اخبار آلت کوین ها

اختصاص صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری توسط بنیاد اوالانچ برای سرمایه گذاری در میم کوین‌ها

بنیاد آوالانچ یک سازمان غیرانتفاعی که بر توسعه شبکه Avalanche نظارت دارد، برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری در بازار میم کوین‌های این شبکه منتشر کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو پوتیتو، این طرح شامل تخصیص بخش قابل توجهی از صندوق رشد ۱۰۰ میلیون دلاری NFT برای خرید میم کوین‌های موجود در بلاکچین آوالانچ است.

بر اساس پستی در پلتفرم X در ۲۹ دسامبر، این حرکت با هدف پرورش و افزایش اشکال جدید بیان هنری، هویت فرهنگی و انتخاب‌های سبک زندگی همسو است که همگی با قابلیت‌های فناوری بلاکچین امکان‌پذیر هستند.

بنیاد آوالانچ قصد دارد این صندوق را برای سرمایه‌گذاری در میم کوین‌های مبتنی بر این شبکه اختصاص دهد. هدف آنها تصدیق و تقویت فرهنگ منحصربه‌فردی است که این رمزارزها از خود نشان می‌دهند.

این پروژه که کاتالیزور فرهنگ نام دارد، سال گذشته برای توانمندسازی تولیدکنندگان محتوا، برانگیختن ایده‌های نوآورانه و تسهیل جذب گسترده‌تر فناوری‌های بلاکچین آغاز شد.

Avalanche در پست خود بر اهمیت میم کوین‌ها به عنوان چیزی فراتر از دارایی‌های کاربردی تاکید کرد. آنها نمادی از اخلاق و منافع متقابل یکپارچه هستند که جوامع مختلف ارزهای دیجیتال را در بر می‌گیرد.

آوالانچ ادعا می‌کند که میم کوین‌ها از نقش‌های عملکردی اساسی خود فراتر می‌روند و نمادی از اخلاق متحد و علایق مشترک در گروه‌های مختلف ارزهای دیجیتال هستند. با این حال، همه میم کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری واجد شرایط نیستند.

میم کوین‌ها برای واجد شرایط شدن در این طرح باید معیارهای خاصی مانند تعداد قابل توجهی از دارندگان، نقدینگی کافی، بلوغ پروژه، رعایت اصول راه‌اندازی منصفانه و احساسات اجتماعی مثبت را داشته باشند.

رشد خیره‌کننده میم کوین کوکینو 

کوکینو (COQ)، توکنی با شکل خروس، اخیراً در اکوسیستم آوالانچ بر سر زبان‌ها افتاده است. علیرغم اعتراف آشکار به بی‌ارزش بودن ذاتی و نداشتن تیم توسعه یا نقشه راه، COQ شاهد افزایش ۱.۴۷ میلیون درصدی ارزش در یک بازه زمانی کوتاه بود.

این افزایش نشان‌دهنده روند گسترده‌تر محبوبیت میم کوین‌ها در شبکه‌های مختلف بلاکچین است. طبق داده‌های زنجیره‌ای Lookonchain، یک معامله‌گر اخیراً یک سرمایه‌گذاری ۴۵۰ دلاری را با استفاده از COQ به بیش از ۱.۵ میلیون دلار سود تحقق یافته تبدیل کرده است.

به طور کلی، محبوبیت Coqinu در بلاکچین آوالانچ، بخشی از یک روند قابل توجه‌تر است که در آن، معامله‌گران شبکه‌هایی مانند Avalanche و Solana را برای معامله میم کوین ترجیح می‌دهند. هزینه تراکنش‌های کمتر و سرعت بیشتر نسبت به شبکه‌های دیگر مانند اتریوم باعث این امر شده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۹

منبع
cryptopotato.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ابتین
ابتین
4 ماه قبل

چطور میشه فهمید که این صد میلیون دلار رو کودوم میم کوین سرمایه گذاری شده و ادرس کیف پولش

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  ابتین

سلام
در صورت عدم انتشار داده های آن چین، امکان پی بردن به این مساله برای کاربران عادی وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا