اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

ایردراپ DOGS در تلگرام؛ از غافله عقب نمانید!

Dogs یک مینی اپلیکیشن در تلگرام است که در حال حاضر به کاربران بر اساس قدمت حساب تلگرامشان توکن رایگان DOGS پاداش می‌دهد. این بدان معنی است که سن اکانت تلگرام شما تعیین‌کننده مقدار توکنی است که به شما داده می‌شود.

به گزارش والکس، توکن DOGS ممکن است به زودی در صرافی‌های LBank و Bitget فهرست شود. گفتنی است این توکن در بازار پیش از عرضه Bitget لیست شده است.در این ربات منحصر به فرد تنها راه برای کسب امتیاز بیشتر، ارجاع کاربران جدید است. اگرچه مدیران آن اعلام کرده‌اند که در حال کار روی افزودن ابزارهای جدید برای کسب درآمد هستند.

توکن تلگرام DOGS چیست و چگونه DOGS ایردراپ را دریافت کنیم؟

DOGS (DOGS) یک میم کوین است که برای تجسم روح و فرهنگ جامعه تلگرام طراحی شده است. DOGS پیشینه منحصر به فرد داردی که آن را خاص می کند. این سکه از Spotty، لوگوی غیر رسمی VK (یک سایت رسانه اجتماعی آنلاین روسی) الهام گرفته شده است که توسط پاول دوروف در طی یک حراجی خیریه ایجاد شده است. Spotty به سرعت به یک نماد محبوب تبدیل شد و اکنون، DOGS قصد دارد این میراث را به دنیای ارزهای دیجیتال بیاورد.

اسپاتی زمانی معروف شد که پاول دوروف، خالق VK، لوگوی این سگ نمادین را در یک حراج خیریه برای حمایت از یتیم خانه‌ها کشید. Spotty فقط یک نقاشی نبود بلکه با ۱۰۰٪ فروش هدایایی با مضمون Spotty، به نماد مراقبت و خیریه تبدیل شد و به یتیم خانه‌ها و خانه‌های کودکان اختصاص یافت. در طول سال‌ها، ماجراجویی‌های Spotty آن را از یکی از اولین شخصیت‌های استیکر VK به حضور در VK Fest و حتی ورود به فضا رسانده است! اکنون Spotty چهره DOGS است، بومی‌ترین میم کوین تلگرام!

خالق DOGS و سرمایه‌گذاران آن چه کسانی هستند؟

سازندگان این مینی اپلیکیشن که در ۳ جولای (۱۳ تیر) راه‌اندازی شده ناشناس هستند و هیچ اطلاعاتی در مورد سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) آن وجود ندارد.

DOGS چگونه کار می‌کند؟

از طریق پیوستن به انجمن DOGS می‌توانید یک شروع ساده و سرگرم‌کننده را تجربه کنید:

● Dogs Bot: به ربات Dogs در تلگرام بپیوندید.
● شروع ربات: پس از عضویت، روی دکمه «Open» کلیک کنید. ربات شما را در این فرآیند راهنمایی می‌کند.
● میزان استفاده از تلگرام خود را بررسی کنید: ربات از شما می‌خواهد تا بررسی کنید که چه مدت از تلگرام استفاده می‌کنید. هر چه مدت زمان استفاده شما بیشتر باشد، توکن‌های DOGS بیشتری دریافت خواهید کرد.

نحوه شروع ایردراپ DOGS
  • توکن های DOGS خود را دریافت کنید: پس از تایید، ربات بر اساس فعالیت تلگرام شما، توکن‌های DOGS را به شما پاداش می دهد.
  • اشتراک گذاری با دوستان: به دوستان خود در مورد ربات DOGS اطلاع دهید. در این صورت، پاداش شما افزای خواهد یافت و جامعه قوی‌تری تشکیل شده و ارزش توکن DOGS افزایش می‌یابد.

راه حل خطای “Who are you Dawg”

اگر با پیام «Dawg Who Are You» روبرو می‌شوید برنامه را ببندید و به تنظیمات اکانت تلگرام خود بروید. یک نام کاربری منحصر به فرد تنظیم کنید و دوباره به برنامه dogs برگردید. دلیل این پیام این است که ربات نمی‌تواند حساب شما را به دلیل عدم وجود نام کاربری شناسایی کند.

روش توزیع DOGS

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های DOGS روش توزیع آن است. به جای استخراج یا خرید سنتی، توکن‌های DOGS بر اساس فعالیت تلگرام کاربران توزیع می‌شوند. در اینجا نحوه دستیابی به توکن‌های DOGS آورده شده است:

سن اکانت تلگرام شما: هر چه اکانت تلگرام شما قدیمی‌تر باشد، احتمالا توکن‌های DOGS بیشتری دریافت خواهید کرد.

اشتراک تلگرام پریمیوم: کاربرانی که اشتراک تلگرام پریمیوم دارند، مزایای اضافی و توکن‌های بیشتری دریافت می کنند. این امر افراد بیشتری را تشویق می‌کند تا در تلگرام پریمیوم مشترک شوند.

وضعیت OG: وضعیت OG (Original Gangster) به این معنی است که شما یک کاربر قدیمی و فعال تلگرام هستید. این وضعیت می‌تواند توکن‌های DOGS بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد و وفاداری و فعالیت شما را در پلتفرم تشخیص دهد.

DOGS در یک دستاورد شگفت‌انگیز، در کمتر از ۲۴ ساعت به ۱ میلیون کاربر رسید و ۳ روز پس از راه‌اندازی به بیش از ۳ میلیون کاربر رسید. این رشد سریع، قدرت و اشتیاق جامعه تلگرام را برجسته می‌کند و حتی باعث شد تیک آبی تلگرام را دریافت کند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۲ / ۵. مجموع آرا: ۹

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیرضا رضوی
علیرضا رضوی
14 روز قبل

با سلام در صفحه برنامه داگز تاکید میشه که در صرافی تایید هویت کنیم و نام دو صرافی را نوشته حالا ایرانیا در داخل کشور باید در یکی از این دو صرافی اکانت باز کنن و تایید هویت بشن یا میتوانیم در صرافی دیگری مثلا در صرافی شما که داخل کشور است اکانت باز کنیم و تایید هویت بشیم ؟ لطفا سریعتر جواب بدین چون یکی دو روز بیشتر وقت برای تایید هویت نیست با تشکر

ر رواقی
ر رواقی
12 روز قبل
پاسخ به  علیرضا رضوی

سلام
برای دریافت ایردراپ در همان پلتفرمهای معرفی شده در برنامه داگز باید ثبت نام کنید.

دکمه بازگشت به بالا