اخبار آلت کوین ها

نظر یک تحلیل‌گر مطرح در مورد قیمت نات کوین (NOT) و میم کوین انتخاباتی TRUMP

یک تحلیل‌گر کریپتو که به طور گسترده دنبال می‌شود، می‌گوید که میم کوین TRUMP که در هشت ماه گذشته دستاوردهای فوق العاده‌ای (بیش از ۶۱٬۰۰۰٪ رشد) داشته است، به حرکت صعودی خود ادامه خواهد داد. وی درباره نات کوین (NOT) نیز نظر خود را مطرح کرد.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، این معاملهگر رمزارز با نام مستعار آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa)، به ۲۱۷٬۰۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه اجتماعی X گفت که میم کوین MAGA با نماد TRUMP با وجود اینکه اصلاح جزئی را تجربه کرده است، مجددا رشد صعودی را تجربه خواهد کرد.

وی درباره این میم کوین گفت:

ترامپ: این میم کوین هنوز یکی از دارایی‌های من است و به سطح ۵۰٪ [سطح فیبوناچی] کشیده شده است. من فکر می‌کنم می‌خواهم به پوزیشن خود در اینجا اضافه کنم. هنوز هم با این روایت کلی که صعود آن با [انتخابات] پیش می‌رود خوش‌بین هستم و رسانه‌های بزرگ اغلب درباره ترامپ صحبت می‌کنند. به نظر من این میم کوین بعدا رشد دیوانه‌وتاری را تجربه خواهد کرد.
نمودار روزانه ترامپ

نمودار این معامله‌گر نشان می‌دهد که TRUMP می‌تواند تا پایان ژوئن یا شروع جولای به قیمت ۱۸ دلار برسد. TRUMP در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۳.۱۲ دلار معامله می‌شود. این میم کوین در ۷ اکتبر، با قیمت ۰.۰۱۹۹ دلار ارزش‌گذاری شد؛ به این معنی که از آن زمان تاکنون شاهد رشد خیره‌کننده ۶۱٬۷۵۹ درصدی بوده است.

این تحلیلگر در ادامه به نات کوین (NOT)، یکی دیگر از آلتکوین‌های پرهیجان بازار اشاره کرد و گفت که در حال شکل‌گیری الگویی است که نشان‌ می‌دهد به سقف خود رسیده است.

نمودار ۳ ساعته نات کوین
نمودار ۳ ساعته نات کوین

او درباره این رمز ارز محبوب گفته است:

نات: از آن زمان نظرم تغییر کرده است. روند قیمت آرام شده است و نوسانات بسیار کمتری وجود دارد. من فکر می‌کنم که اکنون خیلی بهتر به نظر می‌رسد. شما می‌توانید به جای میخ‌های بزرگ در هر دو جهت، یک الگوی تثبیت بیشتری ببینید (که بیشتر نشان‌دهنده رسیدن به سقف است).

قیمت نات کوین در زمان نگارش این مطلب حدود ۰.۰۱۹۵۴ دلار است که نسبت به قیمت ۰.۰۰۵۲۷ دلاری آن که در ۲۶ می، بیش از ۳۰۰٪ افزایش یافته است.

آلت کوین شرپا تجزیه و تحلیل خود را با توصیه به سرمایه‌گذاران برای انباشت آلت کوین‌ها از هم اکنون تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ به پایان رساند، زیرا او معتقد است که سطح دامیننس بیت کوین (BTC) تا آن زمان کاهش می‌یابد و راه را برای صعود آلت کوین‌ها باز می‌کند.

وی در این باره نیز گفت:

احتمالا باید از هم اکنون تا اواخر سه ماهه چهارم شیت کوین جمع‌آوری کنید. به سختی می‌توان گفت زمان‌بندی خاص چیست، اما به نظر من اکثر جفت‌های آلتکوین/بیت‌کوین به کاهش خود ادامه می‌دهند، اما زمانی که Q4 شروع شد، انتظار می‌رود که BTC.d کاهش یابد و فرصت رشد برخی از آلت کوین‌ها فراهم شود.

باید دید که آیا با شروع سه ماهه چهارم و همزمان با انتخابات آمریکا چه چیزی در انتظار بازار آلت کوین‌ها خواهد بود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا