اخبار آلت کوین ها

۳ نهنگ کریپتو بیدار شدند؛ این نهنگ‌ها چه آلت کوین‌هایی خریدند؟

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط آنچین، سه نهنگ بزرگ کریپتو فعال شده‌ و مقادیر زیادی از ۵ آلت‌کوین‌ مختلف را خریداری کرده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از بیت کوین سیستمی، بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Lookonchain، سه نهنگ بزرگ کریپتو اخیرا مقادیر زیادی از پنج آلت‌کوین مختلف را جمع‌آوری کرده‌اند.

نهنگ‌های کریپتو بیدار شدند

طبق داده‌ها، اولین نهنگ با آدرس «0x1A2E»، مقدار ۳۲۲.۴۸ میلیارد PEPE به ارزش ۲.۷۸ میلیون دلار در صرافی بایننس و با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۶۲۰ دلار خریداری کرده است.

همچنین، نهنگ دیگری نیز با خرید مقادیر قابل توجهی PEPE توجهات را به خود جلب کرد. تقریبا ۳ ساعت پیش، یک نهنگ کریپتو با آدرس «0x1a2» مقدار ۷.۷۵ میلیون دلار از طریق بایننس پرداخته و ۹۱۵.۸۵ میلیارد PEPE را به کیف پول سرد خود منتقل کرده است. این معامله زمانی انجام شد که قیمت PEPE حدود ۰.۰۰۰۰۰۸۴۶۶ دلار بوده است. این نهنگ در کنار تراکنش‌های قبلی خود، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۴ میلیون دلار PEPE را با میانگین قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۴۲۴ دلار خریده است.

نهنگ سوم به نام aavebank.eth آلت کوین‌های بیشتری به کیف پول خود اضافه کرده است. این نهنگ دارای ۵۰۰٬۰۰۰ یونی سواپ (UNI) به ارزش ۳.۷۵ میلیون دلار، ۱۸۳٬۰۰۰ چین لینک (LINK) به ارزش ۲.۶۲ میلیون دلار، ۱۷۱ میکرادائو (MKR) به ارزش۵۰۰٬۰۰۰ دلار و ۳۱٬۱۳۹ واحد اتریوم نیم سرویس (ENS) به ارزش ۴۸۳٬۰۰۰ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا