اخبار آلت کوین هاتحلیل ارزهای دیجیتال

آیا آربیتروم و آپتیمیزم آماده رالی قیمتی هستند؟

یکی از تحلیلگران بازار معتقد است که آلت کوین‌های آربیتروم و آپتیمیزم ممکن است برای آغاز یک روند صعودی آماده باشند. آربیتروم در شرایط اشباع خرید قرار دارد، اما نقطه ورود آن در حدود ۱/۱۰ دلار می‌تواند قبل از یک رشد دیگر عالی باشد. آپتیمیزم نیز ممکن است به ۴ دلار چشم داشته باشد، چرا که شتاب صعودی همچنان در حال افزایش است.

به گزارش والکس و به نقل از coinedition، به گفته Altcoin Sherpa، تحلیلگر بازار کریپتو، دو آلت کوین آربیتروم (ARB) و آپتیمیزم (OP) بیشترین بخت را برای تجربه یک رشد تصاعدی دارند. Sherpa در پست X خود اظهار داشت که ممکن است جریان سوددهی از کوین‌های دیگر به اتریوم (ETH) و توکن‌های مرتبط با این بلاک چین از جمله OP و ARB تغییر کند.

در نتیجه، او به ۲۰۲،۱۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم X گفت که به دنبال نقاط ورود حدوداً ۱/۳۸ دلار و ۳/۳۰ دلار در به ترتیب آربیتروم و آپتیمیزم باشند.

برای مدت نسبتاً طولانی، هر دوی این توکن‌ها نتوانستند خودی نشان دهند. در آن زمان، برخی از فعالین بازار معتقد بودند که ناتوانی در رشد آنها به دلیل محدودیت معاملات اتریوم در بین ۱۸۰۰ دلار تا ۲۱۰۰ دلار رخ داده است.

با این حال، ۲۴ ساعت گذشته برای OP و ARB فوق‌العاده بوده است. با توجه به داده‌های CoinMarketCap، آربیتروم به قیمت ۱/۳۷ دلار معامله می‌شود در دوره مذکور جهش ۷/۶۰ درصدی را تجربه کرده است. عملکرد آپتیمیزم حتی از همتای لایه دومی خود نیز بهتر بود و قیمت این ارز دیجیتال در یک روز گذشته ۲۰/۸۹ درصد افزایش یافته است.

آربیتروم

در زمان انتشار این خبر، یک کندل فروش شارپ در نمودار ۴ ساعته ARB/USD ظاهر شده است. این ریزش حاکی از برداشت سود نسبتاً قابل توجه معامله‌گران است. دلیل دیگر چنین چیزی هم این بود که آربیتروم در شرایط اشباع خرید قرار دارد و این امر در شاخص قدرت نسبی یا همان اندیکاتور RSI نیز مشهود بوده است. RSI در ۲۲ دسامبر (۱ دی) به سطح ۸۱/۶۲ رسید.

اگرچه RSI به سطح ۶۶/۹۴ کاهش یافته، اما قیمت آربیتروم ممکن است همچنان کاهش یابد. با این حال، حمایت ۱/۱۳ دلار برای جلوگیری از سقوط آن به زیر ۱ دلار به اندازه کافی قدرتمند به نظر می‌رسد.

در صورتی که فشار فروش افزایش یابد و قیمت حمایت ۱/۱۳ دلار را از دست بدهد، سطح ۰/۳۸۲ اندیکاتور فیبوناچی اصلاحی نشان می‌دهد که ۱/۱۰ دلار ممکن است نقطه ورود خوبی برای خرید آربیتروم باشد.

نمودار ۴ ساعته ARB/USD
نمودار ۴ ساعته ARB/USD

آپتیمیزم

به مانند آربیتروم، روند صعودی آپتیمیزم نیز با ریجکت شدن آن از سطوح بالاتر متوقف شده است. پس از تلاش OP برای عبور از منطقه ۳/۵۵ دلاری، قیمت این آلت کوین با مقاومتی روبرو شد که آن را به سطح ۳/۱۶ دلار بازگرداند. با این حال، واگرایی اندیکاتور MACD نشان می‌دهد که هنوز فضا برای رشد بیشتر وجود دارد.

در زمان انتشار این خبر، MACD در سطح ۰/۰۶۸ قرار دارد و میانگین متحرک نمایی ۱۲ روزه به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۶ روزه رسیده، که حاکی از مومنتوم صعودی OP است. اگر فشار خرید همچنان به افزایش خود ادامه دهد، آپتیمیزم ممکن است سطح ۳/۵۵ دلار را پس بگیرد.

همچنین، ورود قیمت آپتیمیزم به منطقه ۴ دلار نیز همچنان ممکن است. اندیکاتور شاخص گردش پول (MFI) نیز نشان می‌دهد که OP در وضعیت اشباع خرید قرار دارد. MFI ابتدا به سطح ۸۰ رسید و سپس به ۷۶/۶۸ بازگشت.

با این حال، از سرگیری انباشت معامله‌گران می‌تواند قیمت را دوباره افزایش دهد. بنابراین، نقطه ورودی در حدود ۳/۱۳ دلار می‌تواند معتبر باشد.

نمودار ۴ ساعته OP/USD
نمودار ۴ ساعته OP/USD
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coinedition.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا