اخبار دوج کویناخبار شیبا اینو

قیمت دوج و شیبا اوج گرفت؛ بازگشت مجدد میم کوین ها در راه است؟

نهنگ‌های شبکه BSC علاقه زیادی به خرید دوج کوین از خود نشان می‌دهند

ارزش دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) طی روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشت. پامپ قیمت این دو معمولا زمینه افزایش قیمت دیگر میم‌ کوین‌ها را به دنبال دارد.

به گزاش والکس و به نقل از Crypto News، این ارزهای دیجیتال معمولا گزینه‌ای جایگزین برای سرمایه‌گذاری سنتی به حساب می‌آید. با آشنایی بیشتر مردم با ارزهای دیجیتال، «میم کوین»، به عنوان دسته‌ای از رمزارزها که کاربردی اندک اما وابستگی فراوانی به احساسات بازار داشت، به شکلی فزاینده محبوب شد.

افزایش اخیر قیمت‌های Dogecoin و Shiba Inu نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در مورد فرصت‌های جدید هیجان‌زده هستند و نشان‌دهنده این نکته است که میم کوین‌ها حالا حالاها قصد نابودی ندارند.

به گفته سایت Whalestats، که سرویس ردیابی پیشرو برای بررسی نهنگ‌های ارز دیجیتال است، نهنگ‌های شبکه اسمارت چین دوباره سرمایه‌گذاری بر روی دوج کوین را آغاز کرده‌اند. دوج کوین ارزشمندترین و قدیمی‌ترین میم کوین موجود در بازار است.

سایت فوق اخیرا در توییتی اظهار کرد که دوج در بین ۱۰ توکن برتر مورد توجه نهنگ‌ها در شبکه BSC بوده است.

در چند روز گذشته قیمت دوج کوین افزایش قابل توجهی داشت و از ۰.۰۸۰۲۲ دلار به ۰.۰۹۱ دلار رسید. هر چند این رشد ۱۴ درصدی ماندگار نبود و قیمت این ارز دوباره کاهش یافت، اما دوج همچنان موفق شد تا در عرض یک هفته، ۲۲ درصد رشد کند.

در حال حاضر، ۱۰۰ آدرس بزرگ شبکه اسمارت چین رو هم رفته معادل ۷۳۴۹۰۰۰ دلار ارز دوج دارند که کمتر از یک درصد ارزش کل پورتفولیوی آنان است.

دوج کوین با ارزش بازاری حدود ۱۱ میلیارد دلار، هم‌اکنون نهمین رمزارز بزرگ جهان است.

نمودار قیمت دوج کوین در کنار سطوح حمایت و مقاومت
نمودار قیمت دوج کوین در کنار سطوح حمایت و مقاومت

مقاومت کلیدی نزدیکی که بر سر راه قیمت دوج است در سطح ۰.۰۹۰ دلار واقع شده است و در صورت گذر از این محدوده، قیمت دوج می‌تواند تا ناحیه ۰.۱۰۵۰ بالا رود. در سوی نزولی، حمایت نخست در ناحیه ۰.۰۷۵ دلار قرار دارد. شکست این حمایت می‌تواند قیمت را تا ۰.۰۶۵ دلار پایین بکشد.

تعداد بی‌سابقه‌ای از توکن‌های SHIB توسط یک نهنگ ارز دیجیتال، درست پیش از راه‌اندازی متاورس شیبا جابجا شد. این موضوع سر و صدای زیادی در فضای کریپتو ایجاد کرد و احتمالا تاثیر زیادی بر روی راه‌اندازی این پلتفرم خواهد داشت.

طبق داده‌های Whale alert، تعداد ۳.۳۲ میلیارد توکن شیبا اینو به ارزش ۳۰.۴۸ میلیون دلار، از والتی ناشناس به کیف پولی دیگر منتقل شد.

آدرس‌های درگیر در این تراکنش، به هیچ یک از صرافی‌های شناخته شده ارزهای دیجیتال مربوط نیستند و به نظر می‌رسد این انتقال برای فروش شیبا اینو صورت نگرفته باشد.

در نمایشگاه آتی اکوسیستم شیبا، قرار است تا طی تور واقعیت مجازی (VR)، از یکی از ۱۱ مکان متاورس شیبا اینو پرده‌برداری شود. این مکان معبد WAGMI نام دارد.

قیمت شیبا هم‌اکنون ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار است و حجم معاملات روز گذشته آن حدود ۴۹۲ میلیون دلار بوده است. این دارایی دیجیتال با ارزش بازار ۵ میلیارد دلاری، در رتبه ۱۶ ارزشمندترین ارزهای دیجیتال قرار دارد.

نمودار قیمت شیبا اینو در کنار سطوح حمایت و مقاومت
نمودار قیمت شیبا اینو در کنار سطوح حمایت و مقاومت

مقاومت پیش روی شیبا در سطح ۰.۰۰۰۰۱۰ دلاری قرار دارد و در صورت موفقیت گاوها در شکست این سطح، قیمت شیبا می‌تواند تا مقاومت بعدی – که در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۱ دلاری واقع است – بالا رود.

سطح حمایت شیبا اینو نیز در ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار واقع است و شکست نزولی آن می‌تواند منجر به کاهش ارزش تا ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار شود. میانگین متحرک ۵۰ روزه شیبا نشان‌دهنده روندی صعودی در بالای سطح ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار است، بنابراین آن را به چشم فرصتی برای خرید بنگرید.

اگر قیمت شیبا موفق به شکست ۰.۰۰۰۰۱۰۷ دلار شود، فرصت مناسبی برای خرید ایجاد خواهد شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا