اخبار آلت کوین ها

افزایش ۲۴ درصدی قیمت توکن ENS در ۳ روز گذشته

اتریوم نیم سویس (ENS) به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد در سال جاری ظاهر شده است. این توکن دو هفته متوالی است که به رشد خود ادامه می‌‌دهد و به بالاترین سقف خود از ژانویه ۲۰۲۲ رسیده است.

به گزارش والکس، ENS امسال بیش از ۲۲۰٪ رشد داشته است در حالی که اتریوم و بیت کوین به ترتیب ۵۷٪ و ۴۷٪ جهش کرده‌اند. همچنین این رمز ارز از دیگر ارزهای دیجیتال محبوب مانند چین لینک و سولانا بهتر عمل کرده است.

قیمت توکن ENS افزایش یافته است، زیرا سرمایه‌گذاران منتظر ارتقای ENSv2 هستند که بر مقیاس‌پذیری، مقرون به صرفه بودن و انعطاف‌پذیری متمرکز خواهد بود. در حالی که جزئیات خاصی در مورد زمان‌بندی راه‌اندازی ENSv2 فاش نشده است، اما بر اساس نقشه راه این پروژه، نشانه‌هایی وجود دارد که احتمالا چند ماه طول می‌کشد تا این ارتقا انجام شود.

علاوه بر پیشرفت‌های تکنولوژیک، احساسات بازار درباره توکن ENS با گمانه‌زنی‌هایی در مورد تایید احتمالی ETF اسپات اتریوم توسط SEC در این سه ماهه تقویت شده است.

نمودار ماهانه توکن ENS

تحلیل قیمت توکن ENS

توکن ENS در تایم فریم هفتگی در یک روند صعودی است؛ چرا که در حال ثبت سقف و کف‌های بالاتر است. در تایم فریم روزانه نیز بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰ روزه قرار دارد و توسط آن حمایت می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که خریداران همچنان تمایل به افزایش قیمت دارند.

نمودار روزانه توکن ENS

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز بالای خط میانی است که خبر از برتری گاوها می‌دهد. همچنین، ENS در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده (SMA) ۲۰۰ روزه خود معامله می‌شود که اغلب به عنوان نشانه‌ای از حرکت صعودی پایدار تفسیر می‌شود. به این ترتیب، در صورت یکه صعود ادامه یابد* منطقه قیمتی ۴۰-۳۶ دلار می‌تواند هدف بعدی قیمت باشد.

قیمت
()
۰.۰۰ تومان
$ ۰.۰۰۰ %

خرید و فروش امن، سریع و آسان در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا