اخبار آلت کوین ها

فعالیت بلاکچین آوالانچ برای چهار ساعت متوقف شد؛ علت چه بود؟

روند تایید تراکنش‌ها در بلاکچین آوالانچ طی روز گذشته به مدت چهار ساعت متوقف شد و در این مدت قیمت AVAX‌ نیز افتی محسوس را تجربه کرد.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptobriefing؛ روند تولید بلوک در شبکه آوالانچ از ساعت ۱۱ صبح (UTC) روز گذشته جمعه چهارم اسفند به مدت چهار ساعت متوقف شد. قیمت ارز دیجیتال آوالانچ نیز در ساعات اولیه پس از این اتفاق با چهار درصد افت نسبت به روز گذشته خود مواجه شد. در زمان نگارش این خبر نیز این ارز نسبت به روز گذشته ۰٫۵۴ درصد افت قیمت دارد.

پاتریک اوگریدی (Patrick O’Grady) معاون مهندسی آوا لبز در توییتر خود از اعتبارسنج‌های این شبکه خواسته که نرم‌افزار خود را به نسخه v1.11.1 ارتقا دهند. او گفته که نسخه قبلی یعنی v1.10.18 در عین مزایایی مانند تخصیص عادلانه پهنای باند بر اساس میزان استیکینگ، مشکلاتی مانند انتقال بیش از حد اطلاعات (در پروتکل gossip) را در پی داشته است. مشکلی که مانع از پردازش به موقع درخواست‌ها توسط گره‌ها شده و این توقف چهار ساعته نیز به همین دلیل رخ داده است.

اما یک حساب کاربری در توییتر به نام Kaleo این اتفاق را با ضرب تعداد زیادی اینسکریپشن در شبکه آوالانچ در همان بازه زمانی مرتبط دانسته است. گفتنی است که شبکه آوالانچ در دسامبر ۲۰۲۳ نیز با مشکلات مشابه‌ای مواجه شد. در آن زمان، انتشار بیش از حد تراکنش‌های اسپم، افزایش شدید هزینه تراکنش‌ها و تاخیر در کار گره‌های اعتبارسنجی را در پی داشت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا