست باعث افزایش قابل توجه ارزش این توکن شد به طوری که در طی یک روز ۲۳۲ درصد رشد داشت و از ۰.۱۴۷ دلار به ۰.۴۹۱ دلار افزایش یافت، اگرچه یک اصلاح سریع به دنبال داشت. اکنون MATH توسط چندین صرافی معتبر و همچنین صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap پشتیبانی می‌شود. توکن MATH براساس Coinmarketcap در رتبه ۲۹۰ قرار دارد و بالاترین رکورد آن در مارس ۲۰۲۱ بالای ۳ دلار بوده است.

اپلیکیشن موبایل مث ولت

اپلیکیشن mathwallet

برای استفاده از اپلیکیشن مث ولت در گوشی موبایل خود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • برنامه MathWallet را از Play Market یا app store نصب کرده و برنامه را باز کنید.
  • شرایط استفاده از کیف پول تأیید کنید. 
  • از بین شبکه‌های پیشنهادی یک نوع کیف پول را  انتخاب کنید.
  • اگر قبلا دارایی را در کیف پول دیگری ذخیره داشته‌اید برای بازیابی آن لازم است Recovery Phrase خود را وارد کنید ولی برای ایجاد کیف پول جدید:

ابتدا یک نام کاربری اختیاری و رمز عبور برای کیف پول خود انتخاب کنید.

سپس موافقت خود را با سیاست حفظ حریم خصوصی تأیید کنید و روی Create Wallet کلیک کنید.

  • در این مرحله عبارت Recovery Phrase برای شما نمایش داده می‌شود. معمولاً گرفتن اسکرین شات در کیف پول‌های دیگر در دسترس نیست، اما در MathWallet امکان‌پذیر است. به هر حال توصیه می‌شود آن را روی کاغذ یادداشت کنید، آن را در هیچ کجای اینترنت به صورت متن یا عکس ذخیره نکنید. روی saved کلیک کنید. برای اطمینان از این موضوع، کیف پول از شما می‌خواهد که عبارتی را وارد کنید. کلمات مناسب را یکی یکی انتخاب کنید، سپس روی confirm کلیک کنید. کیف پول شما ایجاد شده و می‌توانید عملیات تراکنش را انجام دهید.
  • به طور پیش فرض، شما تب‌های دارایی‌ها (Assets)، دیفای (DeFi)، و کالکتیبل (Collectibles) را می‌توانید در صفحه اصلی کیف پولتان مشاهده کنید.
  • با کلیک بر روی سه نقطه گوشه سمت راست، تب کشویی برایتان باز می‌شود که گزینه‌های اسکن کیو آر کد (Scan QR code)، افزودن توکن (Add Assets)، افزودن ان اف تی (Collectibles)، می‌توانید دارایی کیف پول خود را مدیریت کنید. از منوی سه خطی گوشه سمت چپ گزینه switch wallet برای جایه‌جایی شبکه بلاکچین، دسترسی به دارایی در دیگر شبکه‌ها را امکان پذیر می‌کند.

کیف پول اینترنتی آنلاین مث ولت

افزونه مرورگر مث ولت

رای ایجاد کیف پول آنلاین باید یک آدرس ایمیل وارد کنید. سپس با وارد کردن کد ارسال شده به ایمیل آن را تایید کنید تا حساب کاربری ایجاد شده و آماده استفاده شود.

  • برای نصب برنامه کیف پول ابری مث ولت لازم است به فروشگاه برنامه مرورگر خود بروید و یا افزونه متناسب با مرورگر خود را از سایت رسمی Mathwallet.org دانلود کنید.
  • افزونه نصب شده را فعال کنید. یک رمز عبور انتخاب کنید و روی Create کلیک کنید.
  • در گوشه پنجره روی Switch Network کلیک کنید و بلاکچین مورد نظر را انتخاب کنید. سپس بر روی علامت مثبت در کنار نام شبکه کلیک کنید تا یک کیف پول جدید برای شبکه مورد نظرتان ایجاد شود.
  • نوع آدرس را انتخاب کنید.
  • یک نام کاربری برای کیف پول ایجاد کنید و روی تأیید کلیک کنید.
  • یک عبارت Recovery Phrase به شما نشان داده می‌شود که باید در جایی مطمئن نگهداری شود.

در گوشه سمت راست بالای سایت لیست‌های کشویی وجود دارد که با آن می‌توانید ارز فیات مناسب برای نمایش موجودی‌ها و زبان را انتخاب کنید.

تنظیمات امنیتی math wallet

کاربران برای جلوگیری از سوءاستفاده از حساب کیف پول خود نیاز است نسبت به اتصال کیف پول خود به دیگر پلتفرم‎‌ها دقت کنند. تمام ارتباطات با شرکت مث ولت از طریق ایمیل پشتیبانی از وب سایت رسمی MathWallet انجام می‌شود. برای محافظت در برابر برنامه‌های فیشینگ موجود در اینترنت همیشه توصیه می‌شود تعداد دانلود برنامه، بررسی‌ها و وضعیت رتبه بندی را بررسی کنید. 

 وظیفه حفاظت از کلید خصوصی بر عهده خود کاربران است، با این حال مث ولت دارای بسیاری از ویژگی‌های امنیتی را رابط کاربری خود است.

از طریق تب مدیریت کیف پول Manage Wallet کاربران می‌توانند اطلاعت خود را مشاهده کرده و یا آن‌ها تغییر دهند:

  • Wallet Address آدرس عمومی کیف پول 
  • Wallet Name نام کیف پول 
  • Wallet Password رمز عبور کیف پول 
  • Password-Free Payment   فعال کردن احراز هویت بیومتریک touchID یا faceID برای پرداخت سریع
  • Export Keystore پشتیبان گیری کلید خصوصی.
  • Export Private Key  بازیابی کلید خصوصی و کد QR 
  • Delete Wallet حذف شبکه موجود از کیف پول مث ولت 

از طریق منوی setting امکانات امنیتی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌گیرد:

  • می توانید در صورت لزوم اطلاعات شخصی شامل آدرس ایمیل متصل و شماره تلفن را اضافه کنید.
  • در قسمت Backup mnemonic words می‌توانید عبارت بازیابی که در ابتدای ساخت والت مشاهد کردید را مجددا ببینید و به کلید‌های خصوصیتان دسترسی داشته باشید.
  • تایید هویت اختیاری است که در صورت بن شدن حساب شما و یا برای کاهش محدودیت‌های برداشت حساب به کار می‌رود.
  • می توانید یک کد تعیین کنید که قبل از انجام هر تراکنش درخواست شود تا در صورت دسترسی افراد غریبه به حساب کیف پول شما از دارایی شما محافظت شود.
  • فعال کردن تایید اتصال ۲FA با استفاده از برنامه Google Authenticator برای امنیت حساب کاربری شما ضروری است.
  • اگر می‌خواهید ارزهای رمزنگاری شده را توزیع کنید، پیوند یک حساب توییتر ضروری است.
  • برای اطمینان بیشتر سابقه ورود به حساب نیز در دسترس است.

کیف پول تجاری یکی دیگر از امکانات مث ولت است که کیف پول‌های سفارشی برای اهداف سازمانی، صندوق و سرمایه گذاری هستند. کیف پول تجاری با استفاده از مکانیسم لیست سفید به مدیریت و انتقال امن وجوه کمک می‌کند. بدان معنا که دارایی‌های موجود در کیف پول کسب و کار را فقط می‌توان به آدرس نشان داده شده در لیست سفید منتقل کرد.

نحوه واریز به کیف پول مث ولت

در بخش Receive در منوی سمت چپ کیف پول مث می‌توانید کوین یا توکنی را که در نظر دارید واریز کنید را از لیست کشویی انتخاب کنید.

آدرس کیف پول را برای ارسال و همچنین یک کد QR برای واریز سریع روی تلفن همراه خواهید دید.

ارزی را که انتخاب کرده‌اید به این آدرس منتقل کنید. 

هنگام ارسال آدرس هر توکن برای فرستنده دقت کنید که شبکه کیف پول شما با شبکه فرستنده هماهنگ باشد، در غیر این صورت وجوه از بین خواهد رفت.

withdraw و deposit در مث ولت

نحوه برداشت وجه از مث ولت 

  • برای برداشت ارز از کیف پول روی دکمه Transfer در منوی سمت چپ کلیک کنید و در لیست کشویی در بالا، کوین مورد نظر را انتخاب کنید.
  • سه گزینه پیش رو دارید: مخاطبان (Contacts)، آدرس والت (Wallet Address)، و اسکن کیو آر کد.
  • آدرس کیف پول مقصد مورد نظر و تعداد سکه‌های که قصد ارسال دارید را در قسمت‌های Enter Destination Address و Amount وارد کنید.
  • مبلغ کارمزد گس شبکه را مشخص کنید. گزینه‌های آرام (Slow)، بهترین (Best) و سریع (Fast) را به صورت پیش فرض برای شما نمایش می‌دهد. به غیر از گزینه‌های پیشنهادی، می‌توانید با انتخاب حالت custom و تعیین مقدار فاکتور‌های دخیل در فرمول محاسبه کارمزد شبکه، قیمت را خودتان پیشنهاد دهید. البته هر چه رقم بالاتری انتخاب کنید، سرعت انجام تراکنش در شبکه سریع‌تر خواهد بود.

توجه داشته باشید که کارمزد برداشت بیت کوین از این کیف پول حدود BTC 0.0005 برای هر تراکنش است و برای سایر دارایی‌ها فردی است. به طور متوسط، برداشت وجه ۱-۲ ساعت طول می‌کشد.

مبادله توکن‌ها در مث ولت

math swap

توکن‌های MATH در شبکه‌های زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس کار می‌کنند. برای انتقال سریع آنها از یک شبکه به شبکه دیگر، کیف پول بخش Swap را راه اندازی کرده است. به منوی سمت چپ بروید. تعداد توکن‌های مورد نظر را برای مبادله وارد کنید و روی Swap کلیک کنید. تبادل فوراً انجام می‌شود. البته مث ولت برای Bridge یا به اصطلاح رپ کردن توکن‌ها از بلاکچینی به بلاکچین دیگر، لیستی از dapp ها در اختیار قرار می‌دهد.

در تب Financing توکن‌هایی را فهرست می‌کند که می‌توانید آن را به پلتفرم‌های دیگر واریز کنید و سود به دست آورید. در حال حاضر، این پلتفرم از واریز DAI، USDC، و USDT به پلتفرم‌های Compound ، AAVE، dYdX، Fulcrum، Oasis و غیره پشتیبانی می‌کند که هر کدام APY متفاوتی را ارائه می‌کنند.

نحوه اتصال مث ولت به کیف پول سخت افزاری

اتصال Ledger به mathwallet

کیف پول مث با کیف پول‌های سخت افزاری Ledger یا Trezor کار می‌کند. در واقع آموزش کیف پول مث ولت برای اتصال یه کیف پول‌های سخت افزاری بسیار ساده است:

  1. شبکه را در کیف پول مث خود انتخاب کنید برای مثال اتریوم را در نظر بگیرید
  2. سپس در گوشه سمت راست بالا، روی دکمه Connect Hardware Wallet کلیک کنید
  3. با مشاهده کیف پول روی Connect کلیک کنید
  4. آدرس حساب را بررسی کنید و برای اتصال روی confirm کلیک کنید

کیف پول مث ولت در مقایسه با متامسک

Metamask به طور گسترده در دنیای رمزنگاری به عنوان یکی از بزرگترین و امن‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری در نظر گرفته می‌شود. براساس تعداد کاربران، Metamask با ۳ میلیون کاربر در مقایسه با ۱ میلیون بسیار بزرگتر از کیف پول مث است. تا آنجا که ویژگی‌ها وجود دارد، این دو کیف پول در واقع تقریباً مشابه هستند. هر دو به عنوان افزونه مرورگر، iOS و Android در دسترس هستند و استفاده از هر دو رایگان است. مزیت اصلی Metamask سوئیچ آسان با یک کلیک بین شبکه‌های مختلف است (به عنوان مثال از شبکه ETH به شبکه Ropsten). نقطه ضعف اصلی متامسک این است که به دلیل محبوبیتش تبدیل به یک هدف هکرها شده است و حملات بیشتری به کیف پول های متامسک افراد صورت می‌گیرد. از این نظر، کیف پول مث در حال حاضر کیف پول امن‌تری است.

تیم توسعه دهنده زنجیره MATH تجربیات فنی و عملیاتی پروژه‌های بلاکچین زیادی دارد. این تیم بر این باور است که ذخیره و تبادل داده‌ها به مسئله بزرگ بعدی در روزمره کاربران عادی بلاکچین تبدیل خواهد شد. پایگاه قوی با بیش از ۱ میلیون کاربر، ابزار اصلی است که آنها برای دستیابی به اهداف اصلی خود از آن استفاده می‌کنند. ویژگی‌های کیف پول Math Wallet را می‌توان به موارد زیر خلاصه کرد:

مزایا

  • پشتیبانی از تعداد زیادی بلاکچین، ارز و توکن
  • چند پلتفرمی
  • پروتکل متن باز
  • فرصت درآمد غیرفعال
  • پشتیبانی از ارز اولیه و ایردراپ‌های بلاکچین

معایب

  • نبود امکان خرید نقدی ارز دیجیتال. شما نمی‌توانید برای خرید از هیچ حساب بانکی برداشت کنید.
  • برداشت‌ها دقیقاً طبق برنامه و در حالت دستی انجام می‌شود.

مث ولت؛ انتخابی جدید و امن

در این مقاله از والکس به بررسی کیف پول مث پرداختیم و مزایا و معایب آن را شناختیم و همچنین با روش نصب و راه‌اندازی آن آشنا شدیم. اگر در مسیر استفاده از این کیف پول با چالش مواجه شدید، ما برای پاسخگویی و حل مشکل همراه شما هستیم.

سوالات متداول

چگونه کیف پول MATH را دریافت کنیم؟

Math Wallet را می‌توانید از App Store و Google Play در گوشی هوشمند خود دانلود کنید. از طریق وب سایت رسمی Math Wallet می توان به کیف پول ابری نگهبانی دسترسی داشت.

چگونه توکن MATH بخریم؟

در حال حاضر MATH در صرافی متمرکز Coinbase، FTX، Gate.io BKEX، ZT، ZBG و MEXC برای معامله موجود است. این توکن را می توان در صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap نیز یافت.

کیف پول Math Wallet امن است؟

برخی از افراد در انجمن‌هایی مانند Reddit، به امنیت این کیف پول اعتقادی ندارند، اما بر اساس چیزهایی که در مورد مث ولت می‌دانیم در واقع در مقایسه با رقبای خود از امنیت بیشتری برخوردار است.

آیا مث ولت غیرحضانتی است؟

خیر، Math Wallet در واقع یک کیف پول نگهدارنده محسوب می‌شود که کلیدهای خصوصی مشتریان را نگه می‌دارد و پشتیبان‌گیری و امنیت دارایی‌های شما را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، شما به شخص ثالثی اعتماد دارید که وجوه شما را تضمین می‌کند و اگر می‌خواهید معامله کنید یا آنها را به جای دیگری بفرستید، آنها را برمی‌گرداند. 

کارمزدهای مث ولت چقدر است؟

دانلود و استفاده از مث ولت رایگان است.کارمزدهایی در تراکنش‌ها وجود دارد، مث ولت دارای ویژگی است که به شما امکان می‌دهد قبل از تایید هر تراکنش، هزینه تراکنش را مشاهده کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

در مورد ارز های دیجیتال و بازار های مالی مطالعه تخصصی و تولید محتوا می کنم،لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما هستم. نوشتن کار من است، چه زمانی که کلمات کنار هم می‌نشاندم و داستان می‌نوشتم و چه حالا که در قالب محتوای تخصصی بازار های مالی می‌نویسم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا