اخبار آلت کوین ها

آپتوس، شبکه معروف به قاتل سولانا، یک گوشی هوشمند وب ۳ منتشر می‌کند

بنیاد شبکه آپتوس با جامبو، یک شرکت پیشرو در اتصال بازارهای نوظهور به اقتصاد دیجیتال، همکاری می‌کند. این همکاری بر اساس یک دیدگاه مشترک برای استفاده از پتانسیل فناوری وب ۳ برای توانمندسازی افراد در اقتصادهای در حال توسعه در سراسر آفریقا، آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین است.

به گزارش والکس و به نقل از د بلاک، بنیاد آپتوس (Aptos Foundation) روز پنجشنبه از همکاری با جمبو تکنولوژی (JamboTechnology)، توسعه‌دهنده وب ۲ برای بازارهای آفریقا خبر داد.

آپتوس در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد:

 این همکاری با بهره بردن از فناوری بلاکچین نوآورانه آپتوس در کنار تعهد جمبو به استفاده از فناوری‌های دیجیتال، به طور قابل توجهی دسترسی و آموزش وب ۳ را در مناطقی که بیشترین سود را دارند، افزایش می‌دهد.

محصول اصلی این همکاری، گوشی هوشمند جمبوفون (JamboPhone) با قیمت مقرون به صرفه ۹۹ دلار است که برای کاربران آفریقا، آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین برای دسترسی به اقتصاد دیجیتال طراحی شده است. گفته می‌شود این تلفن در بیش از ۴۰ کشور در دسترس است و از طریق اپلیکشن‌های از پیش نصب شده مانند کیف پول پترا (Petra) به شبکه آپتوس متصل می‌شود.

جمبو اپ (Jambo App)، یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض روی این گوشی، با هدف آموزش کاربران در مورد روش‌های مختلف استفاده از بازارهای وب ۳ مانند دیفای و گیمینگ است.

رقیب اصلی این گوشی، ساگا (Saga) گوشی هوشمند اندرویدی سولاناست که ابتدا با قیمت ۱٬۰۰۰ دلار عرضه شد اما بعدا به ۵۹۹ دلار کاهش یافت. در حال حاضر، دومین نسخه این گوشی در حال دریافت پیش سفارش با قیمت ۵۰۰ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا