اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

۵ آلت کوین که با عبور بیت کوین از ۷۰٬۰۰۰ دلار صعود چشمگیری خواهند داشت

اگر بیت کوین از ۷۰٬۰۰۰ دلار عبور کند دوباره توجه دنیای رمزارزها را به خود جلب می‌کند. در این صورت، پیش‌بینی می‌شود که پنج آلت کوین با جهش بعدی بازار افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کنند. در این مطلب، به این موضوع می‌پردازیم که کدام آلت‌کوین‌ها برای رشد قیمت آماده هستند.

به گزارش والکس، آلت کوین‌ها در بیشتر سال ۲۰۲۴ با چالش‌هایی روبرو بوده‌اند، اما هفته دوم سپتامبر برای برخی ارزهای دیجیتال با بهبود قیمت همراه بوده است. در صورتی که بیت کوین بتواند از ۷۰٬۰۰۰ دلار عبور کند می‌توان به این ۵ آلت کوین امیدوار بود.

۱- تون کوین (TON)

این هفته، نهنگ‌های کریپتو به تون کوین (TON) توجه کرده‌اند، زیرا قیمت آن همچنان در حال رشد است. رالی صعودی تون کوین یک هفته پس از آن رخ داد که پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، سکوتش را در مورد دستگیری خود در فرانسه شکست.

این امر منجر به افزایش تعداد نهنگ‌هایی شده است که با تون کوین معامله می‌کنند. داده‌های سنتیمنت ( Santiment) نشان می‌دهد تعداد آدرس‌های نهنگی که بین ۱٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ تون دارند در حال حاضر به ۱٬۲۱۹ رسیده است که بالاترین میزان در ۳۰ روز گذشته است.

قیمت تون کوین
تون کوین Ton (TON)
۳۳۵,۵۴۷.۰۹ تومان
$ ۵.۶۱۲ ۱.۷۷%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تون کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تون کوین

۲- سویی (SUI)

قیمت SUI اخیراً پس از راه اندازی صندوق تراست Garyscale توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. این امکان سرمایه‌گذاری جدید، خوش‌بینی را نسبت به آینده SUI افزایش داده است، زیرا دسترسی نهادی به این دارایی را فراهم کرده، نقدینگی و مشارکت بازار را افزایش می‌دهد.

بر اساس داده‌های دیفای لاما (DeFiLlama)، حجم کل قفل شده (TVL) در SUI از ۷۰۰ میلیون دلار گذشته که نشان می‌دهد سرمایه گذاران به طور فعال دارایی‌های خود را در پلتفرم‌های دیفای مبتنی بر SUI قفل می‌کنند که می‌تواند نقدینگی و پایداری این پروتکل را افزایش دهد.

۳- FET

ارزش Artificial Superintelligence Alliance یا همان FET شاهد رشد ۲۵ درصدی در این هفته بود. پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه OpenAI می‌خواهد ۶.۵ میلیارد دلار تامین مالی سهام جدید جمع‌آوری کند، توجه بیشتری از سوی فعالان بازار به این توکن هوش مصنوعی جلب شد.

داده‌های سنتیمنت افزایش ۱۱ درصدی را در تعداد آدرس‌های نهنگ کریپتو که بین۱۰٬۰۰۰ تا ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ FET دارند، نشان می‌دهد. این گروه در حال حاضر شامل ۷۶۳ آدرس است که یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

قیمت فچ ای‌آی
فچ ای‌آی Fetch.ai (FET)
۸۲,۶۱۹.۲۰ تومان
$ ۱.۳۸۲ ۱.۷۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان فچ ای‌آی در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید فچ ای‌آی

۴- ریپل (XRP)

ریپل روز پنجشنبه پس از راه‌اندازی مجدد XRP Trust توسط گری اسکیل، شاهد جریان عظیمی بود. این پیشرفت حاکی از افزایش اعتماد سازمانی به XRP است و به طور بالقوه می‌تواند منجر به معرفی یک تراست جدید ارز دیجیتال (ETT) متمرکز بر XRP شود.

ریپل، در نمودار ۳ هفته‌ای، یک سیگنال «در انتظار خرید» دارد که تمایل صعودی XRP را در بلندمدت نشان می‌دهد. به طور قابل‌توجه، این سیگنال نشان می‌دهد در حالی که XRP به طور کامل شکست را تأیید نکرده است، شاخص‌های کلیدی حاکی از آنند که می‌تواند برای یک حرکت بزرگ صعودی آماده شود.

نمودار هفتگی ریپل

سیگنال در انتظار خرید نشان می‌دهد اگر XRP از اولین سطح مقاومت مهم روانی خود در ۰.۶۰ دلار عبور کند، ممکن است آغاز شود. مانع اصلی بعدی برای حدود ۰.۶۲ دلار است. اگر قیمت با موفقیت از این منطقه عبور کند، هدف بلندمدت نزدیک به ۰.۷۰ دلار خواهد بود. جالب اینجاست که این منطقه پس از فروپاشی XRP در ماه مارس به عنوان یک مانع قوی برای XRP عمل کرده است.

قیمت ریپل
ریپل Ripple (XRP)
۳۴,۴۹۲.۰۰ تومان
$ ۰.۵۸۰ -۱.۷۳%

خرید و فروش امن، سریع و آسان ریپل در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید ریپل

۵- مانترا (OM)

MANTRA یک پروژه کریپتو است که امکان توکن‌سازی و معاملات دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) مانند املاک تجاری را فراهم می‌کند. نمودار OM هنوز قوی به نظر می‌رسد و احتمالا پس از پولبک به حدود ۱.۲۳ دلار و ۱.۴۱ دلار احتمال صعود خواهد داشت.

نمودار روزانه مانترا

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۳۷

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا