اخبار ارزهای دیجیتال

توصیه رابرت کیوساکی: ۳ سرمایه‌گذاری بهتر از املاک در سال ۲۰۲۴

مردم در سراسر دنیا همواره املاک و مستغلات را امن‌ترین و بهترین شکل از سرمایه‌گذاری می‌دانند؛ اما گاهی رکود مسکن و مشکلات این حوزه، بازدهی سرمایه‌گذاران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) از چهره‌های شناخته شده در دنیای تجارت و اقتصاد، اخیرا ۳ سرمایه‌گذاری بهتر از املاک را معرفی کرده است. 

به گزارش والکس و به نقل از finbold، کیوساکی نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، در میان هشدارهای مداوم خود در مورد یک سقوط اقتصادی بالقوه در مقیاس بزرگ، ۳ سرمایه‌گذاری را فهرست کرده است که به باور او از املاک و مستغلات بهتر خواهند بود. کیوساکی در کنفرانس سرمایه‌گذاران منابع ونکوور (VRIC) گفت که از سال ۲۰۲۴ به بعد، طلا، نقره و بیت‌کوین، از سهام شرکت‌های فناوری یا املاک و مستغلات بازدهی بیشتری خواهند داشت.

چرا ثروتمندان هر روز ثروتمندتر می‌شوند؟  

کیوساکی در پلتفرم X نوشت: 

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا برخی افراد ثروتمند هستند، اما بسیاری از طبقه متوسط و بیشتر مردم فقیر هستند و فقیر هم خواهند مرد. یک عامل مهم این است که فرد در اوقات فراغت خود چه می‌کند. اساسا ما اوقات فراغت بیشتری نسبت به زمان کار کردن داریم.

به باور کیوساکی، اوقات فراغت رمز اصلی برتری و تمایز است. او توضیخ می‌دهد که دلایل مختلفی برای ثروتمندتر شدن برخی از مردم وجود دارد و یکی از مهم‌ترین‌ها موضوع اوقات فراغت است. کاری که یک فرد در اوقات فراغت خود انجام می دهد، وجه تمایز را رقم می‌زند. به علاوه، این نویسنده مشهور می‌گوید که ثروتمندان برای کسب ثروت بیشتر، هم درست سرمایه‌گذاری می‌کنند و هم مناسب خرج می‌کنند.

طبق همین توصیه، کیوساکی گفت که او اوقات فراغت خود را برای شرکت در کنفرانس ونکوور اختصاص داده و این در حالی است که همزمان دوستان او در آریزونا مشغول گلف بازی کردن هستند. به باور این نظریه‌پرداز و تحلیلگر، نحوه سپری کردن اوقات فراغت، شکاف بین طبقات غنی و فقیر را بیشتر می‌کند. 

کیوساکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا است و به عنوان یک حامی همیشگی طلا و بیت کوین شناخته می‌شود. او معتقد است که سرمایه‌گذاری روی این موارد در سال ۲۰۲۴ از خرید زمین و خانه بازدهی بالاتری دارد.

این مطلب بر اساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
finbold.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا